مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید تلویزیون با قیمت 4.5 تا 6 میلیون تومان

0 1,536
زمان مطالعه : 6 دقیقه

«تلویزیون های 4.5 تا 6 میلیون» در سرتاسر جهان شرکت های زیادی در کشور های مختلف مانند چین، کره، امریکا و … فعالیت می کنند و هر روز محصولاتی جدید را تولید می کنند که هر کدام بخش بزرگی از بازار جهان را به خود اختصاص داده اند. شرکت هایی مانند ال جی و سونی از جمله بهترین تولید کنندگان تلویزیون هستند که در زمینه ی تولید اسمارت تی وی ها هر روز پیشرفت های چشم گیری پیدا می کنند و با تولیدات عالیشان به عنوان بهترین برند در سراسر دنیا شناخته شده اند. این دو شرکت اکثر تلویزیون هایشان را بر اساس چندین اینچ با قیمت های متفاوت تولید کرده اند. سلیقه های افراد با هم فرق می کنند برخی از ان ها تلویزیون های کوچک و برخی دیگر به تلویزیون های بزرگ علاقه دارند. شاید ملاک شما در خرید اسمارت تی وی، تلویزیون های 60 تا 80 اینچ،50 تا 59 اینچ و … باشد. یا تلویزیونتان را بر اساس قیمت مثلا قیمت 6 تا 8 میلیون، 2.5 تا 3.5 میلیون، 3.5 تا 4.5 میلیون تومان و … انتخاب کنید. ما در این جا می خواهیم بهترین تلویزیون های ال جی و سونی از قیمت چهار و نیم میلیون تا شش میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. پس با ما تا خرید همراه باشید….

«تلویزیون های 4.5 تا 6 میلیون» تلویزیون ال جی TV 4K 60UH75

می توان گفت که تلویزیون ها ال جی در بازار حرف اول را می زنند و همیشه کاربران به دنبالش هستند. این بار شرکت ال جی یکی دیگر از بهترین تلویزیون های هوشمندش TV 4K 60UH750 را تولید و روانه ی بازار کرد. این تلویزیون در صفحه نمایش 60 اینچی اش یکی از بهترین تلویزیون ها برای سالن های بزرگ می باشد. این تلویزیون دارای دو پایه و بدنه ی بسیار باریکی است که از دور با زیبایی اش خود را به رخ تمامی تلویزیون ها می کشد و به همه می فهماند که زیباترین است. هم چنین با قدرت نوردهی عالی اش بهترین تصاویر را با کیفیت عالی را به نمایش می گذارد. اگر شما دوست دارید صدای موسیقی یا فیلمی را با صدای بلند گوش دهید این تلویزیون با اسپیکرهای 20 واتی اش همان چیزی است که شما دنبالش می گردید. این تلویزیون به اینترنت وصل می شود و با استفاده از ان می توانید وارد دنیای مجازی شوید و بهترین اوقات فراغتتان را ان جا بگذرانید و داده هایتان را به اشتراک بگذارید. این مدل از سیتم عامل WEBOS 3.0  پشتیبانی می کند و با استفاده از رابط کاربری ساده اش می توانید هر دستوالعملی را به راحتی روی ان انجام دهید. در این مدل هم مانند مدل های دیگر تعدادی پورت طراحی شده است که با استفاده از ان ها می توانید هر وسیله ای را مانند گوشی و فلش مموری به تلویزیونتان وصل کنید و به نگاه کردن فایل های ذخیره شده بپردازید. این تلویزیون دارای طراحی بسیار زیبا و قابلیت های منحصربه فردی است که گزینه ی عالی برای سالن های بزرگ است و نمای سالن شما را به کلی عوض می کند. در حال حاضر قیمت این اسمارت تی وی 4.800.000 میلیون تومان است.

مشخصات فنی کلیدی

  • صفحه نمایش 60 اینچی
  • دارای بدنه ای بسیار باریک
  • مجهز به اسپیکرهای 20 واتی
  • مجهز به سیستم عامل WEBOS 3.0

تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی  TV 65UF680

«LG 65UF680» یکی دیگر از بهترین تلویزیون های شرکت ال جی است که در سال 2015 وارد بازار شد. ال جی برندی است که اکثر تلویزیون هایش دارای صفحه نمایش بزرگ هستند و طرفداران زیادی را هم به خود اختصاص داده اند. او در این مدل هم صفحه نمایش بزرگ 65 اینچی را طراحی کرده است. شما با استفاده از این تلویزیون می توانید به اینترنت وای فای متصل شوید و به دیدن سریال های مورد علاقه تان یا بازی کردن در وب بپردازید و در ان جا هر موضوعی را که دوست دارید با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و بهترین اوقات را سپری کنید. این مدل دارای رابط کاربری بسیار ساده ای می باشد و از سیستم عامل WEB OS 2.0 پشتیبانی میکند. ال جی در این مدل دو اسپیکر 20 واتی را طراحی کرده است که بهترین کیفیت صدا را به شما هدیه می دهد. این تلویزیون دارای دو پورت HDMI و یک پورت اترنت (LAN) و یو اس بی می باشد که این امکان را برایتان فراهم میکند فلش، گوشی، تبلت و … را به تلویزیونتان وصل کنید و به دیدن فیلم، عکس و موارد دیگر ذخیره شده بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیونتان بپردازید. این اسمارت تی وی دارای بدنه ی بسیار باریک و زیبایی می باشد که از دور خود را نمایان می کند.اگر شما سالن بزرگی دارید و تلویزیونی با طراحی زیبا و قابلیت های به روز می خواهید این مدل بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در حال حاضر قیمت این محصول حدود 5.500.000 تومان می باشد.

« حتما بخوانید  ویژگی های تلویزیون هوشمند یا اسمارت smart tv

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 65 اینچی
  • مجهز به اسپیکر های 20 واتی
  • قابلیت اتصال به اینترنت وای فای
  • مجهز به پورت HDMI و درگاه یو اس بی و اترنت LAN

تلویزیون ال جی

تلویزیون سونی  TV 55W805C

سونی از جمله شرکت هایی است که با تولیدات عالی اش در زمینه ی تلویزیون همانند قطار با سرعت فراوانی راه می رود و از رقبای خود جلو افتاده است. این شرکت همیشه بهترین ها و به روز ترین ها را وارد بازار می کند و هیچ وقت دست از رقابت بر نمی دارد. در سال 2015 این شرکت یکی دیگر از بهترین تلویزیون ها «W805C» را تولید و روانه ی بازار کرد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش تخت 55 اینچی می باشد که با نوردهی عالی اش در هر مکانی بهترین تصاویر را با سرعت 400 هرتز بدون این که کیفیتشان را از دست بدهند یا تار شوند را به نمایش در می اورد. یکی از قابلیت هایی که این تلویزیون را متمایز کرده است قابلیت فناوری سه بعدی است که می توانید بهترین اوقات فراغتتان را به دیدن سریال های سه بعدی یا بازی کردن بپردازید. هم چنین دارای گیرنده ی دیجیتال DVB-T، DVB-T2،DVB-S،DVB-S2،DVB-C است که با استفاده از ان می توانید به تمامی کانال های صدا و سیما دسترسی داشته باشید و دیگر لازم نیست دستگاه هایی جداگانه برای کانال های که نمی توانیم به ان ها دسترسی داشته باشیم بخریم. این مدل دارای قابلیت اتصال به اینترنت می باشد که به وسیله ی ان می توانید وب گردی کنید و به دیدن هر برنامه ای بپردازید یا بازی کنید و داده هایتان را به اشتراک بگذارید. طراحان در این مدل DLNA و WI-FI DIRECT Screen Mirroring را طراحی کرده اند که با استفاده از می توانید به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر وصل شوید و هر برنامه ای را به اشتراک بگذارید. این مدل دارای ضخامت بسیار باریکی می باشد به طوری که از دور بدنه ی باریک و زیبایش به چشم می خورد و هر کسی را مجذوب خود می کند. اگر شما هم می خواهید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید این تلویزیون را از دست ندهید. قیمت این اسمارت تی وی حدود 4.800.000 تومان است.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 55 اینچی
  • مجهز به فناوری سه بعدی
  • قابلیت اتصال به اینترنت
  • مجهز به اسپیکر های 20 واتی
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتال DVB-T، DVB-T2،DVB-S،DVB-S2،DVB-C

تلویزیون سونی

تلویزیون سونی  TV 55XD8599

سونی تلویزیون هایی را تولید می کند که علاوه بر کیفیت دارای ظاهر بسیار زیبایی هم هستند. این شرکت با تولید بهترین تلویزیون های هوشمند همیشه در دل کاربران حضور داشته است. سونی در سال 2016 یکی دیگر از تلویزیون های عالی اش را تولید و روانه ی بازار کرد که از زمان ورودش بخش بزرگی از بازار را از ان خود کردند. طراحی زیبا با ضخامت بسیار کم از دور نمایان است و هر فردی را شیفته ی خود می کند. این تلویزیون دارای صفحه نمایش 55 اینچی است که با کیفیت عالی اش بهترین تصاویر را با وضوح بسیار بالا به نمایش در می اورد. سرعت نمایان شدن تصاویر خیلی سریع یعنی با سرعت 1000 هرتز صورت می گیرد بدون این که کیفیتشان را از دست بدهند. هم چنین عکس هایی را که سیاه و سفید یا تار هستند را با عالی ترین کیفیت نمایش می دهد. همانند گوشی و کامپیوتر که می توانید به اینترنت وصل شوید از طریق این تلویزیون هم می توانید به اینترنت وای فای متصل شوید و داده هایتان را به اشتراک بگذارید یا به دیدن عکس و سریال های انلاین بپردازید. هم چنین می توانید وارد شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و فیس بوک شوید و بهترین اوقات را در دنیای مجازی به تنهایی یا با دوستانتان سپری کنید. این تلویزیون دارای گیرنده ی دیجیتال DVB-C، DVB-S، DVB-T می باشد که می توانید بدون هیچ محدودیتی به تمامی کانال های صدا و سیما دسترسی داشته باشید. با استفاده از 4 پورت HDMI و 3 کابل USB می توانید دستگاهایی مانند لپ تاپ و تبلت را به تلویزیونتان وصل کنید و به دیدن برنامه های داخل ان ها همراه خانواده تان بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بپردازید. این مدل دارای مصرف کاهش انرژی می باشد که کم ترین میزان برق را مصرف می کند. اگر شما خواهان صدای بلند هستید این تلویزیون با اسپیکر های 20 واتی اش می تواند رضایت کامل شما را به دست اورد. اگر می خواهید تلویزیون عالی با طراحی زیبا داشته باشید که دیزاین اتاق شما را به کلی تغیر دهد این اسمارت تی وی را با قیمت 5.380.000 تومان از دست ندهید.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 55 اینچی
  • مجهز به اسپیکرهای 20 واتی
  • دارای قابلیت اتصال به اینترنت وای فای
  • قابلیت دیدن تصاویر با  سرعت 1000 هرتز
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتال DVB-C، DVB-S، DVB-T

تلویزیون های 4.5 تا 6 میلیون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .