مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای انتخاب و خرید بهترین تلویزیون های سامسونگ

0 67
زمان مطالعه : 8 دقیقه

با پیشرفت علم هر روز محصولات جدید تولید می شوند که تاثیر بزرگی بر جامعه می گذارند و انجام دادن کارها را راحت تر کرده اند. در عصر امروز نگاه کردن به تلویزیون به یک سرگرمی عام تبدیل شده است و افراد وقت بی کاری خود را با ان پر می کنند. تلویزیون محصولی است که هر روزه پیشرفت های چشم گیری را به خود می بیند و هر مدلی که تولید می شود امکانات خیلی بیشتری از مدل قبلی پیدا می کند. شرکت های زیادی در ساخت تلویزیون با هم به رقابت می پردازند و سعی می کنند که بهترین باشند. سامسونگ یکی از ان شرکت هایی است که سال هاست در تولید تلویزیون فعالیت می کنند و همه ان را به عنوان برندی ایده ال می شناسند. این شرکت از زمان به وجود امدنش در تولید تلویزیون خیلی پیشرفت کرده است و هر روز مدرن ترین ها را بدون هیچ مشکلی وارد بازار می کند و بیشترین سود جهان را از ان خود کرده است.ما در این جا می خواهیم چند مدل از بهترین تلویزیون های سامسونگ را که در این سال های اخیر تولید کرده به شما معرفی کنیم.

«تلویزیون های سامسونگ» ؛ تلویزیون فول اچ دی منحنی سامسونگ SAMSUNG Curved LED TV 55J6300

تلویزیون یکی از اساسی ترین وسایل منزل محسوب می شود و داشتن یک تلویزیون عالی خواسته ی هر فردی است. سامسونگ یکی از بهترین تولید کننده گان وسایل خانگی است که هر ساله محصولاتی مدرن و با کیفیتی را ارائه می کند و بخش عظیمی از بازار جهان را به خود اختصاص داده است. این شرکت در سال 2015 با تولید تلویزیون فول اچ دی منحنی سامسونگ SAMSUNG Curved LED TV 55J6300 بر روی شیب دنیای تکنولوژی حرکت کرد و بار دیگر رضایت کاربران را به دست اورد. این تلویزیون هوشمند دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می باشد که در بین تمامی تلویزیون ها جلب توجه می کند. تلویزیون ال ای دی سامسونگ دارای صفحه نمایش  55 اینچ با رزولوشن 1920×1080 پیکسل است. این تلویزیون دارای سرعت بسیار خوبی است که یکی از دلایلش وجود پردازنده 4 هسته ای می باشد. سیستم عامل این تلویزیون یکی از بهترین سیستم عامل ها یعنی سیستم عامل تایزن «Tizen» می باشد و قابلیت اتصال با هر دستگاهی را دارد. این تلویزیون هوشمند می تواند به وای فای و پورت اترنت LAN وصل شود و این امکان را به شما می دهد که از طریق اینترنت داده هایتان را به اشتراک بگذارید و هر فیلم یا چیز دیگر را که دوست داشته باشید ببینید. برخی از قابلیت های دیگر ان وجود 4 پورت HDMI، سه کابل USB و خروجی صدای دیجیتال است. ضخامت بسیار کم تلویزیون زیبایی فوق العاده ای به ان بخشیده است و سطح مصرف انرژی بسیار کم +A ان باعث می شود کم ترین میزان برق مصرف شود.

      مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 55 اینچی
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتالDVB-T2 / C
  • مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای
  • مجهز به چهار پورت HDMI و کابل USB
  • پشتیبانی از سیستم عامل تایزن
  • دارای اسپیکرهایی با توان 20 وات
  • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
  • دارای قابلیت اکوسنسور

بهترین تلویزیون های شرکت سامسونگ

تلویزیون منحنی سامسونگ SAMSUNG Curved LED UHD Smart TV 55KS8500

شرکت های زیادی در زمینه ی تولید تلویزیون های منحنی فعالیت می کنند و در بازار به رقابت می پردازند. خیلی از افراد به برندی خاص علاقه دارند و تمامی محصولات را با توجه به ان خریداری می کنند شاید دلیل ان کیفیت عالی یا هر چیز دیگری باشد. شاید برند مورد علاقه ی شما هم سامسونگ باشد ما می خواهیم یکی دیگر از بهترین تلویزیون های سامسونگ را معرفی کنیم که در سال 2016 از ان پرده برداری شد. یکی از قابلیت های این تلویزیون 55 اینچی داشتن زاویه ی 360 درجه است که امکان دید را از زوایای مختلف فراهم می کند. هم چنین با وجود اسپیکر های 40 وات میزان صدا به طرز عجیبی بالا است. شما می توانید از طریق این تلویزیون هوشمند به اینترنت وای فای «Wi-Fi» وصل شوید هر داده را به اشتراک بگذارید یا به دیدن فیلم و موارد دلخواهتان یا انجام بازی های مختلف بپردازید. سامسونگ در این تلویزیون هم سیستم عامل  تایزن «Tizen» و پردازنده 4 هسته ای را طراحی کرده که سرعت عالی به ان بخشیده است. هم چنین با وجود باریک بودنش از دور نمایان می شود و توجهی افراد را به خود جلب می کند. شما با وجود این تلویزیون می توانید بدون محدودیت به هر کانالی بروید و به دیدن بهترین تصاویر با بهترین کیفیت بپردازید.

     مشخصات فنی کلیدی

  • صفحه نمایش 55 اینچی
  • قابلیت دید 360 درجه
  • مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای
  • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
  • پشتیبانی از سیستم عامل تایزن
  • قابلیت گیرنده ی دیجیتال DVB-T2
  • مجهز به پورت چهار HDMI و سه کابل USB

تلویزیون اولترا اچ دی منحنی سامسون

تلویزیون هوشمند منحنی سامسونگ SAMSUNG UHD SMART LED TV 55KS9500

شرکت سامسونگ همواره بهترین ها را تولید می کند و از نظر کیفیت حرف اول را می زند. این شرکت سال هاست در زمینه ی تولید تلویزیون فعالیت می کند و همیشه بر سر زبان ها بوده است. سال 2015 بار دیگر سامسونگ با تولید تلویزیون KS9500 نقش خود را در دنیای تکنولوژی پررنگ تر کرد. می توان گفت که این تلویزیون با طراحی بسیار زیبا و شیکش گل سرسبد تلویزیون های سامسونگ است. این تلویزیون با زیبایی بسیار زیادش خود را به رخ تمامی تلویزیون ها می کشد. هم چنین دارای صفحه نمایش 55 اینچ «SAMSUNG 55KS9500» رزولوشن 3840×2160 پیکسل با ضخامت بسیار کم است که زیبایی خاصی به ان بخشیده. توانایی پخش صدا با 20 وات یکی از نکات مثبت محسوب می شود. این تلویزیون به دلیل وجود پردازنده ای چهارهسته ای سرعت عالی در اجرای برنامه ها دارد. یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت است که با استفاده از ان شما می توانید عکس، فیلم، موسیقی یا هر چیز دیگری را به اشتراک بگذارید و به دیدن فیلم، عکس و … بپردازید و اوقات خیلی خوبی را از دیدن برنامه های مورد علاقه تان سپری کنید هم چنین توانایی دسترسی به شبکه های اجتماعی را دارید و می توانید بر روی هر برنامه ای کار کنید.

« حتما بخوانید  راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ ، بررسی نکات ضروری

      مشخصات فنی کلیدی

  • صفحه نمایش 55 اینچی
  • مجهز به اسپیکرهای 60 واتی
  • دارای چهار پورتHDMI و سه کابلUSB
  • مجهز به سیستم عامل تایزن
  • مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتال DVB-T

تلویزیون های شرکت سامسونگ

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG Full HD LED TV 43K5002

هر روزه تلویزیون های هوشمند با قابلیت های متفاوت تولید و روانه ی بازار می شوند که بیشتر ان ها تولید شرکت سامسونگ هستند. سامسونگ کا 5002 «SAMSUNG 43K5002» یکی از زیباترین و باکیفیت ترین تلویزیون های  موجود در بازار است. صفحه نمایش بزرگش سبب نمایان شدن بهترین تصاویر ها شده است که هر کسی را مجذوب خود می کند. طراحان این تلویزیون را بر اساس زبان ها ی مختلف محلی تنظیم کرده اند که این امکان را برای شما فراهم می کند تا برنامه ی مورد علاتقه تان را با زبان محلی تان ببینید. مصرف بسیار کم برق این تلویزیون را خواستنی تر کرده است. هم چنین هیچ محدودیتی در دیدن کانال ها وجود ندارد و شما می توانید در هر کانالی به دیدن برنامه های مورد علاقه تان بپردازید. قابلیت اتصال به 3 پورت HDMI، کابل USB از دیگر قابلیت های این تلویزیون محسوب می شود. شما می توانید برنامه های مورد علاقه تان را با کیفیت صدای 14 وات از طریق بلنگوهایی که در ان قرار داده شده اند گوش دهید.

      مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر LED با رزولوشن (1920× 1080)
  • مجهز به بلندگوهای 14 واتی
  • قابلیت مصرف کم انرژی
  • مجهز به سه پورتHDMI و یک کابل  USB

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ

تلویزیون هوشمند55 اینچ سامسونگ 55KU7350

در سال 2015 شرکت سامسونگ یکی دیگر از تلویزیون هایش KU7350 را معرفی و روانه ی بازار کرد که فروش عالی به همراه داشت. این تلویزیون یکی از مدرن ترین تلویزیون های سامسونگ با طراحی بسیار زیبا است. قابلیت اتصال به اینترنت محبوبیت ان را چندین برابر افزایش داده است. شما می توانید از طریق ان در وب گشت بزنید و به دیدن برنامه های مورد علاقه تان یا انجام دادن بازی های متنوع بپردازید. هم چنین می توانید عکس، فیلم، موسیقی یا هر چیزی دیگری را با دوستانتان یا افراد دیگر به اشتراک بگذارید. شما می توانید به تمامی شبکه های اجتماعی وصل شوید و در کم ترین زمان ممکن به کار کردن با ان ها بپردازید. این تلویزیون با نمایشگر بزرگش زیباترین عکس ها را برای شما نمایش می دهد. پشتیبانی از سیستم عامل تایزن و وجود پردازنده ی چهار هسته ای سرعت ان را خیلی بالا برده. این تلویزیون با ضخامت بسیار کم و پایه ی مشکی اش دارای طراحی بسیار شیک و زیبا است. این تلویزیون یک گزینه بسیار مناسب برای افراد خوش سلیقه است.

      مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر منحنی 3840x 2160 پیکسلی
  • قابلیت اتصال به اینترنت وای فای
  • مجهز به سه پورت HDMI و دو کابل USB
  • مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای
  • پشتیبانی از سیستم عامل تایزن

تلویزیون هوشمند 55 اینچ سامسونگ UA-55KU

تلویزیون ال ای دی SAMSUNG 32H4270

مثلما سامسونگ یکی از بهترین برندها در تولید محصولات با کیفیت در عین حال زیبا است. این شرکت بزرگ در سال 2014 طی مراسمی که برگزار کرد یکی دیگر از بهترین تلویزیون هایش SAMSUNG LED TV 32H4270 را معرفی کرد که خیلی زود جایگاه خود را در بازار باز کرد و به یکی از بهترین ها تبدیل گشت. این تلویزیون دارای نمایشگر 32 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل می باشد که تصاویر را با کیفیت عالی نمایش می دهند. یکی از قابلیت های منحصر به فردش حالت فوتبال است که میتوانید با استفاده از ان به تمامی مسابقات فوتبال که برگزار می شود نگاه کنید و اوقات خیلی خوبی را داشته باشید. این تلویزیون با توجه به این که میان رده است اما خیلی از قابلیت های تلویزیون بالارده را دارد. از جمله وجود گیرنده داخلی DVB-T ، DVB-C و گیرنده های دیجیتالی DVB-S2 از قابلیت های تلویزیون های بالا رده است که در این تلویزیون دیده می شود. با استفاده از بلندگوهای 20 واتی که در ان طراحی شده است میزان صدا با کیفیتی خوبی پخش می شود.

      مشخصات فنی کلیدی

  • صفحه نمایش 32 اینچی
  • مجهز به اسپیکر های دالبی 20 واتی
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتال DVB-S2، DVB-T و DVB-C
  • قابلیت حالت فوتبال
  • مجهز به دو پورت HDMI و یک کابل USB

بهترین تلویزیون های شرکت سامسونگ

تلویزیون سامسونگ SAMSUNG LED TV 48J5170

در سال 2015 بار دیگر سامسونگ یکی از عالی ترین تلویزیون ها SAMSUNG LED TV 48J5170 را روانه ی بازار کرد و جایگاه خود را بالاتر برد. سامسونگ این مدل را در 32، 40، 48، 50 و 55 اینچی برای سلیقه های متفاوت تولید کرده است. زیبایی این تلویزیون در ضخامت بسیار کمش است که برق بسیار کمی هم مصرف می کند. این مدل میزان نوردهی بسیار عالی دارد به طوری که در مکان های روشن به خوبی تصاویر دیده می شوند. وجود دو پورت یو اس بی و دو کابل HDMI از دیگر ویژگی های این مدل است. هم چنین اسپیکر های این مدل با توان 20 وات صدا را با کیفیت عالی پخش می کنند. این مدل یک تلویزیون دیجیتال عالی برای دیدن بهترین تصاویر ها است. هیچ محدودیت کانالی در این تلویزیون وجود ندارد و شما می توانید در هر شبکه ای به دیدن برنامه های مورد علاقه تان بپردازید.

      مشخصات فنی کلیدی

  • دارای نمایشگر 32، 40، 48، 50 و 55 اینچی
  • مجهز به اسپیکرهای 20 واتی
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 ،DVB-C ،DVB-S2
  • مجهز به دو پورت HDMI و دو کابلUSB

بهترین تلویزیون های شرکت سامسونگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .