مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید بهترین تلویزیون ها با قیمت 3.5 تا 4.5 میلیون تومان

0 167
زمان مطالعه : 10 دقیقه

«تلویزیون با قیمت مناسب» تلویزیون یکی از ابزار هایی است که از زمانی که به دنیا پا نهاده از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و همیشه در هنگام خرید وسایل منزل در اولویت قرار گرفته است. در جهان تولید کنندگان زیادی در زمینه ی تولید تلویزیون فعالیت می کنند. و هر روز تلویزیون های هوشمند با قابلیت های به روز توسط ان ها وارد بازار می شود. سازندگانی مانند سامسونگ؛ فیلیپس؛ ال جی و سونی در زمینه ی ساخت تلویزیون فعالیت می کنند و با تولیداتشان بیش از نصف بازار جهان را به تسخیر خود در اورده اند. کاربران با توجه به دلایل مختلفی از جمله قیمت و کیفیت اسمارت تی ویشان را انتخاب می کنند. شاید شما در انتخاب تلویزیون به قیمت خیلی اهمیت بدهید مثلا تلویزیون های زیر یک و نیم میلیون، تلویزیون های 6 تا 8 میلیون،تلویزیون های دو نیم تا سه و نیم میلیون تومان را خریداری کنید. ما در این جا قصد داریم تلویزیون های هوشمند سه و نیم تا چهار و نیم میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

«تلویزیون با قیمت مناسب» تلویزیون سامسونگ 49KU7500

بهترین تلویزیون های شرکت سامسونگسامسونگ شرکتی است که در زمینه های مختلفی فعالیت کرده و موفقیت های چشم گیری در هر زمینه ای به دست اورده است. این شرکت بر روی شیب های زیادی حرکت نموده و از تمامی سرد و گرمی های زندگی عبور کرده تا بهترین ها را روانه ی بازار کند. تلویزیون یکی از محصولاتی می باشد که سامسونگ در تولیدش کم نگذاشته است و با تولید بهترین ها بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده است. در سال 2015 سامسونگ تلویزیون 49KU7500 را روانه ی بازار کرد. این مدل در اندازه های مختلف 49،55،65،78 و 43 اینچی برای هر کسی با سلیقه های مختلف تولید شده است. این تلویزیون دارای بلنگوهای 20 واتی هستند که صدای مناسبی با تلویزیون دارد و رضایت کامل شما را به دست می اورد. هم چنین با استفاده از نوردهی عالی با سرعت 120 هرتز سریال و فیلم ها را با وضوح بسیار خوبی نمایان می کند. این مدل دارای قابلیت اتصال به اینترنت می باشد که شما را به دین مطالب موردنظرتان در وب و شبکه های اجتماعی دعوت می کند و این امکان را برایتان فراهم می کند تا مانند گوشی در تلویزیون موارد دلخواهتان را به اشتراک بگذارید. این مدل دارای سه پورت HDMI و دو کابل USB می باشد که با استفاده از ان ها می توانید فلش میموری، گوشی و دستگاه های دیگر را به تلویزیون وصل کنید و بر روی صفحه ی تلویزیونتان به تماشای فایل های ذخیره شده تان بپردازید. دو پایه ی فلزی و قاب مشکی طراحی شده در این تلویزیون زیبایی ان را دو چندان کرده که از دور خود را به رخ می کشد. این مدل دارای گیرنده ی دیجیتال ATSC / Clear QAM است که تمامی شبکه ها را برایتان به نمایش در می اورد و دیگر نیازی نیست دستگاه هایی برای نشان دادن برخی کانال ها خریداری کنید. این مدل به لطف پردازنده ی چهار هسته ای اش دارای سرعت بسیار زیادی در اجرای برنامه ها می باشد. این تلویزیون دارای قابلیت 360 درجه می باشد که می توانید از تمامی زوایا به دیدن تصاویر با سرعت 120 هرتز بپردازید و اوقات خیلی خوبی را با خانواده و دوستانتان به سر ببرید. این اسمارت تی وی دارای طراحی و کیفیت بسیار عالی می باشد که از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کند. در حال حاضر قیمت این مدل حدود 3500.000 تومان می باشد.

     مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 49،55،65،78 و 43اینچی
  • مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای
  • قابلیت اتصال به اینترنت وای فای
  • قابلیت دید 360 درجه

 

تلویزیون هوشمند سامسونگ  TV 50JU7000

سامسونگ همواره در تولید تلویزیون حرف اول را می زند و مردم ان را به عنوان بهترین برند می شناسند. این شرکت در سال 2015 با تولید تلویزیون «  Samsung 50JU7000» همه را حیرت زده کرد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش بزرگ 50 اینچی می باشد و بهترین گزینه برای خواهان صفحه نمایش بزرگ است. این صفحه نمایش از نوع LED می باشد که تصاویر را با وضوح بسیار بالایی نمایان می کند. هم چنین دارای اسپیکرهای 20 واتی است که صدای عالی با کیفیت بالا را به شما هدیه می دهد. قابلیت اتصال به اینترنت یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این مدل می باشد که با استفاده از ان می توانید به اینترنت وای فای وصل شوید و به دیدن سریال؛ فیلم های سینمایی؛ عکس و … در شبکه های اجتماعی و وب بپردازید و داده هایتان را به اشتراک بگذارید. در این مدل چهار پورت HDMI و سه کابل USB طراحی شده است که این امکان را برایتان فراهم می کند داده های داخل فلش مموری، گوشی یا هر وسیله ی دیگری را به تلویزیون انتقال دهید و به دیدن ان ها بر روی صفحه ی بزرگ تلویزیونتان بپردازید. این مدل دارای پایه های خاکستری می باشد که نقش بسزایی در زیبایی ان دارند. این تلویزیون هم مانند سایر تلویزیون های سامسونگ از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کند. این اسمارت تی وی با صفحه نمایش بزرگ و طراحی زیبایش بهترین گزینه برای اتاق های بزرگ و شیک می باشد. قیمت این تلویزیون حدود 3780.000 تومان می باشد.

     مشخصات فنی کلیدی

  • صفحه نمایش 50 اینچی با نور LED
  • مجهز به سیستم عامل تایزن
  • مجهز به اسپیکر های 20 واتی
  • مجهز به قابلیت Mirroring  و  DLNA
  • مجهز به قابلیت اتصال به اینترنت

بهترین تلویزیون های شرکت سامسونگ

تلویزیون فیلیپس 49PUS7909

در این سال های اخیر فیلیپس تلویزیون های بسیار عالی تولید کرده است که در بازار مانند ندارند. تلویزیون فیلیپس 49PUS7909 یکی دیگر از تلویزیون های خوش ساخت این شرکت می باشد. فیلیپس این تلویزیون را بر اساس دو اندازه ی 49 و 55 اینچی برای سالن های متوسط و بزرگ ساخته است که ان را در سال 2014 معرفی و وارد بازار کرد. وجود پردازنده ی چهار هسته ای QUAD CORE باعث شده که سرعت خیلی بیشتری در اجرای برنامه ها داشته باشد. در این مدل بلندگوهای 20 واتی کار گذاشته شده که صدایی با قدرت و کیفیت بسیار بالا را به شما هدیه می دهد. یکی از ویژگی هایی که این مدل را نسبت به مدل های دیگر متمایز می کند وجود فضای سه بعدی می باشد که می توانید تمامی سریال های سه بعدی را بر روی این مدل تماشا کنید یا بازی های سه بعدی هیجان انگیز را انجام دهید. این تلویزیون دارای گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 می باشد که با استفاده از ان هیچ محدودیت کانالی وجود ندارد و تمامی کانال های صدا و سیما برای شما نمایش داده می شوند و دیگر نیازی نیست دستگاه های جداگانه برای نشان دادن کانال ها خریداری کنید. این تلویزیون می تواند به اینترنت وای فای و اترنت وصل شود و شما را وارد دنیای وب و شبکه های مجازی اجتماعی می کند که در ان جا می توانید سریال های مورد علاقه تان را ببینید یا داده هایتان را به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از قابلیت های این مدل وجود پورت HDMI و کابل USB می باشد که از طریق ان می توانید فلش مموری یا هر وسیله ی دیگری را به تلویزیونتان وصل کنید و به دیدن فابل های ذخیره شده بر روی اسمارت تی وی تان بپردازید. اگر دوست دارید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید این تلویزیون را از دست ندهید. در حال حاضر قیمت این مدل حدود 3840.000 تومان می باشد.

     مشخصات فنی کلیدی

  • دارای صفحه نمایش 49 و 55 اینچی
  • مجهز به قابلیت فناوری سه بعدی
  • نشان دادن تصاویر با سرعت 600 هرتز
  • مجهز به اسپیکر های 25 واتی
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتال DVB-T2

تلویزیون هوشمند فیلیپس 49 پی یو اس 790

تلویزیون هوشمند سامسونگ Samsung 55JU6600

تلویزیون سامسونگ 55 جی یو 6600 سری 6
برند سامسونگ یکی از بهترین برند ها در بازار جهان می باشد. تلویزیون سامسونگ 55JU6600 یکی دیگر از بهترین تلویزیون های هوشمند با صفحه ی خمیده می باشد که در سال 2015 توسط این برند در سراسر جهان وارد بازار شد. این تلویزیون 55 اینچی یک گزینه ی بسیار بزرگ برای سالن های بزرگ می باشد. این مدل دارای پردازنده ی چهار هسته ای است که باعث شده تمامی دستورالعمل ها با سرعت بسیار چشم گیری انجام شوند. این مدل به اینترنت وای فای وصل می شود و شما با استفاده از ان می توانید مانند گوشی از طریق تلویزیون وارد دنیای مجازی شوید و به صورت بیست و چهار ساعته در وب و شبکه های اجتماعی بچرخید و به دیدن مطالب مورد نظرتان بپردازید یا داده هایتان مانند عکس و فیلم را به اشتراک بگذارید و اوقات خیلی خوب و خاطره انگیزی را با هر کسی که دوستش دارید سپری کنید. هم چنین با استفاده از تعدادی پورت HDMI و کابل USB که در ان دیده می شود می توانید هر دستگاهی مانند موبایل و لپ تاپ را به تلویزیونتان وصل کنید و به دیدن تصاویری که از قبل ان ها را ضبط کرده اید بر روی صفحه ی بزرگ تلویزیونتان بپردازید. هم چنین دارای اسپیکر های 20 واتی می باشد که صدا را با قدرت و کیفیت بسیار بالایی را برای شما پخش می کند. سامسونگ این مدل را هم مانند سایر مدل های دیگر بر اساس سیستم عامل تایزن یکی از بهترین سیستم عامل های دنیا طراحی کرده است. این تلویزیون دارای قابلیت های خیلی پیشرفته می باشد که تصاویر را با شفافیت تمام به نمایش در می اورد. اگر خواهان یک تلویزیون خمیده ی هوشمند هستید این مدل همانی است که می خواهید. در حال حاضر قیمت این اسمارت تی وی حدود 3950.000 تومان است.

« حتما بخوانید  معرفی بهترین تلویزیون ال جی سال 1395 ؛ ویژگی ها و مشخصات

     مشخصات فنی کلیدی

  • دارای صفحه نمایش منحنی 55 اینچی
  • مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای
  • مجهز به سیستم عامل تایزن
  • سرعت نشان دادن تصاویر با 200 هرتز

 

تلویزیون هوشمند ال جی LG UH850T

ال جی از جمله شرکت هایی است که در خط تولید تلویزیون نقش بسزایی داشته است. این شرکت در سال 2016 در نمایش گاه بین المللی که برگزار شد تلویزیون UH850 را معرفی کرد. می توان گفت که این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون های هوشمندی است که تا الان معرفی شده است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ 55 اینچی می باشد که زیباترین تصاویر را در سالن های بزرگ به نمایش در می اورد. البته ال جی این تلویزیون را بر اساس اندازه های مختلف 49، 55، 60، 65 و75 اینچی برای سالن های متفاوت تولید کرده است. این تلویزیون دارای فضای سه بعدی می باشد که بهترین تصاویر سه بعدی را برایتان نمایان می کند. تولید کنندگان ال جی، این تلویزیون را بر اساس سیستم عامل محبوبشان « Web OS 3.0²» تولید کرده اند که دارای رابط کاربری بسیار ساده ای می باشند و می توان هر دستوالعملی را به سادگی روی ان اجرا کرد. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به صدای بلند علاقه دارید و می خواهید هر برنامه ای را با صدای بلند گوش دهید این تلویزیون با اسپیکر های 20 واتی اش همان چیزی است که شما به دنبالش می گردید. قابلیت اتصال به اینترنت یکی دیگر از ویژگی های این مدل است که این امکان را برایتان فراهم می کند وارد دنیای مجازی شوید و به دیدن برنامه ها و بازی های انلاین بروید و بدون هیچ خستگی ای بهترین اوقات را در طول شب و روز داشته در وب و شبکه های اجتماعی باشید. به دلیل پردازنده ی چهار هسته ای که در این مدل کار گذاشته شده است. می توان گفت که بهترین تلویزیون در اجرای سریع برنامه ها می باشد و بهترین تصاویر را بدون این که کیفیتش از دست برود یا تار شود را در مدت زمان خیلی کمی به اجرا در می اورد. این مدل دارای سیستم کاهش مصرف انرژی می باشد که کم ترین میزان برق را مصرف می کند. با استفاده از گیرنده های DVB-C، DVB-S2، DVB-T2 هیچ محدودیتی در دریافت کانال های صدا و سیما وجود ندارد و می توانید به هر کانالی دسترسی داشته باشید. صفحه نمایش تخت، ضخامت بسیار کم، پایه های هلالی از جمله مواردی هستند که این تلویزیون را به زیباترین تلویزیون سال تبدیل کرده اند. اگر دنبال تلویزیونی هوشمند با قابلیت و طراحی های منحصر به فرد هستید این تلویزیون گزینه ی مناسبی برایتان خواهد بود البته قیمتش کمی بالا است یعنی حدود 3950.000 تومان می باشد که در مقابل قابلیت های فراوانش چیزی نیست.

     مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 55 اینچی
  • پشتیبانی از سیستم عامل Web OS 3.0²
  • مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای
  • مجهز به فناوری سه بعدی
  • قابلیت گیرنده ی دیجیتال DVB-C، DVB-S2، DVB-T2

تلویزیون ال جی

تلویزیون هوشمند سامسونگ جی اس7200 SAMSUNG LED TV JS7200

وارد شدن به دنیای تکنولوژی و موفقیت صدرصد در ان کار ساده ای نیست و هر کس نمی تواند از عهده ی ان بربیاید. سامسونگ از جمله شرکت هایی است که از زمان قدم نهادنش در دنیای تکنولوژی همواره موفقیت های بسزایی را به دست اورده و در صدر جدول قرار گرفته است. در سال 2016 سامسونگ با تولید TV JS7200 موفقیت خود را به دو چندان رساند. این تلویزیون دارای صفحه نمایش بزرگ 55 اینچی برای سالن های بزرگ می باشد. این مدل هم مانند خیلی دیگر از مدل های سامسونگ دارای قابلیت اتصال به اینترنت است. که در اوقات فراغت شما می توانید با استفاده از ان وارد دنیای مجازی شوید و در وب و شبکه های اجتماعی با نگاه کردن برنامه های انلاین و اشتراک گذاری داده هایتان بهترین اوقات را سپری کنید و ان ها را در خاطراتتان بنویسید. این تلویزیون دارای سرعت فوق العاده ای در اجرای برنامه ها میباشد و تصاویر را بدون این که کیفیتشان را از دست بدهند با سرعت 200 هرتز نمایان می کند. هم چنین تصاویری را که سیاه و سفید یا تار هستند را با بهترین کیفیت برایتان به نمایش در می اورد. طراحان سامسونگ این تلویزیونشان را هم بر اساس سیستم عامل قدرتمند تایزن «Tizen» ساخته اند که دارای رابط کاربری بسیار ساده در اجرا در اوردن برنامه ها می باشد. این مدل با اسپیکر های 20 واتی اش عالی ترین صداها را با قدرت و کیفیت بسیار بالا را برایتان پخش می کند. با استفاده از سیستم کاهش مصرف انرژی که در ان طراحی شده کم ترین میزان برق را مصرف می کند. هم چنین دارای وزنی معادل 16.6 کیلوگرم می باشد. اگر شما تلویزیونی هوشمند با قابلیت های روز برای سالن های بزرگ می خواهید این محصول را از دست ندهید که قیمت ان حدود 4100.000 تومان میباشد.

     مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 55 اینچی
  • قابلیت اتصال به اینترنت وای فای
  • پشتیبانی از سیستم عامل تایزن
  • دارای اسپیکر های 20 واتی
  • دارای سیستم مصرف کاهش انرژی

بهترین تلویزیون های شرکت سامسونگ

تلویزیون سونی KD-55X8500D

امسال سونی نسل تازه ای از اسمارت تی وی ها را تولید کرده که با ورودشان به بازار غوغایی به پا کرده اند. امسال یعنی سال 2016 در نمایشگاه بین المللی که برگزار شد این شرکت یکی از بهترین تلویزیون هایش سونی KD-55X8500D را پرده برداری کرد که از همان ابتدا علاقه مندان زیادی را پیدا کرد. این تلویزیون دارای نمایشگر بزرگ 55 اینچی می باشد که بهترین تصاویر با شفافیت بسیار بالایی را به نمایش می گذارد. البته دارای اندازه های بزگتر 65,75,85 اینچی هم میباشد که بهترین گزینه برای سالن های بسیار بزرگ است. این تلویزیون دارای بالاترین مقام در بین سایر تلویزیون های تولید شده ی دیگر توسط این شرکت است. این مدل به صورتی طراحی شده که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و این امکان را برایتان فراهم می کند که به جای این که با گوشی یا کامپیوتر وارد دنیای مجازی شوید به وسیله ی تلویزیون به دنیای مجازی بروید و در وب و شبکه های اجتماعی به گشت کردن بپردازید. هم چنین با استفاده از اسپیکر های 20 واتی می توانید بلند ترین صدا ها را با کیفیت عالی گوش دهید. یکی از ویژگی های منحصربه فرد این تلویزیون قابلیت دید 360 درجه می باشد که از هر طرفی می توانید به تصاویر نگاه کنید. این مدل از سیستم عامل Google Cast پشتیبانی می کند و دارای رابط کاربری بسیار ساده ای می باشد. اگر شما هم دارای سالن های بسیار بزرگی هستید و می خواهید بهترین تلویزیون را مناسب با سالنتان خریداری کنید این مدل را از دست ندهید. در حال حاضر قیمت این اسمارت تی وی حدود4160.000 تومان است.

     مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 55، 85، 75، 65 انچی
  • مجهز به قابلیت فناوری سه بعدی
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
  • قابلیت دید 360 درجه

تلویزیون با قیمت مناسب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .