مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

اسکنر عنبیه چشم در گوشی های هوشمند

0 77
زمان مطالعه : 2 دقیقه

اسکنر عنبیه چشم چیست

«اسکنر عنبیه چشم» یک سالی می شود که شاهد حضور قابلیت اسکنر عنبیه چشم در گوشی های هوشمند هستیم و تولید کننده گان بزرگی هم چون سامسونگ و مایکروسافت جدید ترین گوشی هایشان را با این قابلیت روانه ی بازار می کنند. گوشی های هوشمند با این قابلیت اندک اند و کم کم دارند رواج پیدا می کنند. تولید کننده گان گوشی در تلاش هستند تا بتوانند امنیت گوشی ها را به بالاترین حد ممکن برسانند. با طراحی اسکنر اثر انگشت در گوشی های هوشمند امنیت گوشی ها بسیار بالا رفت و حالا با تولید اسکنر عنبیه ی چشم در گوشی های هوشمند با استقبال خیلی خوبی همراه بوده اند.
اسکنر عنبیه چشم چیست
به قسمت رنگی چشم عنبیه گفته می شود و همان طور که اثر انگشت هر فرد مخصوص خود اوست، عنبیه چشم هر فرد هم مخصوص خود فردست و هیچ مانندی ندارد. گوشی هایی که مجهز به قابلیت عنبیه چشم هستند در جلوی ان ها علاوه بر دوربین سلفی یک دوربین دیگر هم در ان ها طراحی شده که مخصوص عنبیه چشم اند و با نگاه کردن به ان، چشم شما شناسایی و سپس نور مادون قرمز به عنبیه چشمان شما برخورد و چشمتان الگو سازی می شود و گوشی مشخصات چشم ها را به صورت کد در می اورد. با نگاه کردن دوباره به گوشی حتی در جاهای تاریک هم این قابلیت می تواند چشم های شما را به خوبی تشخییص و در کم ترین زمان قفل گوشی را باز کند. گلکسی اس 8 یکی از پرچم دارهای سامسونگ می باشد که شاهد اسکنر تعبیه در ان هستیم. طبق اطلاعات به دست امده این گوشی با استفاده از این فناوری می تواند در کم تر از 0.01 قفل گوشی را باز کند.
خیلی از افراد می توانند اثر انگشت فردی دیگری را کپی و به گوشی ان راه پیدا کنند. ولی اسکنر عنبیه خیلی سخت طراحی شده و به راحتی نمی توان ان را کپی کرد و از امنیت خیلی بیشتری برخوردار است. امکان خطا هم در اسکنر اثر انگشت و هم در اسکنر عنبیه وجود دارد که در اسکنر عنبیه خیلی کم تر دیده می شود.

« حتما بخوانید  سنسور تشخیص چهره در گلکسی S8
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .