مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی و مقایسه انواع اتو بخار و مخزن دار و پرس

0 514
زمان مطالعه : 5 دقیقه

معرفی و مقایسه انواع اتو بخار و مخزن دار و پرس ؛ اتو کردن لباس ، کاری است که تعداد کمی از ما از آن لذت می بریم. با این وجود ، داشتن اتوی مناسب می تواند این کار خسته کننده را کمی آسان تر کند . ویژگی های موجود در اتو های مختلف ، بسته به میزان هزینه ای که دارید ، متفاوت است. همچنین اتو هایی کوچک و قابل حمل نیز برای مسافران وجود دارد. هنگام خرید اتو ، به دنبال دوام ، سهولت استفاده و ویژگی های ویژه مورد نیاز خود باشید. ما در این مطلب برای شما معرفی و مقایسه انواع اتو بخار و مخزن دار و پرس را آورده ایم .


معرفی و مقایسه انواع اتو بخار و مخزن دار و پرس

برای آشنایی بیشتر شما با انواع اتو ، مطالبی در این نوشته گنجانده شده است . با ما همراه باشید …

معرفی و مقایسه انواع اتو : اتو بخار ( Steam iron )

حالا که قرار است برای شما معرفی و مقایسه انواع اتو بخار و مخزن دار و پرس را داشته باشیم ، بهتر است با رایج ترین اتو شروع کنیم . بیشتر اتو های موجود در بازار ، از نوع اتو بخار هستند. این اتو ها شامل یک مخزن کوچک آب هستند . هنگامی که مخزن پر از آب است ، به اتو امکان تولید بخار را می دهد. هنگام اتو کردن پارچه هایی مانند پنبه یا کتان ، بخار باعث نرم و یک دست شدن لباس یا پارچه ی شما می شود .

شلیک بخار یک ویژگی معمول است که به شما امکان می دهد روی چین و چروک های سرسخت کار کنید . ویژگی های اضافی ، از جمله خاموش کردن خودکار و سیم قابل جمع شدن ، ممکن است در برخی از اتو های بخار موجود باشد .

 

 

معرفی و مقایسه انواع اتو بخار و مخزن دار و پرس

 

اتو مخزن دار ( Steam generator iron )

بیشتر اتو ها وزن زیادی دارند و در دست سنگین هستند و بندرت فشار بخار کافی را برای صاف کردن چین و چروک ها ایجاد می کنند. از همه بد تر این که مخازن آب کوچک آن ها برای تولید بخار نیاز به پر کردن مداوم دارند. اتو مخزن دار مانند یک قطعه از ماشین آلات صنعتی است ، اما این دستگاه می تواند زندگی خانه شما را دگرگون کند. یک ژنراتور بخار باعث می شود اتو کردن تقریباً بدون دردسر و حتی کمی لذت بخش تر شود. همچنین استفاده از آن ، به طور قابل توجهی به کار شما سرعت می بخشد . البته بیشتر برای کسانی مورد استفاده است که در طول هفته تعداد لباس زیادی برای اتو زدن داشته باشند .

اتو مخزن دار استاندارد دارای یک مخزن داخلی با ظرفیت معمولاً در حدود 300 میلی لیتر است که توسط یک عنصر گرمایشی جوش می آید تا یک بخار متوسط را تولید کند. این بخار پارچه را به آرامی مرطوب می کند و به صاف شدن چروک ها کمک می کند . برای خرید اتو بخار مخزن دار و دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن ها به صفحه خرید اتو مخزن دار در سایت تا خرید رجوع کنید .

معرفی و مقایسه انواع اتو

معرفی و مقایسه انواع اتو : بخارگر ( garment steamer )

درست است که هدف ما در این مطلب معرفی و مقایسه انواع اتو بخار و مخزن دار و پرس است ، اما گاهی دیده شده است که بخارگر ها را هم در این دسته بندی قرار می دهند . بخارگر می تواند سریع چروک ها را صاف کند و لباس را تازه کند.
بخارگر ها به سرعت گرم می شوند و برای انواع پارچه ها حتی پارچه های بسیار ظریف مناسب هستند .
دو نوع بخارگر وجود دارد که ما به اختصار آن ها را به شما معرفی می کنیم.

  • بخارگر دستی ( Handheld garment steamer )
    بخارگر های لباس دستی در خانه بسیار کاربردی هستند .
    به سرعت گرم می شوند و بدون استفاده از میز اتو ، می توانند چین و چروک ها را از بین ببرند.
    برای لباس های ظریف ایمن است و همچنین سبک و قابل حمل می باشد.
  • بخارگر ایستاده ( Upright garment steamer )
    بخارگر های ایستاده ، فوق العاده پایدار هستند و از بین بردن سریع و قدرتمند چروک را ارائه می دهند.
    همچنین دارای یک مخزن بزرگ آب برای بخار دادن های طولانی مدت هستند .

 

« حتما بخوانید  انواع مختلف پلوپز استاندارد و پیشرفته و چند منظوره و پلوپز با گرمای القائی
برای خرید بخارگر و دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن ها به صفحه خرید بخارگر در سایت تا خرید رجوع کنید .

مخزن داراتو پرس ( Press iron )

فرایند کار به این صورت است که اتو را روی پارچه فشار می دهید.
سپس آن را بالا می برید تا بتوانید پارچه را حرکت داده و قسمت دیگری از آن را زیر اتو قرار دهید . سپس دوباره آن را فشار می دهید . فشار دادن نه تنها به تنظیم دوخت های شما کمک می کند ، بلکه هرگونه نا صافی را هموار می کند و به لباس شما ظاهری حرفه ای تر و زیبایی بیشتری می بخشد. البته به دلیل شدت گرمای زیاد این نوع اتو ها ، اگر لباس نازکی را قرار است با آن اتو کنید ، ابتدا قسمت کوچکی از آن یا پارچه ای مشابه آن را در زیر اتو قرار دهید و اگر برای پارچه مشکلی پیش نیامد ، لباس خود را اتو کنید.

 برای خرید اتو پرس و دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن ها به صفحه خرید اتو پرس سایت تا خرید رجوع کنید .

اتو پرس

اتوی خشک ( Dry iron )

اتوی خشک ، نوعی اتو است که بدون رطوبت ، چروک لباس ها را باز می کند و هیچ گونه مخزن آبی ندارد و فقط دارای یک کفی است که گرم می شود . تنظیمات دمایی که با این مدل ها در دسترس است با انواع پارچه کار می کند. بنابراین ، این مدل تا دمای لازم که برای مواد مختلف مناسب است ، گرم می شود و این ویژگی آن ، تضمین می کند که لباس نمی سوزد. مدل هایی که از آلومینیوم ، سرامیک و نچسب ساخته شده اند ، بهترین عملکرد را دارند. برای دیدن انواع کفی های اتو صفحه انواع کفی اتو و ویژگی های هرکدام سایت تا خرید را مطالعه کنید .

معرفی و مقایسه انواع اتو

امیدواریم که با خواندن این مطلب ، بتوانید بهترین اتوی مناسب خود را تهیه کنید .


بیشتر بخوانید :

مزیت های شگفت انگیز اتو کردن لباس ها

اتو پرس در مقابل اتو بخار ؛ کدام یک را باید خریداری کنید ؟

ویژگی self cleaning اتو و نحوه استفاده از آن

راهنمای اتو کردن انواع پارچه و لباس ها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .