لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی گلوبال

زمان مطالعه : 9 دقیقه

لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی قیمت بروز

لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی ال ای دی هوشمند جدا از ارائه قیمتهای بروز ، شامل امکانات و مشخصات هر مدل می باشد . بنابراین هنگام خرید تلویزیون های شیائومی میتوانید به راحتی از امکانات مربوط به هر مدل اطمینان حاصل کرده و سپس آن را خریداری نمایید . البته در این لیست قیمت تلویزیون های شیائومی میتوانید از مانیتورهای گیمینگ منحنی نیز دیدن نمایید .

  • قیمتهای روز را همیشه استعلام بگیرید تا دقیقتر باشد .
  • در باکس جستجو ی زیر مدل مورد نظر را سرچ کنید  .
  • برای مشاهده در سایت فروشگاه بانه روی مدل کلیک کنید .
مدل = برای مشاهده کلیک کنیدمشخصات و امکانات و قابلیتهاقیمت روز به دلار 48900
مانیتور شیائومی RMMNT23-8NFfullhd - 60hz - 2020 - dvbs148 دلار
مانیتور شیائومی RMMNT27NFfullhd- smart - 60hz - 2021 - dvbs163 دلار
مانیتور شیائومی XMMNT27HQ 160hz - 2021357 دلار
مانیتور منحنی شیائومی XMMNTWQ344k - smart - 144hz - 2020363 دلار
تلویزیون شیائومی MI 43 4S4k - smart - 60hz - 2021328 دلار
تلویزیون شیائومی Mi-32-4Ahd- smart - 60hz - 2021 194 دلار
تلویزیون شیائومی L50M6-6AEU-P14k - smart - 60hz - 2021 - dvbs467 دلار
تلویزیون شیائومی 4S-L55M5-5ASP4k - smart - 60hz - 2021 - dvbs486 دلار
تلویزیون شیائومی 55Q14k - smart - 60hz - 2021578 دلار
تلویزیون شیائومی L55M6-6AEU-P14k - smart - 60hz - 2021 - dvbs404 دلار
تلویزیون شیائومی 4S-L65M5-5ASP4k - smart - 60hz - 2021 - dvbs531 دلار
تلویزیون شیائومی Q1 754k - smart - 120hz - 2021 - dvbs1306 دلار
تلویزیون شیائومی 65P1E 4k - smart - 60hz - 2022 - dvbs562 دلار
تلویزیون شیائومی mi TV A24k - smart - 60hz - 2022 - چین اصلی427 دلار
تلویزیون شیائومی 55Q24k - smart - 60hz - 2023 507 دلار

همانطور که میدانید شیائومی Xiaomi یکی از کمپانی های چینی پیشرفته و معتبر است . که در زمینه تولید تلویزیون و گوشی های موبایل شهرت زیادی را کسب کرده است . نکته ای که در اینجا لازم است به آن اشاره شود ؛ قیمت های ارزان محصولات باکیفیت شیائومی است که امکان خرید را برای قشرهای مختلف جامعه فراهم خواهد کرد . تلویزیون شیائومی سری های متنوعی دارد که از این میان می توان به سری p ، s ، x و سری a اشاره کرد . که هر کدام از قابلیت های ویژه ای برخوردار است .

قیمت تلویزیون جدید شیائومی

لیست قیمت تلویزیون شیائومی شامل اندازه و سایزهای متنوعی است که پرفروش ترین آنها تلویزیونهای 55 و 65 اینچ هستند . البته نباید از کوچکترین سایز شیاومی تی وی یعنی 32 اینچ نیز غافل شد . در این لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی می توانید از دیگر اینچ های تلويزيون شيائومي یعنی 43 اینچ ، 50 اینچ ،75 اینچ و … دیدن کنید . خوب حالا نوبت به امکانات و مشخصات تلویزیون شیائومی است . قیمت تلویزیون ال ای دی شیائومی با توجه به قابلیت هایی که برای آن مهیا شده متفاوت است . برای نمونه تلویزیون های فول اچ دی Full HD و اچ دی با کیفیت تصویر پایین تری در مقایسه با مدل های 4k و 8k از قیمت های ارزان تری نیز برخوردارند.

گفتنی است که جدیدترین تلویزیون شیائومی گلوبال با قابلیت ها و امکانات ویژه ای همراه شده . که از این میان می توان به سیستم عامل محبوب اندروید اشاره کرد . جدیدترین تلویزیون شیائومی گلوبال از قابلیت HDR و HLG برخوردار است . که به منظور بهبود کیفیت رنگ و نور مهیا شده . بنابراین قیمت هر مدل ممکن است متناسب با امکاناتی که دارد متغیر باشد . تلويزيونهاي شيائومي در بهترین مدل ها از فناوری اولد (Oled) و کیولد (Qled) بهره می برند . در نتیجه زیاد دور از انتظار نیست اگر قيمت تلویزیون oled شیائومی بیشتر از  قیمت تلویزیون فول اچ دی شیائومی ال ای دی باشد .

 

برای مشاهده قیمت انواع تلویزیون شیائومی میتوانید با کلیک بر روی قیمت تلویزیون شیائومی از تمامی مدل های تلویزیون شیائومی گلوبال دیدن کنید.

مشخصات تلویزیون شیائومی جدید

در اینجا لازم است اشاره ای به موتور تصویر تلويزيون شيائومي نیز اشاره ای داشته باشیم . شيائومي در اکثر تلويزيونهای جدیدش از موتور تصویر اختصاصی VPE بهره می برد . این واژه که مخفف عبارت (Engine Picture Vivid) است . به ایجاد تصاویری باکیفیت با جزئیات دقیق کمک می کند . البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه بهترین تلویزیون های شیائومی با فناوری صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos) ، تجربه شنیدن صدایی سه بعدی و همه جانبه را در اختیار کاربران قرار می دهد .

یکی دیگر از قابلیت هایی که برای تلویزیون های بالارده شیائومی در نظر گرفته شده . کنترل از راه دور با قابلیت 360 درجه است . به کمک این ویژگی میتوانید از تنظیمات تلویزیونتان را از هر زاویه ای کنترل کنید . در این صورت دیگر مجبور نیستید ریموت را دقیقا جلو تی وی بگیرید تا کار کند . در این صورت میتوان با اطمینان گفت که استفاده از تلویزیون بسیار راحت تر خواهد شد . برای درک بیشتر انواع تلویزیون های شیائومی می توانید بر روی وبسایت Xiaomi کلیک کنید .

لیست قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی گلوبال

در اینجا بهتر است در مورد تلويزيونهاي شيائومي گلوبال شرح خلاصه ای داشته باشیم . با توجه به اینکه تعداد زیادی از تلویزیونهای شیائومی با نسخه گلوبال یعنی جهانی روانه بازار شده اند . و تعدادی نیز نسخه هند و ... هستند . در مورد نسخه جهانی تلویزیون شیائومی باید بدانید که این مدل از تی وی ها به طور پیش فرض تمامی زبان ها و نیز سرویس های گوگل را پشتیبانی میکنند .

خرید تلویزیون شیائومی هوشمند 

خرید تلویزیون اسمارت شیائومی با مجهز بودن به سیستم عامل اندروید با رابط کاربری ساده ای که دارد. امکان نصب و دانلود راحت انواع اپلیکیشن های متنوع را فراهم خواهد کرد . البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی به دلیل امکاناتی همچون دستیارهای صوتی گوگل و همچنین برنامه کنترل هوشمند اشیا (Smart Home Control) از ارزش خرید بالایی برخوردار است .

علاوه بر این شیائومی در تلویزیون هایش از پنل IPS بهره می برد. که نه تنها زاویه دید گسترده ای دارد . بلکه به صورت مقاوم در برابر ضربه های ناگهانی طراحی شده است .جدیدترین تلویزیون های شیائومی 2022 نیز از سری ES Pro هستند . تلویزیون های شیائومی با قاب باریک بدنه از طراحی خوب و کاربرپسندی برخوردار هستند . علاوه بر این قیمت تی وی شیائومی به سبب به صرفه و اقتصادی بودن ، امکان خرید را برای افرادی که تمایل به پرداخت هزینه های زیادی برای خرید تلویزیون ندارند و فراهم خواهد کرد .

لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی قیمت بروز قیمت امروز

لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی قیمت امروز و به روز ؛ لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی جدا از نرخ هر مدل شامل اطلاعات مختصری از مشخصات تی وی ها مانند : اینچ ، کیفیت تصویر، سال ساخت و در برخی موارد نیز به کشور سازنده اشاره می شود . تا به راحتی امکان انتخاب هر سری برای مشتریان فراهم باشد. بنابراین هنگام خرید تی وی لازم است نرخ روز ، قیمت الان و آنلاین تلويزيون مورد نظرتان را مورد توجه قرار دهید .

سایت بانه دات کام برای افرادی که طرفدار تلويزيونهای کیولد هستند ؛ با ارائه لیست بروز انواع تلویزیون 55 اینچ هوشمند شیائومی مدل mi qled tv ، دسترسی راحت تری را برای خرید مهیا میکند. علاوه بر این تلويزيونهای 65 اینچ ، 75 اینچ و سایر اندازه های موجود را نیز اختیار مشتریان قرار می دهد . بنابراین با در نظر گرفتن بروزترین قیمت تلویزیون اولد شیائومی اندروید و کیولد qled ، میتوانید متناسب با بودجه ای که کنار گذاشته اید بهترین مدل روز تی وی شيائومی را خریداری نمایید .
لیست قیمت تلویزیون شیائومی 75 اینچ در رده قیمت تلویزیون شیائومی در بانه دات کام مشاهده کنید . قیمت تلویزیون شیائومی دیجی تال در سایز بزرگترین و کوچک ترین اینچ را با بهترین تلویزیون شیائومی قیمت مناسب سفارش دهید . لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی شامل آخرین قیمت ، جدیدترین قیمت محصولات و همچنین ارزان ترین و گران ترین قيمتهاست .

قیمت روز و مشخصات تلویزیون شیائومی

در نقد و بررسی تلويزيون شيائومي بانه دات کام میتوانید مشخصات کامل ، تصاویر و تمامی امکانات و ویژگی های تی وی مورد نظرتان را مطالعه کنید. همین به شما امکان میدهد که از کیفیت تلويزيونتان اطمینان حاصل کرده. و در نتیجه بهترین و پر فروش ترین اسمارت تی وی اندرویدی xiaomi 4k را خریداری نمایید . بهترین مدل تلویزیون ال ای دی هوشمند شیائومی فورکی با فناوری اولد oled برای افرادی که به کیفیت تصویر اهمیت زیادی میدهند مناسب است. چراکه جدا از طراحی ظریف و منحصر به فرد ، تکنولوژی ساخت OLED رنگ های سیاه را عمیق تر نمایش داده و همین باعث ارتقای کیفیت تصویر می شود .

همچنین به دلیل کنتراست بالا، تصاویری خارق العاده را به وجود می آورد. در نتیجه با در نظر گرفتن این امکانات میتوان گفت که قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی از ارزش خرید زیادی برخوردار است . توجه به لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی ۴۰ اینچ و 50 اینچ سری جدید برای مشتریانی که تلويزيونهای سایز کوچک و متوسط میخواهند ؛ لازم است. همچنین قیمت جدیدترین تلویزیون شیائومی یا به نوعی بهترین تلویزیون شیائومی گلوبال ، به سبب امکاناتی که دارد به صرفه است.

تلویزیون هوشمند شیائومی

هوشمند یکی از ویژگی هایی است که موجب می شود تا بتوانید به دنیایی گسترده از سرگرمی هایآنلاین دسترسی داشته باشید. تلویزیون های هوشمند همراه با سیستم عامل دسترسی به مرورگر اینترنت، شبکه های اجتماعی، مشاهده آنلاین فیلم ها و انجام بازی های آنلاین را فراهم خواهند کرد. کیفیت تلويزيون شيائومي Smart را فاکتورهای زیادی تعیین می کند. که در این میان می توان به ابعاد tv ، کیفیت تصویر و قابلیت های هوشمند اشاره کرد . برای نمونه در تلويزيون شيائومی اسمارت میتوانید امکانات متنوع هوشمند را با سیستم عاملAndroid کشف کنید! و یا حتی برای اجرا و مدیریت برنامه ها با صدایتان ، فراتر از یک جستجوی عادی بروید .

این قابلیت توسط دستیار صوتی گوگل اسیستنت (Google Assistant) به شما امکان میدهد تنها با فشار یک دکمه به جستجوی محتوا بپردازید. فیلم و موسیقی های مورد علاقه تان را پخش کنید و یا میزان صدا را تغییر دهید . پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IOT) توسط اپلیکیشن «Smart Home Control» یکی دیگر از مزایای اسمارت تی وی های شيائومی است . که برای کنترل و مدیریت سایر دستگاه های هوشمند خانگی کاربرد دارد .

امکانات تلويزيون شائومی

در لیست قیمت بروز تلویزیون شیائومی فول اچ دی full hd ، فورکی 4K UHD و 8k نه تنها میتوانید انواع قیمت را ببینید. بلکه مقایسه آنها از لحاظ کیفیت تصویر نیز باهم امکان پذیر است . خوب است بدانید که تی وی های بالارده شيائومي با فناوری اولد همراه شده اند. که باعث ایجاد تصاویر شگفت انگیز و خیره کننده می شود . طوریکه انگار در هوا معلق هستید. به علاوه با پشتیبانی از فرمتهای HDR از جمله دالبی ویژن (Dolby Vision) ، HDR10 و HLG با بهینه سازی رنگ ها و نمایش جزئیات دقیق ، تجربه سینمای واقعی را به خانه هایتان می آورد . همچنین با قابلیت پخش صدای دالبی اتموس Dolby Atmos ، Dolby Audio و DTS-HD Master در تولید صدایی باکیفیت و سه بعدی، نقش برجسته ایفا می کند. با این وجود می توان گفت بهترین تلویزیون شیائومی قیمت به صرفه ای دارد .
به علاوه برای خرید اینترنتی و آنلاین led شیائومی تلویزیون بهتر است به کانال لیست قيمتهای امروز در سایت توجه نمایید . در نتیجه طرفداران خرید تلویزیون xiaomi با قيمتی مناسب به سادگی می توانند از روی لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی 2021 و 2022، مدل های مورد نظرشان را ثبت سفارش کنند.

لیست قیمتهای تلویزیون شیائومی هوشمند و قیمت به روز انواع ال ای دی

یک ليست قیمت عمده TV xiaomi شامل قیمت انواع تلویزیون شیائومی ال ای دی سری اولد و کیولد و بقیه مدلهاست . البته انواع سایز تی وی 32 اینچ 43 اینچ و دیگر اینچهای بزرگتر و متوسط را نیز میتوان در همان ليست مشاهده کرد . اما این نکته را نیز نباید فراموش کرد که قیمت انواع تلویزیون های شیائومی 2022 و قیمت به روز تلویزیون های سایر برندها به دلیل نوسانات دلار ، همواره در حال تغییر است . مشاهده لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی هوشمند به صورت آنلاین از سایت بانه دات کام امکان پذیر است .

البته لازم به ذکر است که قیمت تلویزیون شیائومی در صفحه کالا درج شده تا ضمن مشاهده نقد و بررسی کامل مشخصات ، نظرات سایر کاربران را نیز مطالعه نمایید . لیست و قیمت آنلاین اسمارت تی وی xiaomi با قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi و سیستم عامل اندروید برای کاربرانی که به تلويزيونهای اندرویدی علاقه دارند ؛ به صورت آنلاین از لیست قیمت امروز تلویزیونهای شیائومی در فروشگاه اینترنتی بانه.کام در دسترس است.

لیست قیمت تلویزیون های شیائومی

در اینجا ما با بررسی تلویزیون شیائومی ، تمامی نکات و اطلاعات را بیان کرده ایم . چندین سال است که این برند چینی وارد ایران شده که در کوتاه ترین زمان توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند و حرفی برای گفتن داشته باشد . با انتخاب هر کدام از مدل های بهترین تلویزیون شیائومی ، در قسمت پایین هر صفحه از محصولات ، مزایا و معایب تلویزیون شیائومی درج شده که کاربر را بابت مهمترین قابلیت هایش آگاه می سازد .

جدیدترین تلویزیون شیائومی Q1 هست که در سال 2022 تولید و به هواداران این برند شناخته شده ، معرفی شد . صفحه نمایش تخت کیو ال ای دی « QLED » با سرعت رفرش ریت 120 هرتز ، تصویر را با کیفیت بهتر نمایش می دهد . قدرت صوتی بلندگوها به حدی واضح است که صدای شفاف و رسا ، نشستن به پای فیلم و برنامه ها برای کاربر مهیج تر می سازد . از سری مشخصات تلویزیون شیائومی ؛ کنترل صوتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایت ، قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون « Chromecast » ، روشن کردن تلویزیون با موبایل « MobileTVOn» و گیرنده دیجیتال اشاره کرد .
قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ دیجی تال و دیگر اینچ ها به نسبت جدیدترین و ارزان ترین مدل ها در این صفحه در دسترس مشتری قرار گرفته است . با توجه به امکاناتی که تلویزیون های بالا رده دارد ، کاملا محصولی مقرون به صرفه تلقی می شود . زاویه دید 178 درجه مناسب پخش فیلم ها و برنامه های مورد علاقه کاربران هست. که از نقاط مختلف گوشه های سالن تصویر قابل مشاهده هست .

سخن پایانی و جمع بندی 

امیدواریم با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را در مورد لیست قيمت تلویزیون هوشمند شیائومی گلوبال را گرفته باشید . در صورتی که مایل به خرید بهترین و جدیدترین تلویزیون ال ای دی شیائومی با قیمت ویژه تخفیفدار هستید. به سایت بانه دات کام baneeh.com مراجعه کنید مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید. شیائومی با تولید تلویزیونهای باکیفیت و بسیار به صرفه و اقتصادی زمینه را برای خرید راحت تر قشرهای مختلف جامعه فراهم خواهد کرد . البته نباید از مانیتورهای گیمینگ و منحنی شيائومي نیز نباید غافل شد . که برای طرفداران گیمینگ و بازی های هیجان انگیز ، پیشنهاد می شود . ولی برای مقایسه انواع مدل های تلويزيون شيائومي لیست قیمت تلویزیون روز را حتما باید مشاهده کرد . تا تمامی اینچ های تی وی را در یک جدول قیمت به صورت یک لیست بروز مشاهده نمایید.

اگر هنوز سوالی راجع به قیمت انواع تلویزیون شیائومی مانده که پاسخ ان را نیافتید. لطفا در بخش سوالات قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی را از ما و دیگران بپرسید . و در صورتی که موضوعی در متن درج نشده بود ان را برای ما بنویسید تا دیگران هم از ان بهره ببرند. اگر نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوالی در مورد قیمت انواع ال ای دی شیائومی داشتید. می توانید در بخش نظرات سایت ، مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .
شماره های ثابت : 08734222224 – 08734222226 – 08734266666

مطالب مرتبط :

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ لیست قیمت روز

الیست قیمت تلویزیون ال جی لیست قیمت روز

لیست قیمت تلویزیون سونی لیست قیمت روز


سوالات متداول

جدیدترین تلویزیون شیائومی 2022 کدام مدل هاست ؟

جدیدترین تلویزیون های شیائومی که در سال 2022 راهی بازار شدند سری ES Pro هستند که مجهز به نمایشگرهای فورکی ۱۲۰ هرتز و اسپیکر ۲۵ وات هستند. در سه سایز 55 اینچ 65 اینچ و 75 اینچ طراحی شده اند .

بهترین تلویزیون شیائومی قیمت ش چنده و کدوم مدلها هستند ؟

بهترین تلویزیون های اسمارت شیائومی مدل های MI 4S ، MI Q1 هستند و در لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی به قیمت ها اشاره شده .

مشخصات تلویزیون شیائومی کدامند ؟

مشخصات تلویزیون شیائومی در هر مدل متفاوت هست . اما آنچه در اکثر تلویزیونهای Xiaomi مشترک است قاب ظریف بدنه ، بهره گیری از سیستم عامل محبوب اندروید است . البته شیائومی در تولید مانیتورهای گیمینگ منحنی باکیفیت حرف های زیادی برای گفتن دارد . تلویزیون های شیائومی با کیفیت تصویر اچ دی ، فول اچ دی و 4k با قیمت های به صرفه در دسترس هستند

معایب تلویزیون شیائومی چیست ؟

از آنجاکه شیائومی بر روی کیفیت تصویر تلویزیون هایش متمرکز نیست اگر از آن دسته افرادی هستید که به کیفیت تصویر و صدا اهمیت می دهید شاید انتخاب خیلی مناسبی نباشد. اما در مقابل قیمت های ارزانی را برای تلویزیونهایش در نظر گرفته .

بهترین تلویزیون شیائومی با سیستم عامل کارآمد آندروید چه کاربردی دارد ؟

سیستم عامل تلویزیون Android کاربری بسیار راحت دارد که امکان نصب برنامه های مختلف را فراهم می سازد و در تلویزیون به عنوان یک سرگرمی توصیف شده است.

جدیدترین تلویزیون شیائومی قابلیت جستجوی صوتی دارد ؟

بله به کمک دستیار صوتی های موجود در تلویزیون از طریق کنترل صوتی محتوا را به راحتی جستجو کنید .

لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی در دسترس است؟

برای اطلاع از قیمت روز تلویزیون شیائومی می توانید با پشتیبانی فروش بانه دات کام تماس بگیرید.