تلویزیون گلوبال شیائومی ⭐️ تلويزيون شيائومي global

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تلویزیون گلوبال شیائومی تلويزيون شيائومي تلويزيون ال اي دي شيائومي

 

قیمت تلویزیون گلوبال شیائومی تلويزيون شيائومي ال اي دي شيائومي ، تلویزیون گلوبال شیائومی در سایزها و اندازه های متنوع تولید و طراحی شده است. مدل تلویزیون شیائومی 32 اینچ 50 اينچ 55 اینچ 65 75 اینچ موجود است. از این رو هر شخص با توجه به نیاز خود مناسب ترین و بهترین اندازه را می تواند بخرد. علاوه بر سایز ، از جمله فاکتورهایی که در خرید تلویزیون شیائومی مهم است می توان به سری و مدل و همچنین امکانات و قابلیت ها اشاره کرد. برای انتخابی هوشمندانه قطعا لازم است مطابق با نیازهای خود جدیدترین و بهترین تلویزیون شیائومی گلوبال را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون شیائومی دیجی تال گلوبال با توجه به امکاناتی که دارد متفاوت است . قیمت تلویزیون شیائومی در بانه مانند نمایندگی نیست . می توانید خرید تلویزیون شیائومی دیجی تال گلوبال را در بانه با مناسبترین قیمت تهیه کنید .

سایز و سری جدیدترین تلویزیون شیائومی

شیائومی هم مانند دیگر کمپانی های معتبر و نام آشنا ، سعی کرده مدل تلویزیون گلوبال شیائومی را در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید و طراحی کند. تلويزيون شيائومي 65 اينچ و 75 اینچ بزرگترین سایز هستند که برای محیط های با متراژ بالا گرینه ای ایده آل هستند. تلویزیون شیائومی گلوبال 43 اینچ ، تلويزيون ال اي دي شيائومي 50 اینچ و 55 اینچ سایزهای متوسط هستند که برای هال و پذیرایی گزینه ای مناسب هستند. کسانی هم که تمایل دارند برای اتاق خواب mi tv بخرند ، سراغ ۳۲ اینچ بروند. آخرین مدل تلویزیون شیائومی سری p سری s سری x و سری a تولید شده که هر کدام ویژگی ها و امکانات مشخصی دارند. در بانه دات کام لیست تلویزیون 65 اینچ شیائومی مدل mi tv 4s 65 و تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال و سری p1 و a1 و … را می توانید ببینید.

قيمت تلويزيون شيائومي 55 اينچ تلويزيون ال اي دي شيائومي 65

قیمت با توجه به امکانات و ویژگی ها ، سری و مدل و سال ساخت در تلویزیون گلوبال شیائومی تعیین می شود. از این رو لازم است در هنگام خرید تلویزیونmi tv و خرید تلويزيون ال اي دي شيائومي حتما ابتدا نیازهای خود را شناسایی کنید. از این رو مطابق با آن مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. امکان مقایسه تلویزیون 65 اینچ شیائومی مدل mi tv 4s 65 و سایر مدل و سری های دیگر با هم، کار انتخاب را برای شما بسیار ساده تر کرده است. در فروشگاه اینترنتی شما می توانید به لیست مدل و قیمت تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل گلوبال و p1 و تلویزیون شیائومی 65 اینچ گلوبال و … دسترسی داشته باشید.

مشخصات تلویزیون شیائومی 65 اینچ گلوبال 55 اینچ global xiaomi

همان طور که بالا اشاره کردیم ، مشخصات و ویژگی ها گزینه ای تاثیر گذار بر روی قیمت انواع تلويزيون شيائومي است. در اینجا به برخی از این امکانات و قابلیت های تلويزيون ال اي دي شيائومي اشاره خواهیم کرد. کیفیت تصویر اولین نکته اساسی است. تی وی شیائومی معمولا با کیفیت تصویر hd ، full hd ، 4k و 8k تولید شده اند. اغلب مدل ها با کیفیت تصویر فورکی تولید و طراحی شده اند که قیمت مناسبی دارند. تلويزيون فورکی شيائومي و 8کی از بهترین مدل ها هستند. فناوری های تصویر از جمله hdr و HLG و پردازنده 4 هسته ای تصویر و اسکن تصویر ، به هر چه زیباتر نمایش داده شدن تصاویر بر روی نمایشگر کمک خواهند کرد.
از دیگر امکانات برخی از led شیائومی تلویزیون های گلوبال می توان به گیرنده دیجیتال و تیونرهای داخلی اشاره کرد. حافظه داخلی و حافظه رم ، پردازنده مرکزی و گرافیکی ، ریموت کنترل لمسی و … از دیگر امکانات است. فروش تلويزيون شيائومي و تلويزيون ال اي دي شيائومي با سرویس های ویژه ای همچون پرداخت درب منزل ، ارسال سریع ، امکان بازگشت کالا تا 7 روز و تضمین سلامت و اصالت کالا اشاره کرد. از این رو شما می توانید خرید ناب و لذت بخشی را تجربه کنید. بانه دات کام جهت سهولت در انتخاب ، نقد و بررسی تخصصی مدل های مختلف ، قابلیت مقایسه مدل ها و مزایا و معایب و مشخصات فنی کامل تمامی محصولات را در دسترس شما قرار داده است.

قیمت تلویزیون هوشمند global xiaomi

با خريد تلويزيون شيائومي اسمارت می توانید به سیل گسترده ای از بازی ها و سرگرمی های دسترسی داشته باشید. اسمارت بودن تلویزیون 65 اینچ شیائومی مدل گلوبال به معنای قابلیت اتصال به اینترنت است ، از این رو شما می توانید بر روی نمایشگر بزرگ تی وی به صفحات وب مورد نظر خود سر بزنید. این کمپانی تلویزیون گلوبال شیائومی اسمارت را به سیستم عامل اندروید android مجهز کرده است که رابط کاربری ساده و جذابی دارد. دسترسی به تنظیمات و برنامه ها در تلويزيون ال اي دي شيائومي هوشمند بسیار ساده است. از ویژگی های جدیدترین تلویزیون ال ای دی هوشمند شیائومی می توان به حضور دستیار صوتی گوگل اسیستنت Google Assistant اشاره کرد. دستیار صوتی اعمال برخی از تنظیمات را با استفاده از فرمان های صوتی ممکن می کند.
از دیگر امکانات تلویزیون گلوبال شیائومی اسمارت می توان به پشتیبانی از Google search ، Available Google Services و پشتیبانی از اپلیکیشن کنترل هوشمند اشیا Smart Home Control اشاره کرد. قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast و بلوتوث در تلويزيون هوشمند شيائومي ، امکان اشتراک گذاری بیسیم را فراهم می کنند.

مدلهای تلویزیون xiaomi

با بررسی تلویزیون شیائومی باید گفت که شیائومی در ابتدای معرفی خود قرار دارد . ولی در همان اوایل کار مدل های زیادی را وارد بازار کرده است . شیائومی تلویزیون های خود را در اینچ و مدل های مختلفی وارد بازار کرده است . شیائومی اکثر تلویزیون های هوشمند خود را به سیستم عامل اندروید مجهز کرده است . و از بهترین تلویزیون شیائومی گلوبال هستند که از سرعت و کاربری بی نظیری بهره برده اند . جدیدترین تلویزیون شیائومی 2022 در کنار سیستم عامل اندرویدی که دارند به قابلیت هایی چون دستورات صوتی Google Assistant و قابلیت های هوشمند دیگر مجهز شده اند . اکثر مدل های شیائومی با پشتیبانی از فرمت های تصویری مختلف از کیفیت تصویری بالا بهره برده اند . کیفیت صدایی پر قدرت و رسا کیفیت تصویر را نیز همراهی می کند .
در نتیجه محتوایی با بهترین کیفیت را ارائه می دهد . تلویزیون شیائومی 55q1e ، تلویزیون شیائومی q1 55 از مدل های 2022 است . می توانید مشخصات تلویزیون شیائومی q1e ، تلویزیون شیائومی 50 اینچ گلوبال ، تلویزیون شیائومی 32 اینچ و مدل های دیگر را در تلویزیون شیائومی بانه دات کام مشاهده کنید . از طریق منوی تلویزیون شیائومی هوشمند تنظیم ماهواره تلویزیون شیائومی رسیور دار امکان پذیر است . با توجه به مزایا و معایب تلویزیون شیائومی یا مدل های دیگر می توان گفت مدل های شیائومی با اینکه مدت زمان کوتاهی هست که وارد بازار شده اند ولی کیفیت خوبی را از خود ارائه داده اند . معمولا مدل های شیائومی در رنج قیمتی مناسبی قرار دارند و قیمت آن بستگی به امکاناتی که دارد است .

سوالات متداول

طراحی ظاهری تلویزیون های شیائومی چگونه است ؟

جدیدترین تلویزیون شیائومی 2022 و مدل های قبل نیز با کمترین میزان حجمی که در اطراف آن بکار برده شده است طراحی زیبا و شیکی دارند .

کنترل هوشمند تلویزیون شیائومی جدید قابلیت اجرای دستورات صوتی را دارد ؟

اکثر تلویزیون های هوشمند شیائومی به دستور صوتی Google Assistant مجهز شده اند . و از طریق میکروفن روی ریموت کنترل هوشمند می توانید دستورات صوتی دلخواه را بر روی تلویزیون اجرا کنید .

تفاوت تلویزیون گلوبال شیائومی با نسخه چینی چیست؟

نسخه چینی برای کشور چین ساخته شده و تنها به زبان انگلیسی و چینی مجهز شده است. نسخه چینی فروشگاه برنامه های Play Store را شامل نمی شود. تلویزیون شیائومی گلوبال با زبان های متفاوت و همچنین فروشگاه برنامه های Play Store تولید شده است.