تلویزیون اندروید شیائومی قیمت خرید ⭐️

زمان مطالعه : 4 دقیقه

تلویزیون اندروید شیائومی قیمت خرید ⭐️ xiaomi android

قیمت تلویزیون اندروید شیائومی با توجه به ویژگی ها و امکانات خوبی که ارائه می دهد، مقرون به صرفه است. تلویزیون اندروید شیائومی android را می توانید در بین مدل های متنوع پیدا کنید. xiaomi از آن دسته از کمپانی هایی است که اسمارت تی وی ها را با سیستم عامل محبوب و کاربردی android همراه کرده است تا کاربران بتوانند به سادگی به تنظیمات و برنامه ها و اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشند. در فروشگاه اینترنتی شما می توانید به لیست مدل و قیمت اندروید تی وی ها و جدیدترین تلویزیون اندرویدی شیائومی 2021 2022 دسترسی داشته باشید و با توجه به نظر و سلیقه خود، مناسب ترین و بهترین را انتخاب کنید.
مزایا و معایب تلویزیون شیائومی در معرفی هر مدل بیان شده و براین اساس کاربر می تواند بهترین تلویزیون شیائومی قیمت مناسب را خریداری کند . جدیدترین تلویزیون شیائومی 2022 با صفحه نمایش کیولد « QLED» جزئیات تصویر را در نقاط تاریک و روشن با انتخاب رنگ مناسب پخش می کند .
بانه دات کام محصولات خودش را همراه با سرویس ها و خدمات ویژه ای در اختیار شما قرار می دهد. از جمله این سرویس ها می توان به پرداخت در محل ، امکان بازگشت کالا تا 7 روز ، تضمین سلامت و اصالت کالا و ارسال سریع اشاره کرد. از این رو شما با فروشگاه بانه دات کام خرید آسان و لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

 

قیمت تلویزیون شیائومی

قیمت تلویزیون اندروید شیائومی بی شک با توجه به سایز و ابعاد و سری و مدل متفاوت است. پر واضح است که سایزهای کوچکتر قیمت ارزان تری دارند و اندازه های بزرگتر، قیمت بیشتر. از این رو در هنگام خرید تلویزیون اندروید شیائومی حتما سعی کنید با توجه به متراژ محیط، اندازه مناسب را انتخاب کنید. تلویزیون شیائومی گلوبال 32 اینچ 43 50 اینچ 55 65 اینچ و 75 اینچ در بازار موجود است. با توجه به نیاز خود می توانید بهترین تلویزیون اندروید xiaomi tv را بخرید.
قیمت تلویزیون شیائومی سری p و 4s موجود است که هر کدام از آن ها ویژگی ها و مشخصات خاصی دارند. پس بی شک قیمت تلویزیون اندروید شیائومی سری های مختلف با هم برابر نیستند. امکان مقایسه مشخصات فنی و قیمت مدلهای مختلف در فروشگاه اینترنتی، انتخاب را برای شما بسیار ساده تر می کند. مدل تی وی های xiaomi ارزان قیمت هستند، حتی جدیدترین و بهترین تلویزیون شیائومی قیمت مناسبی دارند.

مشخصات تلویزیون شیائومی اندروید

از جمله امکانات تلویزیون شیائومی android tv می توان به کیفیت تصویر فول اچ دی و فورکی و 8k اشاره کرد. تلویزیون های اندرویدی 8k بی شک تصاویر 8کی را با همان وضوح و کیفیت اصلی به نمایش می گذارند. از این رو با خرید تلویزیون اندروید شیائومی 8k ، شما از دیدن محتوا بر روی صفحه نمایش شگفت زده خواهید شد. Xiaomi برای اینکه بتواند تصاویر را با کیفیتی بهتر بر روی نمایشگر به نمایش بگذارد، از فناوری ها و تکنولوژی های مختلف تصویری بهره گرفته. از جمله ویژگی ها و امکانات تلویزیون شیائومی اندروید می توان به پردازنده چهار هسته ای تصویر، فناوری HDR10 و فناوری HLG اشاره کرد. این فناوری هر کدام به نوبه خود موجب افزایش شفافیت و نمایش رنگ های طبیعی خواهند شد.
فرمت صدای فراگیر دالبی دیجیتال پلاس، صدای همه جانبه فراگیر چند جهته Surround و پاکسازی صدا Clearer Sound از جمله ویژگی ها و مشخصات صوتی است که موجب افزایش وضوح و حذف نویز صدا در تلویزیون هوشمند اندروید می شود. وجود حافظه رم ، حافظه داخلی ، پردازنده گرافیکی و پردازشگر CPU موجب افزایش سرعت تلویزیون اندروید دار شیائومی می شود. از دیگر ویژگی ها و قابلیت ها می توان به ریموت کنترل لمسی، گیرنده دیجیتال و تیونر داخلی ، قابلیت ضبط و زبان و منوی فارسی اشاره کرد. شما در این دسته به خرید تلویزیون اندروید شیائومی و لیست مدل و قیمت تلویزیون اندروید شیائومی فورکی دسترسی دارید.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند شیائومی

تلويزيون شيائومي اندرویدی مدل های اسمارت هستند که با قابلیت اتصال به اینترنت همراه شده اند. شما می توانید به سیل گسترده ای از انواع بازی ها، اپلیکیشن ها و فیلم های آنلاین دسترسی باشید. با استفاده از مرورگر اینترنت هم می توانید به صفحات وب مورد نظر خود سر بزنید. Led تی وی شیائومی اسمارت با دستیار صوتی گوگل اسیستنت Google Assistant همراه شده است. از این رو شما می توانید با استفاده از فرمان های صوتی، تنظیمات را اعمال کنید.

از دیگر ویژگی های هوشمند می توان به Available Google Services ، پشتیبانی از Google search و پشتیبانی از اپلیکیشن کنترل هوشمند اشیا Smart Home Control اشاره کرد. اشتراک گذاری بیسیم با تلویزیون شیائومی اندروید android با استفاده از بلوتوث و قابلیت اتصال موبایل از طریق Chromecast در دسترس است. قیمت تلویزیون اندروید شیائومی هوشمند سایزهای مختلف را ببینید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید تلویزیون اندروید شیائومی کنید.

خرید بهترین تلویزیون شیائومی

کیفیت تصویر و صدا بخش مهمی از انتخاب کاربر بوده که در اولین قدم به آن توجه می شود . طیف وسیعی از رنگ های گسترده ، تصاویری واقعی از وضوح و کنتراست بالا را نمایش می دهد . از سری مشخصات تلویزیون شیائومی ؛ فناوری صوتی دالبی « Dolby Audio» ، کنترل صوتی ، وای فای « Wifi » ، تنوع پورت های ورودی و خروجی با حافظه داخلی 32 گیگابایت اشاره کرد .
فناوری « Dolby Vision » تلویزیون شیائومی q1 55افت کیفیت تصویر را از بین می برد و در نتیجه بهبود کیفیت تصویر را با چشم خواهید دید . با وجود آپشن ها و امکانات متنوع ، دسترسی به گزینه های مختلف از طریق کنترل در اختیار کاربر قرار می گیرد . با بررسی تلویزیون شیائومی به مرورگر « PatchWall » که روی دستگاه کنترل نصب شده است و با فشار دادن صفحه کلید « MI » صفحه لازم برای تنظیمات قابل مشاهده هستند .
اگر جزو علاقمندان برند شیائومی « Xiaomi » هستید . پنل بدون حاشیه تلویزیون شیائومی جدید ، تجربه بصری را لذت بخش و مهیج تر می سازد . دسترسی به سرگرمی های متنوع از طریق سیستم عامل آندروید واقعا فوق العاده است که بیش از 400 هزار فیلم و اپلیکشن مختلف را در اختیار کاربر قرار می دهد . با خرید بهترین تلویزیون شیائومی ، سینما را به منزل بیاورید و همچنین از قابلیت اتصال کامپیوتر ، کنسول بازی و تی وی باکس با اتصال کابل به شبکه بهره ببرید .

سوالات متداول

مهمترین مشخصات تلویزیون شیائومی در سری بالا رده چیست ؟

سیستم عامل ، قابلیت اتصال وای فای ، دستیار صوتی ، حافظه داخلی ، بلوتوث و ... می باشد .

جدیدترین تلویزیون شیائومی 2022 را نتخاب کنم یا به سراغ مدل های قدیمی برم ؟

اگر در انتخاب تلویزیون ، قابلیت ها و امکانات جدید هوشمند را مد نظر دارید ، سری های بالا رده و میان رده گزینه خوبی هستند .

بهترین تلویزیون شیائومی چه مدل هایی هستند؟

اگر از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به ویژگی ها و امکانات جدید و نوین و متنوع دارید، مدل تلویزیون اندروید شیائومی جدید می تواند گزینه ای مناسب باشند.