Clear Voice چیست ؟ نحوه فعال کردن فناوری کاهش نویز در تلویزیون

زمان مطالعه : 2 دقیقه

Clear Voice چیست ؟ نحوه فعال کردن فناوری کاهش نویز در تلویزیون ؛ آیا تاکنون خود را به سمت تلویزیون کشیده اید تا بشنوید که در طول بازی چه می گذرد ؟ گاهی اوقات تفسیر گفت و گو ها در فیلم و در خبرنامه یا رویداد های ورزشی دشوار است. چرا که جلوه های صوتی و سر و صدای پس زمینه می توانند با صدا های انسانی با یک دیگر تداخل پیدا کرده و مانع از فهم درست صدای اصلی شوند . راه حل این مسئله clear voice است. این ویژگی که در بسیاری از سیستم های صوتی یافت می شود ، شنیدن و درک صدا ها را ، آسان تر می کند .



Clear Voice چیست ؟ نحوه فعال کردن فناوری کاهش نویز در تلویزیون؛ Clear Voice با جدا کردن صدا ها از صدای پس زمینه ، کیفیت صدا را بهبود می بخشد تا تجربه گوش دادن واضح و بهتری را برای شما فراهم کند. با استفاده از Clear Voice بر محتوای خود متمرکز می شوید. صدا نیز به اندازه ی نمایشگر ، مهم است . اگر می خواهید تنظیمات صوتی خود را به درستی دریافت کنید تا گفت گو ، موسیقی و جلوه های صوتی فیلم های مورد علاقه خود را همان طور که کارگردان در نظر داشته بشنوید ، از روش زیر برای دسترسی به تنظیمات صوتی تلویزیون استفاده کنید .

Clear Voice چیست ؟ نحوه فعال کردن فناوری کاهش نویز در تلویزیون سامسونگ

برای فعال کردن فناوری کاهش نویز ( clear voice ) در تلویزیون سامسونگ ، مراحل ذکر شده زیر را دنبال کنید :

Clear Voice چیست ؟ نحوه فعال کردن فناوری کاهش نویز در تلویزیون : در صورت استفاده از ریموت کنترل هوشمند لمسی :

  • تلویزیون را روشن کنید.
  • دکمه MORE را روی Smart Touch Control فشار داده و نگه دارید.
  • با استفاده از Touchpad می توانید روی ریموت کنترل حرکت کرده و نماد دکمه MENU را برجسته کنید و سپس مرکز صفحه لمسی را فشار دهید.
  • صدا ( Sound ) را انتخاب کنید.
  • حالت صدا ( Sound Mode ) را انتخاب کنید.
  • Clear Voice را انتخاب کنید.

در صورت استفاده از ریموت کنترل استاندارد :

  • تلویزیون را روشن کنید.
  • دکمه منو ( Menu ) را بر روی ریموت کنترل خود فشار دهید.
  • پس از آن دکمه های بالا یا پایین ( Up or Down ) را فشار دهید تا صدا ( Sound ) را برجسته کنید و سپس دکمه منو را فشار دهید . دکمه های بالا یا پایین ( Up or Down ) را فشار دهید تا حالت صدا ( Sound Mode ) را برجسته کنید و سپس دکمه منو را فشار دهید. دکمه های بالا یا پایین ( Up or Down ) را فشار دهید و Clear Voice را برجسته کنید ، سپس دکمه منو را فشار دهید .

بیشتر بخوانید :

فناوری Dolby Vision چیست و چه کاربردی دارد؟
کیت آپدیت تلویزیون های سامسونگ Samsung Evolution Kit

آموزشتحلیل و بررسیتکنولوژِیتلویزیونتلویزیون سامسونگدانشدیجیتالصوتی و تصویریفناوری اطلاعات