معرفی انواع مختلف یخچال فریزر ساید ، درب فرانسوی، توکار و بررسی آنها

زمان مطالعه : 5 دقیقه

معرفی انواع مختلف یخچال فریزر ساید ، درب فرانسوی، توکار و بررسی آن ها

 

معرفی انواع مختلف یخچال فریزر ساید ، درب فرانسوی، توکار و بررسی آن ها . انواع مختلفی از سبک های یخچال وجود دارد و بسیار دشوار است که تصمیم بگیرید کدام نوع یخچال برای آشپزخانه و خانواده شما بهتر کار خواهد کرد. در حالی که محدودیت های نصب و نیاز به ظرفیت اغلب میزان بزرگ بودن مدل را تعیین می کنند ، نحوه طراحی (سبک) آن نیز مهم است. در اینجا لیست چند مورد از برجسته ترین انواع یخچال موجود برای بررسی وجود دارد. می توانید نگاهی به ادامه این مطلب بیندازید و دریابید که مناسب ترین نوع برای خرید شما چیست.

درب فرانسوی

این یخچالها به دلایلی به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کردند و یکی از آنها به دلیل دسترسی آسان به مواد غذای است. به جای هدر دادن برق و گرم شدن یخچال و فریزر خود در حین جستجوی غذایی که می خواهید ، یخچال درب فرانسوی با یک نگاه به راحتی جستجو می شود. آنها دارای طبقه های وسیع تر ، فریزرهای کشوی بسیار عمیق و طبقه های بالایی قابل تنظیم هستند که ذخیره سازی وسایل بلند را آسان می کند. اینکه بتوانید همه چاشنی های خود را درب منزل نگه دارید دسترسی سریع به آنها را آسان می کند و در نتیجه آنها پشت مواد غذایی دیگر پنهان نمی شوند.

 

وقتی نگاهی به یخچال های درب فرانسوی بیندازید ، متوجه می شوید که یک واحد فریزر در قسمت پایین محصول نصب شده است. شما قادر خواهید بود این فریزر را به صورت کشو باز کنید. در بالای فریزر ، می توانید دو درب نیمه عرض را مشاهده کنید. آنها می توانند دسترسی شما را به قسمت یخچال فراهم کنند. این یخچال ها با انواع ویژگی های چشمگیر همراه هستند از طرف دیگر ، در صورت استفاده از یخچال درب فرانسوی ، می توانید وسایل خود را به شیوه ای راحت ذخیره و سازماندهی کنید. یخچال های درب فرانسوی از 30 اینچ تا 36 اینچ در دسترس هستند.

اگر بچه های شلوغ دارید ، گزینه های 4 یا 5 در کاملاً مجهز را با کشوهای خارجی با دسترسی آسان در نظر بگیرید. میان وعده ها در جایی ذخیره می شوند که بتوانید بدون باز کردن درهای اصلی به آنها دسترسی پیدا کنید. یخچال های درب فرانسوی گزینه رده بالاتری هستند زیرا معمولاً بیشترین ویژگی را دارند.

معرفی انواع مختلف یخچال ساید بای ساید

این یخچال ها اخیراً محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. زیرا طراحی تقسیم شده آنها باعث می شود که بتوان همزمان مواد غذایی یخچال و فریزر را به راحتی پیدا کرد. علاوه بر این ، از آنجا که فریزر شما در قسمت پایین یخچال نیست . شما می توانید به راحتی مواد غذایی را بدون نیاز به خم شدن بردارید . و این یک گزینه ایده آل برای افراد مسنی است که ممکن است خم شدن برای آن ها سخت باشد. بعضی از یخچالهای ساید بای ساید فضای کمی بیشتری به قسمت یخچال اختصاص می دهند . اگر به جای غذا های منجمد ترجیح می دهید بیشتر از غذا های تازه استفاده کنید ، این نوع بسیار خوب است. شما باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مهمتر است. و سپس مدل یخچال ساید بای ساید را که برای خانواده شما منطقی است خریداری کنید.

 

پایین فریزر

به طور کلی ، این فریزرها کمی گسترده تر از برخی دیگر از مدل های موجود هستند ، که آنها را برای خانواده های بزرگ مناسب می کند. فریزر موجود در پایین به راحتی قابل دسترسی است و به جای طبقه ها کشو دارد ، بنابراین نگران نباشید که غذای شما به عقب رانده شود و سپس فراموش شود. آنها همچنین معمولاً دارای تعدادی ویژگی در دسترس هستند ، از جمله دستگاه های یخ داخلی و دستگاه های پخش آب. شما می توانید انتظار داشته باشید که برای این سبک کمی بیشتر در مقابل مدل فریزر بالا هزینه کنید ، اما برای بسیاری از افراد ، گزینه های اضافی ارزش هزینه اضافی را دارند.

بالا فریزر

یخچال های بالا فریزر کمی کوچکتر از برخی دیگر از گزینه های موجود در بازار هستند و آنها را برای خانواده های کوچک یا افرادی که به تنهایی زندگی می کنند ایده آل می کند. آنها معمولاً با تمام ویژگی های دیگر که با سبک های دیگر ارائه می شوند ، وجود ندارند ، که یک وسیله کارا اما بسیار اساسی را ایجاد می کند. شما می توانید از بین گزینه های مختلف رنگی یکی را انتخاب کنید ، که هماهنگی یخچال فریزر با طراحی آشپزخانه را آسان می کند. آنها به طور کلی مصرف انرژی کمتری دارند و به دلیل اندازه کوچکتر ، فضای بسیار کمتری در آشپزخانه شما اشغال می کنند و این امر گزینه مناسبی برای خانه های کوچک است. یکی از مهمترین معایب یخچال و فریزر سبک بالا فریزر این است که آبسردکن و یخساز ندارد.

معرفی انواع مختلف یخچال بدون فریزر

اگر می خواهید در فضای آشپزخانه خود صرفه جویی کنید. می خواهید در خرید خود صرفه جویی کنید و می خواهید قبض های ماهیانه خود را کاهش دهید . ممکن است بخواهید یخچال فریزر بخرید. این نوع مدل برای افرادی که دوست ندارند هر نوع غذای منجمد بخورند ، بتوانند به طور مرتب به فروشگاه مواد غذایی بروند . بنابراین می توانند از داشتن محصول تازه در همه زمان ها اطمینان داشته باشند. یا علاقه مند به طراحی آشپزخانه سفارشی است که دارای فریزر و یخچال جداگانه باشد. بعضی اوقات می توانید وقتی دو وسیله مختلف را انتخاب می کنید. به جای اینکه یکی از آنها دارای فریزر و یخچال باشد ، یک فضای بسیار جذاب بصری ایجاد کنید.

این یک روش عالی برای جداسازی آسان همه غذاهای شما فراهم می کند . یا اگر آشپزخانه کوچک و گاراژ بزرگتری دارید ، بخشی از ذخیره مواد غذایی خود را از مسیر خارج کنید. دلایل زیادی وجود دارد که مردم یخچال فریزر را در نظر می گیرند . با معرفی انواع مختلف یخچال ، چندین گزینه عالی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

 

مینی یخچال

مینی یخچال ها جمع و جور هستند. اگر فضای کمی در ملک خود دارید ، می توانید به فکر خرید یک یخچال مینی باشید. قبل از خرید یخچال کوچک ، باید بدانید که این واحدها با واحد فریزر همراه نیستند و داخل این یخچال ها فضای محدودی وجود دارد. اگر یخچال فریزر دارید ، اما در اتاق دیگری به یخچال نیاز دارید ، یک یخچال کوچک گزینه مناسبی است که باید در نظر بگیرید. از طرف دیگر ، شما همچنین می توانید یخچال های کوچک را در هتل ها و آپارتمان ها پیدا کنید . هزینه آنها برای خرید و بهره برداری کمتر است و فضای کمتری در خانه اشغال می کنند.

 

یخچال توکار

 

یخچال های توکار یخچال های پیشرفته ای هستند که شما می توانید از بازار خریداری کنید. اگر آشپزخانه ای به ظاهر مدرن داشته باشید ، با خرید یخچال و فریزر نیاز به تکمیل ظاهر و احساس ارائه شده توسط آن را پیدا خواهید کرد. در آنجاست که یخچال داخلی می تواند پشتیبانی و کمک مورد نیاز شما را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خریدراهنمای خرید یخچالنقد و بررسیهمه بررسی هایخچال ساید بای ساید