تلویزیون اندروید سونی قیمت ⭐️سیستم عامل اندروید اینچ

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تلویزیون اندروید سونی قیمت سیستم عامل اندروید تلویزیون سونی

تلویزیون اندروید سونی قیمت سیستم عامل اندروید 65 اینچ ؛ تلویزیون اندروید سونی ۵۵ اینچ فورکی و ۶۵ اینچ سری ۹ که به عنوان سری جدید تلویزیون سونی اندروید 2022 به شمار می آید . همچنین تلویزیون اندروید سونی قیمت که با امکانات پیشرفته ای تولید شده از جمله : صفحه نمایش ال ای دی با فناوری اولد OLED سیستم عامل اندروید Android در کنار صدای دالبی اتموس که همگی از فاکتورهای خوبی برای خرید اندروید تی وی sony هستند .
جدیدترین تلویزیون اندرویدی سونی براویا BRAVIA از سری k در سال 2022 با کیفیت 8k در اندازه ۸۵ و ۷۵ اینچ به عنوان جدیدترین مدل تی وی سوني رونمایی شدند . جالب است بدانید این نسل جدید از تلويزيونها ، مجهز به دوربین براویا به عنوان یک وب کم مخصوص در تلویزیونهای بالا رده همراه شده اند. همچنین بهترین تلویزیون سونی سری j نیز از جدیدترین تی وی های سوني سال 2021 محسوب می شود. که با مشخصات فنی صفحه نمایش OLED اولد ۸k سونی تولید شده است .

قیمت تلویزیون سونی ۶۵ اینچ دیجی تال و قیمت تلویزیون سونی 50 اینچ اندروید و یا اینچ های دیگر باتوجه به سیستم عامل قدرتمندی که دارند نسبت به مدل های دیگر بالاتر است . تلویزیون سونی براویا قدیمی نسبت به مدل های جدیدتر قیمت پایین تری دارد . با مشاهده قیمت تلویزیون سونی 50 اینچ دیجی تال و قیمت تلویزیون سونی 48 اینچ و یا اینچ های دیگر بهترین تلویزیون سونی را می توانید انتخاب کنید .

لینوکس بهتر است یا اندروید ؟

در پاسخ به این سوال که سیستم عامل لینوکس بهتر است یا اندروید ؟ می توان گفت که سیستم عامل اندروید تی وی سونی بر پایه لینوکس است اما در مقایسه با همدیگر ، تفاوت های زیادی دارند . طوریکه کار کردن با سیستم عامل اندروید بسیار راحت تر از لینوکس است . اما نصب برنامه روی تلویزیون سونی لینوکس ساده تر انجام می شود . امروزه سوني در آپدیت سیستم عامل تلویزیونهایش از نرم افزار اندروید بهره میگیرد . با اینکه در تی وی سوني سری w از لینوکس استفاده شده. اما سیستم عامل تلویزیون سونی سری X اندروید دار است . کیفیت تلویزیون اندروید سونی با 16 گیگابایت حافظه داخلی و مشخصات فنی آخرین مدل ال ای دی در انواع Sony Tv متفاوت است .

 

مشخصات تلویزیون سونی اصل ژاپن

هنگام بررسی تلویزیون سونی هوشمند اندروید سری 7 و بقیه سریها، توجه به اینچ ، سری تی وی و سال ساخت ، اهمیت دارد . چراکه هر مدل قابلیتهای خاص خود را دارد . برای نمونه امکانات ال اي دي سوني 50 اینچ فول اچ دی سری w از سری 6 با فناوری HDR10 و تکنولوژی TRILUMINOS Display و صدای دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus همراه شده . همچنین در تلويزيونهای سری 7 و 8 میتوان از فناوری صدای دالبی اتموس Dolby Atmos و ریموت کنترل جادویی بهره ببرید . تلویزیون براویا سونی اصل ژاپن سری H دارای بلوتوث و قابلیت نصب اندروید به عنوان بهترین سیستم عامل تلویزیون Sony Bravia است .
خوب است بدانید که شرکت سوني Android تی وی هایش را ضمن پاسخگویی به نیاز کاربران به دستیار صوتی گوگل Google Assistant و 16 گیگ حافظه داخلی مجهز ساخته. که توسط آن میتوان از فرمان های صوتی برای تغییر زبان برنامه ها کنترل میزان صدا ، تغییر منبع پخش تصویر استفاده کرد. قیمت تلویزیون سونی bravia بر اساس سایز و سری متفاوت است . بنابراین اگر قصد خرید led sony را دارید لازم است. به نوع صفحه نمایش تلویزیون oled سونی 4k توجه نمایید . چراکه قیمت تلویزیون اندروید سونی مدل براویا 8k بالاتر است .

تلویزیون اسمارت سونی

اینترنت تلویزیون سونی هوشمند مدل براویا مناسب برای مشاهده فیلم و سریال ها به صورت آنلاین و همچنین دانلود انواع اپلیکیشن هاست . از امکانات اندروید تی وی سوني می توان به قابلیت اتصال Wi-Fi جهت وب گردی استفاده از یوتیوب ، Netflix در انواع تلویزیون اسمارت سونی 65 اینچ و سایر سایزها اشاره کرد . تلویزیون اندروید سونی 2021 و 2022 که به صورت فورکا و 8 کی روانه بازار شده اند؛ به دستیار صوتی گوگل Google search و Voice Search و دستیار صوتی الکسا ALEXA مجهز شده . که به شما اجازه می دهد کارها و دستورات روزمره خودتان را توسط آن انجام دهید.
از فاکتورهای خرید تلویزیون هوشمند سونی Smart ال ای دی جدا از کیفیت تصویر و صدا ، امکانات هوشمند همچون قابلیت Airplay برای اشتراک گذاری محتوای تصاویر ، ویدیو ، آهنگ ها از گوش اپل بر روی نمایشگر بزرگ تی وی است . همچنین پشتیبانی از شبکه هوشمند خانگی Apple HomeKit برای ارتباط با سایر دستگاه های هوشمند خانه تان می باشد که توسط اپل طراحی شده . قیمت تلویزیون سونی براویا 42 اینچ و پرفروش ترین تلویزیون اولد سوني فورکی . و همچنین قیمت تلویزیون سونی 55 اینچ 4k را از فروشگاه ما در بانه ببینید .

 

تلویزیون سونی با سیستم عامل اندرويد

در حال حاضر در دنیای امروز همه ی تلویزیون های مدرن هوشمند هستند و هر کدام به سیستم عاملی مجهز شده اند . همه برندهای بزرگ فقط تلویزیون های هوشمند را تولید و وارد بازار می کند . تلویزیون های هوشمند به یک سیستم عامل نیاز دارند تا امکان دسترسی برنامه های هوشمند را به کاربران بدهد . هر کدام از برندها از یک سیستم عامل در مدل های خود استفاده می کنند . sony یکی از بزرگ ترین و معروف ترین برند ها می باشد که تلویزیون های خود را به سیستم عامل هوشمند اندروید مجهز کرده است . تلویزیون سونی دیجی تال و تلویزیون سونی با سیستم عامل اندروید رابط کاربری ساده ای را در اختیار شما قرار می دهد .
همچنین سیستم عامل تلویزیون سونی یک پلت فرم متن باز است که از طریق فروشگاه Google Play امکان نصب و اجرای برنامه های اندروید را می دهد .از طریق فروشگاه گوگل دانلود نرم افزار برای تلویزیون سونی و نصب برنامه روی تلویزیون سونی براویا را می توانید انجام دهید . جدیدترین تلویزیون سونی 2022 و بیشتر مدل های سال های قبل نیز قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی Google Assistant را می دهد . تلویزیون ۵۵ اینچ سونی با کمک این فناوری این امکان را می دهد تا از طریق صدای خود کنترل همه دستگاه هوشمند خانه خود را داشته باشید .

مدل تلویزیون smart

از ویژگی مثبتی که تلویزیون سونی ۵۵ دارد بروزرسانی تلویزیون سونی است یعنی همیشه از آخرین ورژن آپدیت تلویزیون سونی می توانید استفاده کنید . یا دانلود آپدیت تلویزیون سونی هوشمند را خود می توانید انجام دهید . با کمک سیستم عامل هوشمند android می توانید از جدیدترین بازی ها و محتوای آنلاین مرورگر وب در تلویزیون سونی 65x8000h و تلویزیون سونی 65x85j و بیشتر مدل های دیگر بهره مند شوید . سوني اندرويد یا تلویزیون با اندروید ۱۱ از مدل های پر فروش تلویزیون سونی هستند . با خرید تلویزیون اندروید سونی بانه دات کام از بهترین آپشن ها و امکانات تلویزیون سونی x80j دیجی تال بهره مند شوید . تلویزیون سونی 65x80k و سونی 65x85k یکی از تولیدات 2022 است که در این مدل اندروید باکس سونی بهترین عملکرد را دارد .

سوالات متداول

در تلویزیون سوني اندرويد می توانیم از گوشی خود به عنوان ریموت کنترل استفاده کنیم ؟

بله تلویزیون اندروید سونی قابلیت اتصال تلفن همرا را دارد و از طریق اتصال آن می توانید برای تایپ کردن از صفحه کلید گوشی خود استفاده کنیم .

در تلویزیون های اندورید سونی این امکان هست که بازی دانلود و نصب کرد ؟

در اکثر تلویزیون های هوشمند قابلیت اتصال اینترنت وجود دارد . از طریق گوگل پلی می توانید هر بازی که می خواهید دانلود و نصب کنید .

سیستم عامل لینوکس بهتر است یا اندروید ؟

می توان گفت که سیستم عامل اندروید تی وی سونی بر پایه لینوکس است اما در مقایسه با همدیگر ، تفاوت های زیادی دارند . طوریکه کار کردن با سیستم عامل اندروید بسیار راحت تر از لینوکس است . اما نصب برنامه روی تلویزیون سونی لینوکس ساده تر انجام می شود . امروزه سوني در آپدیت سیستم عامل تلویزیونهایش از نرم افزار اندروید بهره می گیرد