آموزش آپدیت و بروزرسانی تلویزیون شارپ Sharp

زمان مطالعه : 2 دقیقه

آموزش آپدیت و بروزرسانی تلویزیون شارپ ؛ گاهی اوقات ، شارپ با انتشار یک آپدیت سیستم عامل ، عملکرد تلویزیون را افزایش می دهد و مشکلات را حل می کند ، مانند مشکلات مربوط به وضوح یا پیمایش منو. پس از بارگیری بروزرسانی از وب سایت Sharp ، آن را به یک حافظه USB منتقل کنید ، سپس آن را در تلویزیون خود نصب کنید.

مراحل آپدیت و بروزرسانی تلویزیون شارپ

  1. برای آموزش آپدیت و بروزرسانی تلویزیون شارپ : به صفحه بارگیری محصولات Sharp بروید.
  2. روی منوی کشویی ” دسته بندی محصولات ” کلیک کرده و ” تلویزیون های LCD ” را انتخاب کنید. سپس شماره مدل خود را انتخاب کنید. روی منوی کشویی ” Download Type ” کلیک کرده و ” Firmware ” را انتخاب کنید. برای دیدن لیستی از سیستم عامل موجود برای تلویزیون خود ، روی ” جستجو ” کلیک کنید. بر روی آخرین آپدیت سیستم عامل کلیک کنید. سپس در پنجره بعدی روی ” ذخیره فایل ” کلیک کنید. روی ” OK ” کلیک کنید. یک درایو USB را در درگاه USB رایانه خود وارد کرده . بر روی فایل سیستم عامل که اخیراً بارگیری کرده اید دوبار کلیک کنید.در پنجره باز شده بر روی ” Extract ” کلیک کنید. USB خود را به عنوان مقصد انتخاب کنید و دوباره روی ” Extract ” کلیک کنید.
  3. USB را از رایانه خود جدا کرده و آن را به درگاه USB با برچسب ” خدمات ” در کنار تلویزیون وصل کنید.تلویزیون را روشن کنید و دکمه ” منو ” را بر روی ریموت کنترل فشار دهید. ” option ” را برجسته کرده و انتخاب کنید.
  4. ” به روز رسانی نرم افزار ” را برجسته کرده و ” Enter ” را فشار دهید. در صورت درخواست رمز ورود چهار رقمی خود را وارد کنید و ” Enter ” را فشار دهید. تلویزیون USB را برای فایل به روزرسانی اسکن می کند. ” بله ” را انتخاب کرده و ” Enter ” را فشار دهید تا بروزرسانی شروع شود.صفحه به هنگام آپدیت سیستم عامل تاریک می شود. پس از اتمام بروزرسانی ، تلویزیون شارپ شما تنظیم مجدد می شود.
  5. هنگامی که تلویزیون پیام تأیید را فرستاد ، ” Enter ” را فشار دهید. USB را از تلویزیون جدا کنید.

 

پیام خطا در مراحل اپدیت

آموزش آپدیت تلویزیون های شارپ ؛ اگر چندین فایل آپدیت سیستم عامل دارید که در USB ذخیره شده است ، هنگام اتصال دستگاه به تلویزیون یک پیام خطا دریافت خواهید کرد. قبل از بارگیری آخرین نسخه ، پرونده های قدیمی را حذف کنید.

هشدارهای آپدیت سیستم عامل تلویزیون های شارپ

در ادامه آموزش آپدیت و بروزرسانی تلویزیون شارپ ؛ آپدیت سیستم عامل را در زیر پوشه موجود در USB از حالت فشرده خارج نکنید. اگر این کار را انجام دهید ، تلویزیون نمی تواند بروزرسانی را تشخیص دهد. در هنگام بروزرسانی ، کابل برق را از برق جدا نکنید. با این کار ممکن است داده های بروزرسانی خراب شود.

 


 

بیشتر بخوانید : لیست قیمت تلویزیون شارپ در سایت تا خرید SHARP TV

شارپ ؛ تاریخچه ی شرکت شارپ

به روزرسانی سیستم عامل تلویزیون های پاناسونیک

تلویزیون هوشمند «Smart TV» چیست

اتصال گوشی به تلویزیون از طریق WiFi

آپدیتآپدیت سیستم عامل تلویزیونآموزشتلویزیونتلویزیون شارپ