کولر گازی بدون باد سامسونگ Samsung Wind Free

زمان مطالعه : 3 دقیقه

کولر گازی بدون باد سامسونگ Samsung Wind Free ؛ فناوری خنک کننده منحصر به فرد بدون باد سامسونگ ، بدون این که ناراحتی بابت جریان مستقیم هوای سرد داشته باشید ، هوای خنک را در اختیار کاربران قرار می دهد. این یک مزیت است که هیچ سیستم دیگری با آن مطابقت ندارد. با افزایش دما در فصل تابستان ، یک سیستم خنک کننده کارآمد می تواند تفاوت زیادی در زندگی روزمره شما ایجاد کند . ابتدا این سیستم دمای اتاق را در حالت خنک کننده سریع ، کاهش می دهد .و پس از رسیدن به دمای دلخواه به طور خودکار به حالت خنک کنندگی بدون باد ، تغییر می کند.

کولر گازی بدون باد سامسونگ Samsung Wind Free

برای آشنایی بیشتر شما با کولر گازی بدون باد سامسونگ Samsung Wind Free ، در ادامه این مطلب به شرح ویژگی های این سیستم پرداخته ایم . پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید .. .

  • رفع کردن باد سرد

    تکنولوژی بدون باد ( Wind Free ) ، خنک کنندگی را با تحویل هوا از طریق میکرو سوراخ های موجود روی صفحه پانل در داخل کولر انجام می دهد و باعث می شود که جریان هوای سرد به صورت مستقیم نوزد و هوا به صورت ملایم پراکنده شود تا موجب ناراحتی کاربران نشود .

  • کنترل کامل

    کولر های بدون باد دارای Wi-Fi داخلی هستند که به شما این امکان را می دهند که هر لحظه در هر جای خانه که هستید ، بتوانید به کولر خود دسترسی داشته و آن را تنظیم کنید . برای دسترسی داشتن به کولر به برنامه ی SmartThings نیاز دارید.

بیشتر بخوانید : کاربرد SmartThings در خانه هوشمند

  • عملکرد بالا

    کنترل سرعت متغیر کمپرسور دیجیتال به کمپرسور اجازه می دهد. تا دقیقاً با سرعت لازم برای حفظ دمای تنظیم شده بدون خاموش کردن سیستم کار کند و باعث افزایش کارایی شود.

  • نصب و راه اندازی رایگان

    Smart Install یک ویژگی خود شناسی است که عیب های نصب را از قبیل ناسازگاری با سیستم در فضای خارجی . جریان ضعیف مبرد و سایر نقاط سیستم را برای اطمینان از نصب صحیح سیستم بررسی می کند.

  • عیب زدایی آسان

    سیستم کنترل خودکار خطای Smart Check مشکلات را تشخیص داده .و راه حل های عیب یابی آسان را با استفاده از برنامه SmartThings provides ارائه می دهد.

  • فیلتر مناسب ذرات بسیار ریز

    ذره ها و گرد و غبار ریزی که در هوا وجود دارد ، مخصوصا برای کسانی که مشکل ریوی دارند ، می تواند دردسر ساز باشد . این فیلتر ها توانایی جذب بیش از 99 درصد از این ریز گرد ها را دارا هستند و تقریبا کل دریچه ی ورود هوا را پوشش می دهند . بنابراین استفاده از این سیستم سرمایشی برای اکثر مردم بلا مانع می شود.

اگر شما هم با باد سرد مستقیم کولر اذیت می شوید و یا ذرات ریز موجود در هوا ریه های شما را آزار می دهد ، بهتر است که از کولر های بدون باد سامسونگ با ویژگی های فوق العاده استفاده کنید و از شر معایب سایر کولر های موجود در بازار ، راحت شوید .

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد . اگر قصد خرید کولر گازی دارید . شما می توانید به آسانی و با مراجعه به سایت تا خرید انواع کولر ها و ویژگی های آن ها آشنا شده ، و تجربه ی خریدی لذت بخش را برای خود به ارمغان بیاورید.

بیشتر بخوانید : 

کولر گازی ؛ راهنمای خرید کولرگازی و بهترین انتخاب
انتخاب کولر گازی بر اساس متراژ و BTU
انواع کمپرسور کولر گازی و بهترین آن
قیمت کولر گازی سامسونگ و لیست قیمت کولر گازی سامسونگ

تکنولوژِیسامسونگکولرگازیکولرگازی سامسونگ