لیست قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ 40 اینچ 43 اینچ اصل کره

زمان مطالعه : 5 دقیقه

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ و 40 اینچ و 43 اینچ اصل کره

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ و 40 اینچ و 43 اینچ اصل کره برای کاربرانی که دوست دارند قبل از خرید ، انواع مدل تلویزیون سامسونگ را بر اساس اینچ با هم مقایسه کنند را به طور خلاصه بررسی خواهیم کرد . ما در این مطلب قصد داریم در مورد مشخصات ، امکانات و قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره خصوصا لیست قیمت ال ای دی سامسونگ سایز کوچک همچون تلویزیون سامسونگ 40 اینچ و 43 اینچ و از همه کوچکتر یعنی 32 اینچ سامسونگ اشاره کنیم . جدیدترین و بهترین تلویزیون سامسونگ 43 اینچ اصل کره با قابلیت های هوشمند و کیفیت تصویر فورکی روانه بازار شده . از آنجاکه قیمت انواع تلویزیون سامسونگ بر اساس امکانات و سایز و مشخصات تعیین می شود. بنابراین در این قسمت سعی کرده ایم عوامل موثر بر روی قیمت تلویزیون های سامسونگ ( قیمت led سامسونگ ) را مورد توجه قرار دهیم .

 

خوب است بدانید که تعدادی از جدیدترین تلویزیون های 43 اینچ سامسونگ با رزولوشن فورکی (4k) روانه بازار شده اند . اما مدل های پایین رده و حتی میان رده نیز با کیفیت تصویر فول اچ دی روانه بازار شده اند .

قیمت انواع تلویزیون سامسونگ ال ای دی

قیمت انواع ال ای دی سامسونگ خصوصا برای کسانی که خواستار تلویزیون های سایز کوچک هستند . ما سایزهای 32 و 40 و 43 اینچ را پیشنهاد می دهیم . برای نمونه اگر برای فضایی با ابعاد کوچک همچون اتاق خواب و یا اتاق کار می خواهید تلویزیون سفارش دهید ؛ بهتر است از این اینچ ها انتخاب کنید. با توجه به این سایزبندی میتوان متناسب با محیطی که می خواهید تلویزیونتان را نصب و راه اندازی نمایید . گفتنی است که قیمت انواع تلویزیون سامسونگ بر اساس سری هایی که تولید می شوند متفاوت است . برای نمونه انواع تلویزیون سامسونگ سری 5 و 6 جزو پایین رده ها هستند. و در مقابل نیز با امکانات محدود و کمی که دارند با ارزان ترین قیمت ها عرضه می شوند . برای مشاهده بیشتر تلویزیون سامسونگ در گوگل جمله روبرو را سرچ کنید و روی اولین نتیجه کلیک کنید : خرید تلویزیون سامسونگ بانه دات کام

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ

البته این پایان ماجرا نیست چراکه تلویزیون سامسونگ سری 7 و 8 از مدل های میان رده کمپانی سامسونگ به شمار می آیند. که با کیفیت تصویر فول اچ دی و فورکی و امکانات هوشمند برخوردارند. و در مقابل نیز قیمت های مناسبی را به آنها اختصاص داده اند . اما نباید از تلویزیون های سری 9 که جدیدترین تلویزیون های 2021 و 2022 سامسونگ هوشمند بلوتوث دار هستند غافل شد . این تلویزیون ها به صورت فول امکانات با جدیدترین تکنولوژی ها همراه شده اند. و در نتیجه زیاد جای تعجب نیست اگر قیمت های نسبتا بیشتری دارند .

البته فراموش نکنید که تلویزیون های سامسونگ 32 اینچ 40 و 43 اینچ هم اکنون در سری های 5 و 6 و 7 موجود هستند . و با قیمت های مناسبی که دارند گزینه خوبی برای خرید خصوصا افرادی که تمایل به پرداخت هزینه های اضافی ندارند ؛ انتخاب خوبی است .

مدل = برای مشاهده کلیک کنیدمشخصات و امکانات و قابلیتهاقیمت روز به دلار 30400
تلویزیون سامسونگ 32AD590HD - smart - 60hz - 2021 - مالزی360 دلار
تلویزیون سامسونگ 32AD690HD - smart - 60hz - 2021 - مالزی226 دلار
تلویزیون سامسونگ 32N5000مصر - HD - 2015210 دلار
تلویزیون سامسونگ 40T5300fullhd - smart - 60hz - 2020 - dvbs - مصر284 دلار
تلویزیون سامسونگ 43N5000مصر - 2019 - fullhd286 دلار
تلویزیون سامسونگ 43T5300fullhd - smart - 60hz - 2020 - dvbs - مصر325 دلار

جدیدترین تلویزیون سامسونگ 40 اینچ اصل کره

گفتنی است که کمپانی سامسونگ هر ساله تعداد زیادی از انواع مدل های تلویزیونهایش را با فناوری های جدیدی عرضه می کند . تا از هر نظر پاسخگوی نیاز کاربران باشد . برای نمونه در سال 2022 بهترین مدل های تی وی را با فناوری صفحه نمایش اولد تولید کرد . با اینکه قبلا این قابلیت در اختیار کمپانی های ال جی و سونی بود. اما سامسونگ نیز با تولید این تلویزیون ها طرفدارانش را غافلگیر ساخت . پس اگر شما نیز از طرفدار جدیدترین تلویزیون های سامسونگ هستید بر روی خرید تلویزیون جدید سامسونگ بانه دات کام کلیک کرده و وارد نتیجه اول شوید .

انواع مدل تلویزیون سامسونگ

فروش تلویزیون سامسونگ در سایت بانه دات کام با خدمات و سرویس های متنوعی همراه است . علاوه بر این انواع قیمت تی وی سامسونگ و بهترین تلویزیون سامسونگ 43 اینچ اصل کره را با تنوع زیادی همراه ساخته. تا قشرهای مختلف جامعه بتوانند به سادگی تلویزیون های موردنظرشان را خریداری کنند . بنابراین انواع تلویزیون سامسونگ با قیمت های به صرفه را میتوانید از لیست تلویزیون های سامسونگ که در پایین درج شده را ببینید . باتوجه به اینکه قیمت ال سی دی تلویزیون سامسونگ امروزه ارزان تر از مدل های led سامسونگ است . البته برای درک بیشتر مشخصات انواع مدلها میتوانید وبسایت اصلی samsung را ببینید .

به این دلیل که سامسونگ پا را فراتر از مدل های ال ای دی گذاشته . و با تولید تلویزیون های جدید با فناوری کیولد (Qled) و کریستال (Crystal) . همچنین اولد (Oled) سطح جدیدی از پیشرفت در فناوری را پیش روی کاربران ارائه کرده است . البته در سایت baneeh میتوانید حتی pdf انواع برندهای تی وی را مشاهده نمایید .

پس از بررسی جوانب مختلف می توان گفت که لیست قیمت تلویزیون سامسونگ 43 اینچ اصل کره که تنها از کیفیت تصویر فول اچ دی و فورکی پشتیبانی می کند . اکثرا با امکانات هوشمند همراه شده و قابلیت اتصال به اینترنت وای فای داخلی را نیز دارد . و از همه مهمتر مجهز به سیستم عامل تایزن هستند که دسترسی به سطح متنوعی از برنامه های آنلاین را فراهم خواهد کرد .

سخن پایانی و نتیجه گیری

امیدواریم در این مطلب در مورد لیست قیمت ال ای دی سامسونگ ، خصوصا اینچ های کوچک ، مشخصات و امکانات توانسته باشیم پاسخ سوالاتتان را دریافت کرده باشید . اگر در مورد لیست قیمت سامسونگ 32 اینچ ، لیست قیمت سامسونگ 40 اینچ و لیست قیمت سامسونگ 43 اینچ سوال یا نظری دارید لطفا در قسمت نظرات آن رابرایمان درج کنید .

امیدواریم که با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را در مورد  لیست قیمت ال ای دی سامسونگ سایزهای 32 ، 40 و 43 اینچ گرفته باشید. در صورتی که مایل به خرید تلویزیون سامسونگ اصل با قیمت ویژه تخفیفدار هستید. به سایت baneeh.com مراجعه کنید مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید . اگر هنوز سوالی مانده که پاسخ ان را نیافتید لطفا در بخش سوالات ان را از ما و دیگران بپرسید.

در صورتی که موضوعی در متن درج نشده بود ان را برای ما بنویسید تا دیگران هم از ان بهره ببرند. اگر نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت ، مطرح کنید. تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .

 

 

مطالب مرتبط :

مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ کدام بهتر است ؟ تفاوت

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ تایزن و تفاوت با IOS و اندروید

قابلیت وای فای دایرکت تلویزیون سامسونگ ، آموزش Wifi Direct

مقایسه تلویزیون سامسونگ AU7000 با AU8000 و AU9000

کاتالوگ تلویزیون سامسونگ جدید 2022 دانلود

پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ اصل کره


سوالات متداول

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره باتوجه به چه ویژگی هایی تعیین میشه ؟

تلویزیون های سامسونگ اصل کره در سایت بر اساس سری ، اینچ و امکانات متفاوت است . برای نمونه تلویزیونهای سری 7 و 8 میان رده هستند و بهترین قیمت ها را دارند با امکانات خوب و رضایت بخش . اما اگر به دنبال مدل های ارزان تر هستید میتوانید از سری 5 و 6 یعنی سری های پایین رده سفارش دهید .