تلویزیون لوله شدنی ال جی در نمایشگاه CES سال 2019

زمان مطالعه : 3 دقیقه

تلویزیون لوله شدنی ال جی در نمایشگاه CES سال 2019 ؛ ال جی میزبان تلویزیون های قابل حمل در نمایشگاه ( CES 2019 ) است. چه چیزی در مورد آن ها بسیار جالب است ؟ چه سرنخ هایی می توانیم برای آینده تلویزیون مشاهده کنیم ؟ بیشتر بخوانید تا جواب را پیدا کنید.

تلویزیون رول شدنی ال جی به OLED زندگی جدید می بخشد


این تلویزیون به عنوان یکی از آینده نگر ترین فن آوری ها مورد توجه قرار گرفته است . و پس از نمایش در نمایشگاه 2018 ، تلویزیون قابل حمل در سال 2019 نسبت به قبل ، بهتر از همیشه رقم خورد . ( LG SIGNATURE OLED TV ) در مرکز شهر لاس وگاس به روی صحنه رفت . با زمینه کار های مختلف هنری و شگفتی های طبیعی ، نشان داد که قابلیت های آن چقدر شگفت انگیز است.

تلویزیون لوله شدنی ال جی ؛ یک اثر هنری CES 2019

قبلاً در نمایشگاه CES 2018 این مدل تلویزیون را داشتیم و یکی از جالب ترین ویژگی ها قابلیت تغییر اندازه با لمس دکمه بود . با استفاده از گزینه های ( Full View ) ، ( Line View ) و ( Zero View )  می توانید نسبت ابعاد را برای تجربه های خاص سینمایی تنظیم کنید . با مشاهده کامل ، می توانید میزان كامل تضاد ، عمق و واقع گرایی را نسبت به تمام تلویزیون های ال جی که دارای استاندارد هستند را ، مشاهده كنید . هم چنین می توانید از « آمازون الکسا » و حتی با اپل ( Air Play 2 ) و ( HomeKit ) پشتیبانی دریافت کنید . در همین حال ، مواردی مانند زمان ، انتخاب موسیقی و حتی حالت فریمی را نشان می دهد که عکس های مورد علاقه شما را نمایش می دهد .

ال جی همچنین دارای یک تلویزیون جدید OLED concept rollable است که برای کسانی که می خواهند یک تلویزیون مینیمالیستی در فضای خود داشته باشند ، مناسب است .

تلویزیون رول شدنی ال جی ؛ مزایای OLED

OLED مزایای بسیاری را برای تلویزیون هایی که در حال حاضر در بازار هستند ارائه می دهد . بدون نور پس زمینه ( back light ) ، این فناوری می تواند سیاهی و سفیدی متناقضی ایجاد کند . بنابر این می توانید فیلم هایی با جلوه های دقیق و کیفیت خیره کننده تماشا کنید . و از آن جا که OLED ها بسیار سبک ، نازک و با دوام هستند ، آن ها مورد مناسبی برای تلویزیون انعطاف پذیر هستند .

تلویزیون های قابل حمل ال جی توسط شرکت کنندگان CES و کارشناسان تلویزیون مورد استقبال فراوانی قرار گرفته اند. آن هم نه فقط به دلیل فناوری پیشرفته آن ها ، بلکه بخاطر ظاهر زیبا و ظرافت باورنکردنی آن ها. توانایی پنهان کردن کامل تلویزیون شما ویژگی جالبی است. تا به جای این که مانند یک محور در خانه در نظر گرفته شود و همه چیز را حول آن چید ، آن را در کنار چیدمان مبلمان خود ، شرکت دهیدبرای مثال در ( LG SIGNATURE OLED TV W8 ) ، هدف این است که طراحی و فناوری را با محصولی که شبیه یک قطعه هنری به جای تلویزیون است . در یک قالب جمع کنند.

تلویزیون قابل حمل OLED ال جی هنوز برای مصرف کنندگان در بازار عرضه نشده است ، اما شایعه هایی وجود دارد که در حال ورود به بازار است و قیمتی حدود 60 هزار دلار دارد .

بیشتر بخوانید :

تلویزیون ال جی lG و آشنایی با امکاناتش

اخباراخبار تصویریالجیتحلیل و بررسیتکنولوژِیتلویزیونتلویزیون ال جیتلویزیون رول شدنیدیجیتالصوتی و تصویری