روش تغییر و تنظیم اسکرین سیور Screen saver تلویزیون اندروید و اپل

زمان مطالعه : 3 دقیقه

روش تغییر و تنظیم اسکرین سیور Screen saver تلویزیون اندروید و اپل . تلویزیون شما می تواند به یک آکواریوم ، شومینه یا پنجره ، یک قطعه هنری در حال حرکت یا یک منطقه نمایش برای تعطیلات یا سایر تصاویر و موسیقی مخصوص مناسبت ها یا آثار هنری یا عکس های مورد علاقه شما تبدیل شود.

روش تغییر و تنظیم اسکرین سیور Screen saver تلویزیون اندروید و اپل

به تنظیمات منوی اصلی تلویزیون خود بروید و بررسی کنید که آیا سازنده تلویزیون ، از ویژگی های محافظ صفحه داخلی برای مدل تلویزیون شما استفاده کرده است یا خیر. در این صورت گزینه های محافظ صفحه نمایش را روشن کنید.


اگر تلویزیون دارای ویژگی محافظ صفحه نمایش است ، اما گزینه های آن را دوست ندارید ، با پشتیبانی شرکت سازنده تماس بگیرید تا متوجه شوید گزینه های دیگری برای مدل تلویزیون شما وجود دارد یا نه ، که در صورت وجود می توانید آن را در رایانه خود بارگیری کنید و سپس در تلویزیون خود نصب کنید. برای دریافت محافظ صفحه ( Screen saver ) به گزینه های دسترسی محافظ صفحه بروید و از طریق تنظیمات فهرست خدمات تلویزیون خود ، آن را دریافت کنید. به عنوان مثال ، ( Comcast ) و ( DirecTV ) دارای محافظ صفحه نمایش آرم هستند.

همچنین اپل تی وی گزینه محافظ صفحه نمایش کاربر را ارائه می دهد که در آن شما بصورت بی سیم به رایانه متصل می شوید و از تلویزیون و عکس های شخصی و محافظ صفحه آن استفاده می کنید. تنظیمات فهرست پخش کننده DVD یا فهرست DVR خود را برای ویژگی محافظ صفحه بررسی کنید. وقتی یکی از این وسایل کمکی را روشن کرده و برای استفاده انتخاب کرده اید ، در حالت آماده به کار ، در صورت وجود ، ویژگی screen saver را روشن کنید. فیلم های DVD را با محافظ صفحه نمایش خریداری کنید که وقتی فیلم پخش نمی شود ، آن ها پخش شوند. وارد منوی DVDs شده و گزینه DVD را انتخاب کرده و هنگام مکث یا متوقف کردن DVD ، از آن استفاده کنید.

روش تغییر و تنظیم اسکرین سیور Screen saver در تلویزیون اپل

 

  • از فیلم های نفس گیر از مکان های زیبا از سراسر جهان ، زیر آب و حتی فضا لذت ببرید.
    Apple TV شما پس از بی استفاده ماندن برای مدت معینی ، محافظ صفحه را نشان می دهد.
    می توانید محافظ صفحه را در هر زمان شروع کنید.
    کافیست به گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی در Apple TV بروید و دکمه منو را روی ریموت کنترل Apple TV خود فشار دهید.
  • برای تغییر تعداد ، دقایقی قبل از شروع محافظ صفحه ، به تنظیمات ( setting ) > عمومی ( General ) > محافظ صفحه ( Screen saver ) بروید و گزینه شروع را انتخاب کنید .

 

  • در حالی که تصویر مورد نظر در حال پخش است ، کافیست روی سطح Touch در Remote TV Apple خود ضربه بزنید . در حالی که یک Aerial در حال پخش است ، می توانید مکان های موجود در تلویزیون Apple خود را تغییر دهید. فقط انگشت خود را به راست یا چپ بکشید و روی سطح لمسی Remote Apple TV خود قرار دهید . اگر در حین پخش Aerial به موسیقی در تلویزیون Apple خود گوش می دهید ، روی آهنگ سمت راست یا چپ سطح Touch ضربه بزنید تا آهنگ بعدی یا قبلی را پخش کنید . شما نمی توانید یک Aerial خاص را برای پخش در Apple TV انتخاب کنید. اما می توانید تعیین کنید که چند بار بارگیری Aerial جدید انجام شود . فقط به  Settings > General > Screen Saver بروید و بارگیری فیلم جدید را انتخاب کنید .

 


 

بیشتر بخوانید :

راهنمای ورود به منو مخفی تلویزیون شارپ
هوش مصنوعی ThinQ در تلویزیون ال جی
تاثیر پردازنده آلفا 9 در کیفیت تصویر تلویزیون ال جی
نمایش محتوای موبایل در تلویزیون سرو Sero

Appleآموزشتکنولوژِیتلویزیوندانشدیجیتالصوتی و تصویری