قفل کودک تلویزیون سامسونگ ، فعال و غیرفعال کردن قفل والدین

زمان مطالعه : 7 دقیقه

قفل کودک تلویزیون سامسونگ ، فعال و غیرفعال کردن قفل والدین

قفل کودک تلویزیون سامسونگ ، فعال و غیرفعال کردن قفل والدین یا همان ( قفل کانال )  ؛ قفل کودک تلویزیون از جمله قابلیت های نوین بوده که در سیستم تلویزیون های پیشرفته ی سامسونگ دیده می شود. تلویزیون های جدیدی که سامسونگ وارد بازار کرده است، قابلیت های بسیار پیشرفته ای دارند، به نحوی که اشتراک گذاری فایل ها، محتوا ها و فیلم ها بسیار راحت تر شده است و برای این کار ها نرم افزار های راحتی در تلویزیون های سامسونگ ساخته شده است. ما در این مطلب، نحوه فعال سازی قفل کودک کنترل تلویزیون سامسونگ را بررسی خواهیم کرد .

بنابراین شرایط استفاده از این اطلاعات و قابلیت ها برای گروه های سنی متفاوت راحت است و میتوانند به اسانی ان ها را مشاهده کنند. برای آنکه یک حریم خاص برای افراد متقاضی ایجاد شود و گروه های سنی متفاوت بتوانند به صورت درست از این قابلیت ها استفاده کنند، قفل کودک انتخابی مناسب برای حل این مشکل بوده است. همه ما می‌دانیم که هر پیشرفتی در تلویزیون نیازمند محدودیت خاص خودش است تا برای رده سنی خاصی قابل استفاده باشد.

در حقیقت کاربران با فعال کردن قفل کودک تلویزیون نوعی حریم دسترسی ایجاد می‌کنند. به بیانی دیگر شرکت سامسونگ با استفاده از فناوری قفل کودک در تلویزیون های خود امکان دسترسی کودکان به بعضی برنامه ها را حذف کرده است. تغییر تنظیمات مربوط به تلویزیون به دست کودکان همیشه برای مخاطبان نگران کننده بوده است، بنابراین وجود قابلیت قفل کودک، همه ی شما را از این نگرانی ها دور میکند‌.

قفل کودک تلویزیون سامسونگ

 

قفل کودک کنترل تلویزیون سامسونگ

والدین برای آنکه تلویزیون هوشمند سامسونگ به کودکان آنها آسیبی وارد نکند و هنگام پخش کردن برنامه های تلویزیونی از طریق گشت و گذار در اینترنت ، کودکان را از دیدن صحنه های یهویی شوکه نکند، می‌توانند کنترل والدین ( قفل تلویزیون سامسونگ ) را در تلویزیون هوشمند خود فعال نمایند. با این حال احساس آرامش خواهید کرد و فیلم ها و برنامه هایی که مختص شما هستند را فقط خودتان نگاه می‌کنید و اجازه نمی دهید که فرزندان شما در معرض دیدن آن‌ها قرار بگیرند. تمام این اقدامات می‌تواند به صورت کاملاً پیشگیرانه و هوشمندانه برای کودکان و نوجوانان باشد تا از پخش برنامه های آنلاین که بسیار مشکل ساز هستند، جلوگیری نمایند.

 

قفل والدین تلویزیون سامسونگ

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در ارتباط با کنترل های والدین ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای دارند. و برای کودکان و نوجوانان بسیار مفید بوده و نیاز تمام نسل ها را برطرف می کند با کمی دقت متوجه وجود این خاصیت ها خواهید شد. شما کاربران به راحتی می توانید بر اساس رده سنی متفاوت برنامه های تلویزیونی را مسدود کنید. برنامه هایی که برای بزرگسالان مناسب هستند را قفل نمایید. برای قفل کردن برنامه های ناخواسته می توانید به قسمت تنظیمات قفل تلویزیون وارد شوید و در آنجا گزینه «برنامه ها» را قفل کنید.

در صورتی که با کانالهای بی اراده و نخواسته رو به رو شدید نیز میتوانید بر روی تنظیمات گزینه «قفل کانال» را فعال کنید. یکی دیگر از مواردی که به راحتی می توانید بر روی تلویزیون هوشمند سامسونگ اعمال نمایید. این است که به جای تنظیم یک قفل پین برای برنامه ها می توانید «حالت کودکان» را فعال کنید. در این صورت تلویزیون هوشمند شما در برابر برنامه هایی که ناسازگار و نامناسب هستند، محافظت خواهد کرد و اجازه پخش آنها را نخواهد داد. اگر تمایل دارید اکثر تلویزیونهای Samsung را ببینید می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید: https://baneeh.com/tv/samsung

 

چگونگی تنظیم قفل کانال تلویزیون سامسونگ

برای انجام دادن کنترل والدین تلویزیون هوشمند سامسونگ تنها کافیست این موارد را انجام دهید و گزینه کنترل والدین را فعال کنید:

  1. وارد گزینه Screen menu شوید و گزینه broadcasting را بزنید.
  2. گزینه اعمال قفل کانال را بزنید در این صورت قفل کانال اعمال خواهد شد.
  3. با وارد کردن پین مورد نظرتان برای کانال های پرخطر و انتخاب کانال ها دکمه ی B را بزنید. در این صورت کانال های مورد نظرتان مسدود میشوند. یعنی با وارد شدن کودک شما به کانالی که شما قفل کرده‌اید، هیچ تصویری پخش نمی شود و تنها میگوید کانال قفل شده است.
    در صورتی که بخواهید قفل کانال را باز کنید تنها کافیست پین عبور صحیح را وارد نمایید.
در صورتی که در مورد رمز عبور ایجاد شده مطمئن نیستید و ان را فراموش کرده‌اید، می توانید تلویزیون سامسونگ خود را از باز نشانی (که مراحل آن را در ادامه توضیح خواهیم داد) نمایید. بعد دو بار کلمه رمز عبور را فشار داده و بعد پین جدید را وارد کنید.

 

چگونگی قفل کودک تلویزیون سامسونگ

در صورتی که دغدغه دسترسی فرزندانتان به محتوا های تلویزیونی خود را دارید. و می خواهید به راحتی آن ها را قفل کودک کنید و اجازه دسترسی کامل را به فرزندانتان ندهید. به راحتی میتوانید، پین تلویزیون را توسط منوی تنظیمات تنظیم کرده و با تنظیم کردن یک پین، برنامه‌های خاصی را که مد نظرتان است قفل کنید. برای مشاهده بیشتر تلویزیون سامسونگ در گوگل جمله روبرو را سرچ کنید و روی اولین نتیجه کلیک کنید : خرید تلویزیون سامسونگ بانه دات کام

چگونگی قفل کردن تلویزیون سامسونگ
شیوه قفل کردن تلویزیون سامسونگ باید برای همه واضح باشد و روش انجام آن را بدانند مخصوصاً والدینی که نگران تماشا کردن محتوای نامناسب توسط فرزندان شان می باشند. برای این منظور باید چند مراحل زیر را انجام دهید تا تلویزیون شما قفل شود.

مراحل فعال سازی
قفل کودک تلویزیون سامسونگ
مرحله 1وارد منوی تنظیمات شوید.(Setting)
مرحله 2Program Rating Lock Settings را انتخاب کنید
مرحله 3پین را وارد کنید (پین پیش فرض "0000" )

تنظیم قفل تلویزیون‌

اکنون برای آنکه قفل تلویزیون سامسونگ خود را تنظیم کنید. باید اول با خاموش کردن تلویزیون و بعد از طریق کنترل از راه دور دکمه خاموش را فشار داده و آن را نگه دارید. تا تلویزیون به صورت کامل خاموش شود. سپس 0000 را به عنوان پیش فرض وارد کنید. در صورتی که پین شما باز نشد و آن را فراموش کردید. می توانید با خدمات مشتریان سامسونگ ارتباط برقرار کنید چون آنها به شما کمک خواهند کرد تا رمز را باز نشانی نمایید.

مراحل شکستن قفل کودک کنترل تلویزیون سامسونگ

برای شکستن قفل کودک تلویزیون های سامسونگ یکسری اقدامات لازم است که انجام دهید:

  1. دکمه menu را فشار داده و گزینه options را بزنید.
  2. گزینه Remove child lock را برگزیده و سپس دکمه enter را انتخاب نمایید. در این صورت کد چهار رقمی که قبلا انتخاب کرده بودید را وارد نمایید.

در این صورت قفل کانال تلویزیون سامسونگ شما شکسته خواهد شد و میتوانید از منو خارج شوید. ولی در صورتی که رمز را به یاد نمی آورید، تنها راه حل این است که تلویزیون خود را ریست کنید. در این بخش ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر شما نیز جزو طرفداران تلویزیون های ال ای دی سامسونگ هستید میتوانید بر روی خرید تلویزیون سامسونگ بانه دات کام کلیک کرده و وارد نتیجه اول شوید .

شکستن قفل کودک تلویزیون سامسونگ بدون کنترل

در صورتی هم که به هر دلایلی ریموت کنترل شما دچار خرابی شده باشد و نتوانستید توسط کلید های کنترل اقدامات لازم را انجام دهید. برای این مشکل نیز برای شما راه حل می آوریم تا قفل کودک تلویزیون سامسونگ خود را بشکنید. در ابتدا از ریموت کنترل تلویزیون های دیگر استفاده کنید که شاید با تلویزیون شما سازگار باشد.

راه حل دیگر این است که از تلفن همراه خود استفاده کنید چون برنامه‌های خاصی وجود دارند. که به ریموت کنترل تلویزیون شما تبدیل می شوند .و با نصب آن برنامه، بر روی گوشی هوشمند خود میتوانید تمام مراحلی که به شما گفته شد را انجام دهید تا قفل کودک تلویزیون غیر فعال کنید. در صورتی که به این موارد هم دسترسی پیدا نکردید، می توانید تلویزیون خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید. برای درک بیشتر قفل کودک تلویزیون سامسونگ و همچنین نحوه فعال و غیر فعال سازی قفل والدین تلویزیون سامسونگ میتوانید بر روی قفل کانال تلویزیون سامسونگ کلیک کنید.

 

نحوه ریست کردن تلویزیون سامسونگ

ریست کردن تلویزیون سامسونگ به این معنی است که شما دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید. در نتیجه هر تنظیماتی که بر روی آن اعمال شده از حافظه تلویزیون پاک خواهد شد. به صورت کلی اگر شما تنظیمات مربوطه را فراموش کرده اید و نمی توانید تغییری که بر روی تلویزیون ایجاد کرده اید را دوباره حل نمایید. این ریست کردن تلویزیون بسیار کارساز خواهد بود. در تلویزیون های سامسونگ به دو روش میتوان عمل ریست کردن را انجام داد. با مراجعه کردن به تنظیمات، تنظیمات کارخانه را بزنید و گزینه تایید را انتخاب کنید و در نتیجه منتظر ریست شدن تلویزیون بمانید. روش دیگری که برای این منظور استفاده می شود رفتن به منوی مخفی تلویزیون است.
هنگامی که وارد این منو میشوید لازم نیست کد دستوری خاصی را وارد کنید تنها لازم است دکمه های خاصی را پشت سر هم بزنید و بدون ایجاد مکث تلویزیون را ریست کنید. دکمه های info + menu + mute + power را فشار دهید، بعد تلویزیون شما روشن میشود. در این صورت منو مخفی بر روی تلویزیون نمایش داده می شود. شما می توانید گزینه option را بزنید و بعد از آن گزینه ی reset را انتخاب کنید. بنابراین تلویزیون شما خاموش خواهد شد و بعد از چند ثانیه دوباره روشن میشود. علاوه بر این شما می توانید در سایت baneh از بهترین تلویزیون های سامسونگ دیدن فرمایید .

سخن پایانی 

امیدواریم که با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را در مورد نحوه فعال سازی و غیر فعال کردن قفل کودک تلویزیون سامسونگ گرفته باشید . در صورتی که مایل به خرید تلویزیون سامسونگ اصل با قیمت ویژه تخفیفدار هستید به سایت baneeh.com مراجعه کنید مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید .

اگر هنوز سوالی مانده که پاسخ ان را نیافتید لطفا در بخش سوالات ان را از ما و دیگران بپرسید و در صورتی که موضوعی در متن درج نشده بود ان را برای ما بنویسید تا دیگران هم از ان بهره ببرند. اگر نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت ، مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .

 

مطالب مرتبط :

تلویزیون کریستال سامسونگ چیست ؟ مقایسه تلویزیون نانوسل با Crystal

آموزش ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ یا بازگشت به تنظیمات کارخانه

راهنمای خرید تلویزیون جدید 2022 ویدیویی

راهنمای ورود به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ ؛روش دسترسی به تنظیمات

فناوری Ultra Black برای افزایش کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ

اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت ، راهنمای رفع مشکل

 


سوالات متداول

آیا شکستن قفل کودک تلویزیون سامسونگ بدون کنترل امکان پذیر است ؟

برای از بین بردن قفل برخی از تلویزیون ها بدون ریموت ، ابتدا پنج ثانیه دکمه پاور را نگه دارید . اگر قفل همچنان روشن است، تلویزیون را یک بار خاموش روشن کنید .

قفل شدن تلویزیون سامسونگ چگونه انجام می شود ؟

برای قفل کردن محتوای تلویزیون تان ابتدا به تنظیمات (Setting) بروید و آن را انتخاب کنید و سپس گزینه Broadcasting را انتخاب کنید. Program Rating Lock Settings را بزنید و سپس پین را وارد کنید (پین پیش فرض "0000" است). در این حالت قفل تلویزیون فعال میشود.

چگونه قفل کودک تولیزیون سامسونگ را حذف کنیم؟

در این مطلب به صورت کامل نحوه ایجاد و حذف قفل کودک برایتان توضیح داده شده است. پین پیشفرض و برداشتن قفل تلویزیون کامل درج شده است.