انواع تلویزیون سونی ⭐️قیمت انواع مدل ال ای دی سونی

زمان مطالعه : 5 دقیقه

قیمت انواع تلویزیون سونی مدل و اینچ ال ای دی جدید

قیمت انواع تلویزیون سونی مدل و اینچ انواع ال ای دی جدید انواع تلویزیون سونی در سایزها و اندازه های مختلف تولید و طراحی شده است. انواع مدل تلویزیون سونی 49 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ، ۶۵ اینچ، 75 و 85 اینچ را می توانید خریداری کنید.‌ جدیدترین و بهترین انواع تلويزيون سوني در فروشگاه اینترنتی موجود است تا بتوانید هوشمندانه، مناسب ترین مدل را انتخاب کنید. شما می توانید انواع تلویزیون سونی قدیمی و همچنین آخرین قیمت جدیدترین تلویزیون سونی 2021 و 2022 را مشاهده کنید. آخرین و بزرگترین سایز تلویزیون سونی را نیز می توانید خریداری کنید. لیست مدل و قیمت انواع ال ای دی سونی سری های متنوع در اختیار شما قرار داده شده تا بتوانید مناسب ترین را انتخاب کنید.

. تلویزیون سونی براویا قدیمی به نسبت قیمت تلویزیون سونی دیجی تال ارزان تر بوده . تلویزیون سونی ۴۰ اینچ جزو نمایشگرهای سایز کوچک است که قیمت تلویزیون سونی ۵۵ اینچ دیجی تال گران تر از آن است . فروش انواع تلویزیون های سونی در بانه دات کام با سرویس های ویژه ای همراه شده تا شما خریدی لذت بخش را تجربه کنید. از جمله این سرویس ها و خدمات می توان به ارسال فوری، پرداخت درب منزل، امکان عودت کالا تا 7 روز، تضمین سلامت کالا و ضمانت اصل بودن محصول اشاره کرد.

 

قیمت انواع تلویزیون سونی متنوع

قیمت انواع ال ای دی سونی با توجه به اندازه متفاوت است. بی شک قیمت انواع ال ای دی سونی 42 اینچ سونی ارزانتر از 55، 65، 75 و 85 اینچ است. پس لازم است در هنگام خرید تی وی حتما با توجه به نیاز خود، سایز مناسب را انتخاب کنید. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی لیست قیمت روز تلویزیون سونی اصل ژاپن را مشاهده کنید. انواع تلویزیون سونی با قیمت و همچنین نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فنی کامل و قابلیت ها را می توانید در فروشگاه اینترنتی مشاهده کنید.

شما همچنین می توانید ارزانترین قيمت انواع تلويزيون سوني را ببینید. از دیگر فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت انواع ال ای دی سونی است، می توان به ویژگی ها و مشخصات مختلف اشاره کرد. تی وی های سونی در سری ها و مدل های متنوعی تولید و طراحی شده اند که هر کدام دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند. قبل از خرید انواع مدل تلویزیون سونی لازم است ابتدا انتظارات خود را از تی وی مشخص کنید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنید.

سری ال ای دی های sony

انواع تلویزیون سونی 4k در سری 6، سری 7، سری 8 و سری 9 موجود هستند. سری های مختلف هر کدام با ویژگی ها و امکانات خاص و متنوعی همراه شده اند. لازم است قبل از خرید حتما ویژگی ها و مشخصاتی که نیاز دارید را شناسایی کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل ها را انتخاب کنید. در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام نقد و بررسی و مزایا و معایب مدل های مختلف در دسترس شما قرار داده شده تا به شما در انتخابی درست کمک کند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که دنبال ارزانترین تلویزیون سونی هستید، سراغ قیمت تلویزیون در مدل های پایین رده بروید.

قیمت تلویزیون سونی مدل های پایین رده اقتصادی ترین سری ها هستند. اما مدل های میان رده از امکانات بالاتر و بهتری بهره برده اند و قیمت مناسبی هم دارند. اما اگر از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به خرید بهترین تلویزیون سونی با نوین ترین تکنولوژی ها و فناوری ها دارید، جدیدترین تلویزیون سونی بالارده سری 9 می تواند گزینه ای ایده آل باشد. تلویزیون oled سونی را می توانید در سری A و سری Z پیدا کنید. این نوع تی وی ها با کیفیت ترین و بهترین تصاویر را به نمایش می گذارند و مصرف پایینی دارند. لیست قیمت انواع ال ای دی سونی سری 6 سری 7 سری 8 و سری 9 در این دسته از محصولات فروشگاه اینترنتی بانه دات کام در دسترس است.

مشخصات انواع ال ای دی سونی

انواع مدل های تلویزیون سونی متنوع با امکانات و ویژگی های متفاوتی تولید و طراحی شده اند. بر این اساس هر کاربر با توجه به نیاز خود می تواند مناسب ترین و بهترین مدل sony tv را خریداری کند. کیفیت تصویر انواع تلویزیون سونی در بانه، فول اچ دی (full hd)، فورکی یا همان 4k و 8k است. بالاترین مدل انواع تلویزیون های سونی براویا با کیفیت تصویر 8K تولید شده است. 8کی کیفیت بی نظیری را ارائه می دهد؛ اما ناگفته نماند که فورکی یا فورکا نیز کیفیت تصویر عالی و بی نظیری را فراهم می کنند. وجود تکنولوژی ها و فناوری های مختلف تصویر از جمله HDR، HLG، موتور پردازنده تصویر، قابلیت ارتقای تصویر، اسکن و نرخ رفرش تصویر و … به هر چه زیباتر نمایش دادن تصاویر بر روی انواع تلویزیون سونی 55 اینچ کمک می کنند.

میزان قاب، طراحی پایه، جنس بدنه و ضخامت بدنه همه ویژگی هایی است که بر روی ظاهر انواع تلویزیون سونی ۶۵ اینچ و سایر اندازه ها و ابعاد تاثیر گذار است. امکان مقایسه مشخصات فنی و مشخصات کلیدی در کنار قیمت انواع ال ای دی سونی ، به شما در انتخابی هوشمندانه بسیار کمک خواهد کرد.

تلویزیون مدل bravia هوشمند

تلویزیون اسمارت سونی با قابلیت اتصال به اینترنت همراه شده است و دارای سیستم عامل اندروید است. با وجود مرورگر اینترنت شما می توانید به صفحات وب مورد علاقه خود بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون سر بزنید. سیستم عامل اندروید تی وی android دارای نوعی رابط کاربری ساده و جذابی است. این سیستم عامل اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف و متنوعی را در دسترس شما قرار می دهد. شما می توانید انواع اپلیکیشن ها و برنامه های محبوب خود را دانلود کنید و در حافظه داخلی انواع تلویزیون سونی 50 اینچ ذخیره کنید. دستیارهای صوتی Google Assistant، OK Google و الکسا، پشتیبانی از Google search و Voice Search و شبکه هوشمند خانگی Apple HomeKit از دیگر ویژگی های نوع و انواع تلویزیون سونی 65 اینچ ال اي دي است.

شما می توانید با وجود دستیارهای صوتی و با استفاده از فرمان های صوتی، برخی از تنظیمات تلویزیون را اعمال کنید. همچنین قابلیت اشتراک گذاری Airplay 2 و بلوتوث برای اتصال بدون کابل در اسمارت تی وی های سونی در دسترس شما قرار گرفته شده است. هوشمند بودن بی شک بر روی قیمت انواع ال ای دی سونی تاثیر گذار است. از این رو اگر به مشخصات و ویژگی های هوشمند تلویزیونها نیاز ندارید، سراغ مدل های تی وی های غیر هوشمند بروید.

 

تلویزیون سونی دیجی تال

بهترین تلویزیون سونی را با کیفیت و امکانات هوشمند سری جدید بخرید . با جدیدترین تلویزیون سونی 2022 ، بدون وقفه ، حرکات تصاویر را با کیفیت بالا ببینید . فناوری « HDR » کمک می کند تا رنگ ها روشن در نقاط شفاف و رنگ های سیاه در نقاط تاریک ، سیاهی را دقیق تر نمایش دهد . برنامه های خانگی و سریال های مورد علاقه تان را در کنار خانواده با وضوح فوق العاده شفاف مشاهده کنید . تلویزیون سونی 65x90j مجهز به بلوتوث ، حافظه داخلی 16 گیگابایت ، فروشگاه گوگل پلی « Google Play » ، شبکه هوشمند خانگی « Apple Homekit » و کروم کست داخلی « Chromecast » هست .
اگر به دنبال خرید تلویزیون سونی x80j دیجی تال هستید ، محصولات سونی را با انواع قیمت تلویزیون سونی اصل ژاپن انتخاب کنید . تلویزیون سونی 65x8000h با فناوری « Live Colour » و صفحه نمایش « Triluminos » ، جزئیات تصویر را با رنگ ها زنده و واقعی ، غنی تر ارائه می دهد . قیمت تلویزیون سونی 4k در رده قیمت تلویزیون سونی 48 اینچ به نسبت قیمت تلویزیون سونی 50 اینچ 4k مقطوع و به صرفه است .
از سری مشخصات تلویزیون سونی بلندگوهای قدرتمند با پشتیبانی از تکنولوژی صوتی دالبی « Dolby » هست . تلویزیون سونی 65x7500h سری 7 با اتصال به وای فای « Wifi » ، برنامه های آنلاین را در دسترس کاربران قرار می دهد . گیرنده دیجیتال تلویزیون سونی 65x85k ، داده های صوتی و تصویری را انتقال می دهد . امکانات تلویزیون سونی براویا با تلویزیون مسافرتی سونی متفاوت است . مشخصات تلویزیون های سونی را در مدل های مختلف از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام دنبال کنید . قیمت تلویزیون سونی در بانه مانند نمایندگی نیست .

سوالات متداول

اگر بخواهم بهترین تلویزیون سونی رو بخرم به چه چیزی توجه کنم ؟

به کیفیت صفحه نمایش ، سال ساخت ، سری جدید و امکانات هوشمند .

تلویزیون سونی براویا قدیمی یا جدیدترین تلویزیون سونی 2022 را بخرم ؟

تلویزیون های قدیمی امکانات کمتری دارند و تلویزیون های نسل جدید ، همانطور که از نامشون پیداست جدید و امکانات بهتری به لحاظ تصویر ، صدا و امکانات اسمارت دارند .

انواع تلویزیون سونی را می توان با هم مقایسه کرد؟

شما می توانید تمامی مدل های تلویزیون سونی را با هم مقایسه کنید. با اضافه کردن مدل ها، امکان مقایسه مزایا و معایب و مشخصات فنی و قیمت تلویزیون سونی در دسترس است.