سایت تا خرید ؛ چرا فروشگاه اینترنتی تا خرید !!!

زمان مطالعه : 9 دقیقه

سایت تا خرید ؟

سایت تا خرید از دیگر سایت ها معتبرتر و کاملا قابل اعتماد است؟ شما هم بعد از اطلاع از موارد مذکور متقاعد خواهید شد که می توانید به راحتی به ما اعتماد کنید. تا خرید یک فروشگاه اینترنتی است که برای خریداران و  فروشندگان فرصتی استثنایی بوجود آورده است . به خریداران امکان می دهد همه وسایل مورد نیاز خود را با قیمت و اطلاعات کافی و دقیق در این سایت پیدا کنند. تنوع کالاهایی که در ویترین فروشگاه اینترنتی گذاشته می شود ، ارائه دادن اطلاعات دقیق و درست ، ارائه خدمات مناسب به مشتری ، ظاهر مناسب و جذاب ، تنوع قیمت ، ایمنی اطلاعات مالی و شخصی ، سیستم پرداخت آسان و موارد ویژه ی دیگر نیز در تا خرید به وضوح قابل مشاهده است. 

چرا سایت تا خرید کام قابل اعتماد است ؟

  1. یکی از 5 شرکت برتر در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران « در دسته فروشگاه های آنلاین ».
    در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران، فروشگاه اینترنتی تا خرید به عنوان یکی از 5 کاندید برتر در حوزه ی «برترین فروشگاه آنلاین» کشور انتخاب و معرفی شد.

  2. تنها استارتاپ برتر استان کردستان ؛ که امضای استاندار و رئیس ICT پشت تقدیرنامه مان هست.
    تا خرید به عنوان تنها استارتاپ برتر استان و غرب کشور در زمینه تجارت الکترونیک با حضور استاندار کردستان، استاندار خراسان شمالی و رئیس ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان برگزیده؛ معرفی و تقدیر شد.
  3. شرکت ثبت شده قابل استعلام توسط سایت اداره ثبت شرکت ها « در قسمت راهنمای خرید صفحه محصول لینک داده شده است ».
    فروشگاه اینترنتی و مجموعه سایت تا خرید با نام نوین تجارت فن بنیان ( سهامی خاص ) در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است. با کلیک بر روی عکس زیر می توانید گواهی ثبت شرکت را مشاهده کنید و سپس آن را استعلام بگیرید.

  4. دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت « بر روی سایت قابل استعلام است ».
    نماد اعتماد الکترونیکی که از طرف وزارت صنعت و معدن و تجارت صلاحیت فروشگاه را جهت کسب و کار اینترنتی تائید می کنند. فروشگاه اینترنتی تا خرید دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره « بالاترین سطح اعتماد » از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. جهت مشاهده و استعلام گواهی نماد اعتماد دو ستاره لطفا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

چرا سایت تا خرید کام قابل اعتماد است ؟

  1. دارای پروانه کسب و عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی « بر روی سایت قابل استعلام است ».
    با توجه به اینکه کلیه کارهای اینترنتی بایستی پروانه کسب فروشگاه های مجازی را دریافت کرده باشند « متاسفانه هنوز تعداد اتحادیه های صنفی در کل کشور کمتر از 200 نفر است » و فروشگاه اینترنتی تا خرید دارای به پروانه کسب فروشگاه اینترنتی مجازی است. که با کلیک بر روی عکس زیر می توانید آن را ببینید و استعلام بگیرید.
  2. دارای نماد طلایی ساماندهی رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد « بر روی سایت قابل استعلام است ».
    علاوه بر نماد الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی تا خرید جهت افزایش اعتماد سازی، دارای نماد طلایی ساماندهی از وزارت ارشاد و ساماندهی رسانه های دیجیتال است. جهت اطمینان لطفا بر روی عکس مربوطه کلیک کنید.
  3. انتخاب به عنوان کارآفرین برتر  از طرف کمیته امداد امام خیمینی « تقدیر نامه آن بر روی سایت موجود است ».
    در سال 1397 فروشگاه اینترنتی  تا خرید به عنوان کارآفرین برتر در استان کردستان معرفی و تقدیر شد.
  4. قرارداد با درگاه های پرداخت اینترنتی بانک ملت و پارسیان .
    جهت سهولت و تضمین پرداخت اینترنتی ؛ تا خرید با بانک ملت و پارسیان قرارداد دارد و توسط این بانک ها « ملت و پارسیان » پرداخت اینترنتی را انجام می دهد. قرارداد با بانک ملت و پارسیان به این معنا نیست که شما تنها با کارت های این دو بانک می توانید پرداخت خود را انجام دهید؛ بلکه امکان پرداخت اینترنتی با کلیه کارت های بانکی ممکن است. جهت آگاهی بیشتر لطفا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 

ویژگی های یک  فروشگاه اینترنتی استاندارد

1- تنوع کالاها

یک فروشگاه اینترنتی زمانی موفق خواهد بود که طیف وسیعی از کالاها و اجناس را در فروشگاه خود ارائه دهد

یک فروشگاه الکترونیک خوب هر دسته از محصولات را در شاخه ای جداگانه قرار داده که با کلیک روی هر کدام از شاخه ها زیر مجموعه هایی ظاهر می گردد و اطلاعات مربوط به تمام محصولات در کنار خودشان نمایش داده می شود. این طبقه بندی کردن محصولات فروشگاه ، علاوه بر این که پیدا کردن محصولات مورد نظر را برای خریداران راحت تر می کند ، باعث صرفه جویی در وقت آن ها نیز می شود . نمونه ای از دسته بندی محصولات سایت در زیر آورده شده است :
صوتی و تصویری

تلویزیون
سونی
تلویزین هوشمند سونی فورکی

 

2- ارائه اطلاعات دقیق و درست

یکی از انگیزه های خریداران اینترنتی برای خرید از فروشگاه های الکترونیکی جلوگیری از هدر رفتن وقت و زمان است

تا خرید سعی کرده است که  در مورد محصولاتی که در فروشگاه خود به فروش می رساند اطلاعات کافی و دقیقی را ارائه دهد ، اطلاعات مربوط به هر دسته از محصولات را در کنار آن محصول درج کند و در صحت و اعتبار اطلاعات درج شده هیچ شکی وجود نداشته باشد و در ضمن اطلاعات باید به روز باشند ، پس باید این مورد در اولویت های کاری قرار بگیرد و به آن توجه ویژه داشت.

 

3- سایت تا خرید ارائه خدمات مناسب به مشتری

تا خرید جهت خدمت به مشتریان خود یک گروه پشتیبانی برای پاسخ دادن به سوالات و راهنمایی خریداران در نظر گرفته است.

وقتی وارد سایت می شوید بعد از دکوراسیون و محصولات چیزی که به ذهن متبادر می شود مسئله ی خدماتی است که آن فروشگاه برای مشتریانش در نظر گرفته است. مشتریان همیشه به دنبال ایجاد ارتباطات هستند و می خواهند که با ایجاد ارتباطات  مستمر و مفید خیال خود را از بابات درستی یا نادرستی انتخابشان راحت کنند. یک فروشگاه خوب می تواند با خدماتی نظیر استخدام چند نفر به عنوان گروه پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات مشتریان ، کمک به آنها در انتخاب و …. خدمات یژه ای به مشتریانش ارائه دهد.

4- ظاهر مناسب و جذاب

باید در مورد فروشگاه های اینترنتی به این نکته توجه شود که طراحی سایت باید به گونه ای باشد که زمان خرید را برای خریدار به حداقل برساند.

یک فروشگاه چه سنتی باشد چه اینترنتی باید مرتب و منظم و همچنین ظاهر مناسب و جذابی داشته باشد. هرچه ظاهر فروشگاه جذابتر باشد مشتری های بیشتری هم به خود جذب می کند. این ظاهر مناسب و جذاب چنین تصوری را در ذهن خریدار ایجاد می کند که می تواند در این سایت همه ی وسایل مورد نیاز ش را پیدا کند.

 

5-تنوع قیمت

یک فروشگاه الکترونیکی خوب همانطور که تنوع محصول دارد ، تنوع قیمت هم دارد و سعی دارد که هر نوع خریدار با هر شرایط مالی که داشته باشد بتواند کالای مورد نظرش را در سایت پیدا کند. شما در تا خرید با کلیک رو دسته بندی هر کدام از محصولات ، رنج های متفاوتی از قیمت ها را مشاهده می کنید و می توایند با توجه به سلیقه ی خود محصولات مورد نظرتان را با قیمت دلخواهتان انتخاب کنید.

 

6-سیستم پرداخت آسان

یک سایت اینترنتی خوب باید برای مشتریانش یک سیستم پرداخت راحت و آسان فراهم کند و در نظر داشته باشد که ممکن است خریداران متفاوت با تحصیلات متفاوت از فروشگاه خرید کنند و این سیستم پرداخت باید پاسخگوی نیازهای اقشار مختلف باشد.

با این تعاریف با تا خرید و ویژگی های فروشگاه الکترونیکیخوب آشنا شدید ، اکنون می توانید مقایسه ای درست بر پایه اطلاعاتی دقیق داشته باشید.

 

ضمانت اصل بودن کالا

کلیه کالا هایی که در تا خرید ارائه می شوند تولید شرکت اصلی سازنده کالا ها (که در پشت دستگاه ها درج شده است) هستند.
هیچ گونه کالای غیر اصل و بی کیفیت در سایت تا خرید به فروش نمی رسد.
کشور سازنده همه کالا ها در سایت درج شده است.
برای اطمینان از صحت گفته ی ما شماره سریال درج شده در داخل نرم افزار یا پشت محصولات را برای سایت رسمی کشور سازنده آن ایمیل فرمایید و جویا شوید که آیا این کالا ساخت آن کشور است .
در صورت نیاز 18 ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان با هزینه ای اندک قابل انجام است. که شرکت گارانتی در شهر محل زندگی شما سرویس کار معتبر دارد .

بدین وسیله تا خرید کالا های فروخته شده و ارائه شده بر روی وب سایت را از نظر اصالت تضمین می کند و مشتریان گرامی با خیال راحت می توانند خرید خود را انجام دهند.

ما چنان به محصولات خود اطمینان داریم که اگر ، پس از خرید یک محصول ، به هر دلیل احساس کردید که با تعهدات اصالت کالای ما مغایرت دارد و عدم اصالت کالا مورد تائید دو نفر از متخصصین آن حوزه باشد . آن را برگردانید و ما بلافاصله با خوشحالی 120 درصد پول را به شما باز می گردانیم.

 

ضمانت کمترین قیمت و بهترین خرید

ضمن تاکید بر اصالت کالا همواره تلاش نموده ایم تا در پیشنهاد و تصویب تعرفه قیمت ها همیشه رعایت انصاف را برای مشتریان در نظر گرفته. و به جهت حفظ کیفیت خدمات و محصولات بطور مداوم الگوی خود را کمترین قیمت های روز قرار دهیم.
تا خرید کمترین قیمت در کل ایران را به مشتری ارائه می دهد.

 

1-پیک اختصاصی

در این روش ارسال معمولا کالا های سنگین مثل تلویزیون – کولر- لباسشویی- یخچال و … در همین ابعاد را با پیک اختصاصی برای کل شهر های ایران ارسال خواهیم کرد. معمولا کالا های ریز و کم قیمت با این روش ارسال نمی شوند مگر در صورت اصرار و پرداخت هزینه اضافه توسط مشتری.

 

2- ارسال با پست

 اکثر کالا هایی که  اندازه جعبه انها از 60*60 سانتی متر کمتر است با این روش ارسال می شود.

 

3-ارسال با باربری

ارسال از طریق باربری با توجه به اینکه بابری ها مجوز حمل بار ندارند. باید کالا تا تهران با پیک اختصاصی حمل شود و از تهران به بابری پیشنهادی شما (که در شهر شما شعبه ای نزدیک دارد)  تحویل داده شود.

 

 ارزش های بنیادی فروشگاه تا خرید شامل رعایت مجموعه ای از اصول اخلاقی است. اعضای فروشگاه تا خرید معتقدند حتی اگر رعایت این اصول موجب زیان های کوتاه مدت و ظاهری گردد در بلند مدت بقای شرکت منوط به رعایت این اصول است که در زیر آورده شده است.

 

صداقت و شفافیت به این معنی است که ما نه تنها حق پرسش را برای مشتریان به درستی محفوظ داریم، بلکه هر آنچه را که می دانیم ممکن است مشتری فروشگاه نیازمند است بداند حتی اگر خود از این نیاز آگاه نیست داوطلبانه در اختیار وی قرار دهیم. شفافیت به این معنی است که به مشتریان اجازه دهیم در صورت تمایل به کلیه اطلاعات در مورد کالا ها، و تصمیمات فروشگاه دسترسی داشته باشند مگر این که این کار با اصل حفظ محرمیت در تضاد باشد یا موجب زیان مالی برای فروشگاه شود. اصول اخلاقی صرفا محدود به حوزه خاصی از فعالیت ها نیست و در مورد تمامی تصمیمات و فعالیت های فروشگاه بایست رعایت شود بگونه ای که همگونی و تمامیتی در تمامی اعمال فروشگاه مشاهده شود.

کلیه اعمال شرکت می بایست در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام شود. وظیفه کلیه اعضای فروشگاه است که نسبت به قانونی تمامی اعمال خود اطمینان حاصل کنند.

تاخرید معقتد است حتی زمانی که قانون اجازه انجام کاری را داده است، شرکت می بایست در هنگام اخذ هر تصمیمی شرط انصاف را رعایت کرده و از انجام کارهای زیر اجتناب کند: تبعیض نژادی و قومی و جنسی و دینی در ارایه خدمات به مشتریان سوء استفاده از شرایط مشتریان پیشی گرفتن از رقبا بصورت غیر منصفانه

فروشگاه تاخرید تا زمانی که خلاف آن ثابت نشده به مشتریان خود اعتماد داشته و از انجام اعمال احتیاطی که ممکن است توهین آمیز بوده و فضایی غیر اعتمادی را ترویج کند اجتناب می کند.

فروشگاه تاخرید امین اطلاعات مشتریان است و تمامی اقدامات لازم را برای حفظ اسرار آنان را انجام خواهد داد. برای بالا بردن ضریب امنیت اطلاعات مشتریان در تاخرید گواهینامه ssl برای انتقال امن به روش کد گزاری ssl را دارا است.

فروشگاه سعی می کند ارزش های مثبت اجتماعی و فرهنگ حفظ محیط زیست را بین مشتریان خود ترویج کند. فروشگاه از ارایه خدمات به مشتریانی که فعالیت غیر اخلاقی و یا مخرب محیط زیست دارند خودداری می کند. با توجه به حوزه فعالیت فروشگاه که فروش اینترنتی می باشد، فروشگاه تا حد توان به موسسات فرهنگی یا خیریه تخفیف می دهد.

با توجه به حوزه فعالیت فروشگاه که فروش اینترنتی می باشد، فروشگاه تا حد توان به موسسات فرهنگی یا خیریه تخفیف می دهد.

 

دستاورد های تا خرید

سایت تا خرید دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت و معدن و تجارت می باشد.

تا خرید برند ثبت شده متعلق به شرکت نوین تجارت فن بنیان است.

دارای گواهینام ssl جهت امنیت انتقال اطلاعات شخصی مشتریان(احترام به حریم خصوصی).

دارای مجوز فروش محصولات خانگی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی.

ثبت شده در سایت ساماندهی رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

    

سایت تا خرید ، در راستای بهبود کیفیت کاری و تخصصی نمودن فعالیتهای خود، زمینه کاری سایت را در سایت تا خرید گسترش داده . و جهت جلب رضایت مشتریان از جمله ( کیفیت کالا- قیمت پایین- ارسال سریع و پشتیبانی انلاین ) تمام سعی و دانش فنی خود را به کار گرفته است.

سایت تا خرید خدمتی نوین برای خریدی آسان و مطمئن ؛ هدف ما این است که بالاتر از تصور مشتریان سرویس دهی کنیم.

 


تلویزیون و سینما

اخباراقتصاد و تجارتبررسیتجارت الکترونیکی