مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

قیمت تلویزیون ال ای دی سونی خرید تلويزيون ال اي دي سوني ⭐️

0 306
زمان مطالعه : 7 دقیقه

قیمت تلویزیون ال ای دی سونی خرید بهترین و جديدترين led

قیمت تلویزیون ال ای دی سونی ٦٥ اينچ ٥٥ اينچ قیمت تلویزیون سونی ال ای دی ۴۹ و بزرگترين سايز 75 اينچ و 85 اينچ در این دسته از محصولات در دسترس است. خوب است بدانید که قیمت تلویزیون ال ای دی سونی ۵۰ اینچ، 40 اینچ، 55 اینچ و 65 و 75 و 85 اینچ در فروشگاه اینترنتی بفروش می رسد. در فروشگاه اینترنتی بانه می توانید به جدیدترین مدل ال ای دی سونی و بزرگترین تلویزیون سونی و جدیدترین ال ای دی سونی و بهترین ال ای دی سونی براویا دسترسی داشته باشید.

تلویزیون سونی براویا قدیمی نسبت به مدل های جدیدتر ارزانتر است . قیمت تلویزیون سونی 43 اینچ و تلویزیون ۵۵ اینچ سونی با توجه به مدل و امکانات آن متفاوت است . شما می توانید در فروشگاه اینترنتی ليست قيمت تلويزيون ال اي دي سوني و قيمت ال اي دي سوني ٦٥ اينچ و قیمت انواع ال ای دی سونی٥٠ اينچ را مشاهده کنید. با توجه به نیاز خود می توانید مناسب ترین و بهترين تلويزيون سوني بانه را خريداری کنید. با فروشگاه اینترنتی بانه می توانید در فروش ال ای دی سونی و خرید ال ای دی سونی به صورت آنلاین خدمات ویژه ای را دریافت کنید.

سری تلویزیون سونی led sony براويا

انواع ال ای دی سونی در سری 6 ، تلویزیون سونی سری 7 ، سری 8 و سری 9 تولید و طراحی شده است. سری 6 مدل های ال ای دی سونی پایین رده ای هستند که با امکانات محدود و قیمت ارزان بفروش می رسند. مدل های سری 7 و 8 میان رده هستند که با امکانات خوب و قیمت ارزان فروخته می شوند. سری 9 هم مدل های بالا رده هستند که با امکانات عالی و جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها همراه شده اند. مدل های تولید شده توسط این کمپانی را می توان در سه دسته پایین رده، میان رده و بالا رده قرار داد.

پایین رده ها معمولا امکانات محدودتری دارند و قیمت تلویزیون ال ای دی سونی پایین رده ارزانتر از سایر سری ها هستند. قیمت ال ای دی سونی 49 اینچ 4k میان رده که با امکانت خوبی هم همراه شده بسیار مناسب و معقول است. مدل های بالارده هم فول امکانات هستند که معمولا مجهز به جدید ترین و بهترین تکنولوژی های روز دنیا هستند. قیمت تلویزیون های ال ای دی سونی بالا رده با توجه به امکانات و ویژگی های فوق العاده به خوبی قابل توجیه است. سري 6 پایین رده، سري 7 و 8 میان رده و سري 9 بالارده ها هستند. شما می توانید به لیست قيمت تلويزيون ال اي دي سوني سري 6 و جديد ترين تلويزيون سوني سري 7 و سری 8 دسترسی داشته باشید.

جديد ترين مدل تلويزيون سوني

مدل هاي تلويزيون سوني اصل ژاپن با توجه به سال به سري G ، سري H ، سري J ، سري K و … تقسیم می شوند. سري F در سال 2018 تولید شده. مدل های سري G در سال 2019 و سري H در سال 2020 وارد بازار شده اند. سري J در سال 2021 و سري K در سال 2022 تولید و روانه بازار شده اند. بی شک هر ساله این کمپانی خوش نام سعی می کند مدلهای جديد را با نوین ترین تکنولوژی ها و فناوری ها ارائه دهد. تلويزيون ال اي دي سوني سری A مدل های OLED هستند. تلویزیون او ال ای دی سونی با کیفیت عالی و طراحی زیبا و چشم نوازی تولید شده است. خرید ال ای دی سونی و فروش ال ای دی سونی اصل ژاپن با امکانات خاص و تکنولوژی ها و فناوری های ویژه ای همراه است.

تلویزیون اولد سونی OLED

قیمت تلویزیون led سونی

بی شک قیمت تلویزیون سونی ال ای دی و قيمت تلويزيون ال اي دي سوني با توجه به سایز و اندازه و ویژگی ها و قابلیت ها با هم فرق دارند. از این رو قبل از خرید تلویزیون led sony حتما لازم است نیازهای خود را شناسایی کنید. پس از آن با توجه به خواست خود مقرون به صرفه ترین مدل را انتخاب کنید. لیست قیمت تلویزیون ال ای دی سونی 55 اینچ ، 32 اینچ، ال ای دی منحنی سونی ۵۰ اینچ و قیمت ال ای دی ۵۵ سونی 46 اینچ در دسترس شما قرار داده شده تا بتوانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین اندازه و سایز را خریداری کنید.

برای خرید ال ای دی سونی 49 اینچ 4k و سایر اندازه ها، امکانات را در کنار قیمت led سونی مقایسه کنید. بی شک لیست قیمت ال ای دی سونی 55 اینچ و لیست قیمت تلویزیون سونی 4k با مدل فول اچ دی برابر نیست. شما می توانید به سادگی مدل های تلویزیون سونی ال ای دی را در کنار هم مقایسه کنید. همچنین می توانید مزایا و معایب آن ها را نسبت به هم بررسی کنید. به لیست قیمت روز ال ای دی سونی ۴۹ اینچ ، 50 اینچ، 55 اینچ و … دسترسی دارید.

 

مشخصات تلويزيون ال اي دي سونی

با خريد تلويزيون سوني ٥٠ اينچ و آخرین مدل ال ای دی سونی 55 اینچ و سایر اندازه ها می توانید بهترین کیفیت تصویر و صدا را در اختیار داشته باشید. سونی از آن دسته از کمپانی های نام آشنا است که سعی کرده است مدلهای مختلف را با کیفیت عالی تصویر و صدا تولید کند. بالاترین و آخرین و جديد ترين تلويزيون سوني ٤٩ اينچ ٧٠ اينچ ٥٥ با کیفیت تصویر 4k و 8k تولید و طراحی شده اند.

بر روی این مدل led tv ها می توانید تصاویر فورکی و 8کی را با کیفیت عالی و پر وضوح با جزئیات ریز ببینید. لازم است قبل از خرید ال ای دی سونی حتما ویژگی ها و مشخصات فنی ال ای دی سونی را در کنار قیمت تلویزیون ال ای دی سونی 42 اینچ و قيمت تلويزيون ال اي دي سوني 55 اینچ و 65 و … با هم مقایسه کنید تا بتوانید هوشمندانه انتخاب کنید. وجود فناوری های تصویر از جمله موتور پردازنده تصویر، اسکن و نرخ رفرش، hdr و HLG در بهترین ال ای دی سونی موجب نمایش زیباتر تصاویر بر روی صفحه نمایش خواهند شد.

« حتما بخوانید  آپدیت تلویزیون سونی ؛ آموزش کامل بروزرسانی

وجود و یا عدم حضور این مشخصات ال ای دی سونی هم بی شک تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تلویزیون سونی ال ای دی و قیمت ال ای دی سونی می گذارد. از دیگر ویژگی ها و امکانات فروش انواع تلويزيون سوني led می توان به صفحه نمایش اولد oled اشاره کرد. نمایشگر او ال ای دی کیفیت عالی تصویر، روشنایی مناسب و مصرف پایین انرژی را در آخرین مدل تلویزیون سونی تضمین می کند. تلويزيون ٦٥ اينچ سوني و ٥٥ اينچ سايزهای متوسط هستند که برای اتاق پذیرایی و سالن هایی با متراژ متوسط گزینه ای ایده ال هستند.

 

تلویزیون اسمارت سونی

اسمارت بودن از جمله ویژگی هایی است که قطعا بر روی تعیین قیمت تلویزیون ال ای دی سونی و قیمت ال ای دی های سونی تاثیر گذار است. پس اگر در خرید ال ای دی سونی نیازی به ویژگی های هوشمند ندارید، مدل های جديدترين تلويزيون سوني غیر اسمارت را انتخاب کنید. این مدل ها قیمت ارزان تری نسبت به قيمت تلويزيون ال اي دي سوني هوشمند دارند. تلويزيون جديد سوني اسمارت با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی (wifi) همراه شده اند.

حضور سیستم عامل اندروید در بهترین ال ای دی سونی انواع برنامه ها و بازی ها و اپلیکیشن های جذاب و کاربردی را در دسترس شما قرار می دهد. شما می توانید این برنامه ها و بازی ها را دانلود کنید و بر روی حافظه داخلی ذخیره کنید. از جمله ویژگی های هوشمند آخرین مدل ال ای دی سونی و تلويزيون ال اي دي سوني می توان به قابلیت اشتراک گذاری بیسیم، حضور دستیارهای صوتی، سرچ صوتی و … اشاره کرد.

بهترین تلویزیون سونی

مقايسه تلويزيون سوني 4k يا سامسونگ

شاید برای برخی سوال باشد که sony tv بهتر است یا Samsung tv ؟ در جواب این سوال می توان گفت که هر دو برند از جمله بهترین های بازار هستند. هم سونی و هم سامسونگ مدل های با کیفیتی را روانه بازار کرده اند. اما بی شک در برخی از موارد یکی از برندها از دیگری پیشی می گیرد و در مشخصه ای دیگر، برند رقیب. آخرین مدل ال ای دی سونی معمولا کیفیت تصویر بهتر و زیباتری دارند و مدل های سامسونگ قیمت مناسب تری دارند.

اما به صورت کلی هر دو برند سعی کرده اند تلویزیونهایشان را به امکانات و ویژگی های نوین مجهز کنند. شما می توانید در فروشگاه بانه دات کام مشخصات فنی ال ای دی سونی و SAMSUNG و قیمت تلویزیون ال ای دی سونی و سامسونگ را با هم مقایسه کنید. برخی به اشتباه فکر می کنند که تلويزيون منحني سوني موجود است؛ اما امروزه تنها تعدادی محدود از مدل های خمیده موجود هستند.

ال ای دی سونی براویا

سونی هر سال مدل های خود را با فناوری ها و امکانات جذاب تولید و وارد بازار می کند . سونی از برندهایی است که با توجه به اینکه از بهترین آپشن ها و امکانات در مدل های خود استفاده می کند . طبیعی است اگر قیمت تلویزیون سونی دیجی تال و قیمت تلویزیون سونی 4k نسبت به برندهای دیگر بالاتر باشد . سونی در اینچ ها و مدل های متفاوتی تولید و وارد بازار شده است . پس قیمت تلویزیون سونی اصل ژاپن با توجه به مدل های آن متفاوت است . قیمت تلویزیون سونی در بانه مانند نمایندگی نیست ، تلویزیون سونی قیمت مناسب با امکانات و کیفیت خود دارد ، قیمت تلویزیون سونی بانه معمولا در رنج قیمتی مناسبی قرار دارد .

شاید به اعتقاد برخی از کاربران جديدترين مدل تلويزيون سوني قيمت بالاتری نسبت به برندهای دیگر داشته باشد. اما قیمت بیشتر جديد ترين تلويزيون سوني با توجه به کیفیت عالی کاملا قابل توجیه است. اگر تمایل به خرید ال ای دی سونی با کیفیت عالی تصویر عالی و وجود فناوری های و تکنولوژی های بروز دارید، مدلهای sony bravia گزینه خوبی هستند. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی به ليست قيمت تلويزيون سوني ٥٥ اينچ 4k و قيمت تلويزيون ٥٥ اينچ سوني منحني و بهترین ال ای دی سونی و سایر مدلها دسترسی داشته باشید.

مدل تلویزیونهای سونی

تلویزیون سونی 65x8000h از مدل های 2020 است که با قابلیت های خوب و کاربردی که دارد یکی از تلویزیون سونی مالزی است که قیمت مناسبی دارد و همین مناسب بودن قیمت تلویزیون سونی ۶۵ اینچ دیجی تال از گزینه هایی است که کاربران را به سمت خرید آن جذب می کند . تلویزیون سونی 65x90j مدل 2021 ، تلویزیون سونی x7500h مدل 2020 ، تلویزیون سونی 55x8000g دیجی تال 2019 ، تلویزیون سونی 65x85j تولید 2021 ، تلویزیون سونی x80j دیجی تال تولید 2021 از مدل های پر فروش تلویزیون سونی است که هر کدام مزایا و امکانات مخصوص به خود دارند .
جهت مشاهده دقیق مشخصات آن ها می توانید به سایت تلویزیون سونی سر بزنید . سونی سری مدل های براویا خود را به بهترین کیفیت صدا و تصویر مجهز کرده است . با مشاهده قیمت تلویزیون سونی 50 اینچ دیجی تال و قیمت تلویزیون سونی 50 اینچ 4k یا اینچ ها و مدل های دیگر در سایت بانه دات کام ، بهترین تلویزیون سونی را مناسب با بودجه و شرایط خود انتخاب کنید .

سوالات متداول

تلویزیون سونی مدل X8000 با مدل X9000 چه تفاوتی دارد و کدام مدل بهتر است ؟

هر دو مدل از سری تولیدات 2020 کمپانی سونی هستند و هر دو از امکانات صوتی و تصویری خوبی بهره برده اند ولی مدل X9000 جدیدتر است حاشیه صفحه نمایش آن کمتر است و امکانات آن بیشتر تقویت شده است .

کیفیت تصویر تلویزیون های سونی OLED به چه صورتی است ؟

تلویزیون های OLED سونی دارای میلیون ها پیکسل هستند که درخشش و روشنایی لازم را تولید می کنند . کیفیت تصویر بالایی که دارند محتوا را با کیفیت واقعی و طبیعی نمایش می دهند .

دلیل بالا بودن قیمت تلویزیون سونی 4k نسبت به مدل های دیگر چیست؟

برندهای دیگرهم تلویزیون های باکیفیت و امکانات خوب تولید می کند . ولی سونی از بهترین کیفیت تصویر و صدا در مدل های خود استفاده کرده است پس انتظار بالا بودن قیمت هم از این برند را می توان داشت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .