مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

گلکسی S8 سامسونگ ؛ با رابط کاربری جدید Samsung experience

0 78
زمان مطالعه : 2 دقیقه

رابط کاربری جدید پرچمدار گلکسی S8 سامسونگ

گلکسی S8 سامسونگ ؛ با رابط کاربری جدید Samsung experience ؛ معرفی گلکسی S8 بار دیگر با سیستم عامل اندروید و نسخه نوقای این سیستم عامل صورت پذیرفت . اما اختلافی که نسخه به کار رفته در این مدل گوشی موبایل دیده می شود . اختلاف در رابط کاربری این سیستم عامل است . سیستم عامل اندروید که تا کنون با رابط کاربری تاچویز در اختیار کاربران قرار گرفته بود.

در گلکسی S8 به Samsung experience تغییر یافته است . اختلاف در این دو کم است و می توان بزرگترین اختلاف آنها را در امکان حذف اپ دراور و انتقال برنامه ها به صفحه اصلی دانست . البته این قابلیت قبل از این در گلکسی S6 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود . این بار سامسونگ به صورت رسمی آن را معرفی کرده است . سیستم عامل آی او اس نیز از این قابلیت بهره می برد و اکنون شاهد بهره گیری از این امکان در پرچمدار سامسونگ نیز هستیم.

امکان استفاده از اپ دراور و یا عدم ا

امکان استفاده از اپ دراور و یا عدم استفاده از آن

کاربران به دلخواه و با توجه به علاقیشان می توانند انتخاب کنند برنامه ها بر روی اپ دراور قرار گیرند و یا روی صفحه اصلی چیده شوند . در صورت انتخاب حالت قرار گیری برنامه ها بر روی صفحه اصلی می توان نحوه چینش را کنترل کرد و با توجه به سلیقه و علاقه مندی به برنامه ها مرتب کرد . ویجت ها نیز در پس از صفحه آخر برنامه ها قرار خواهند گرفت . سازماندهی ویجت ها نیز با قرار گیری انگشت و کشیدن آنها به صفحه اصلی امکان پذیر است.

علاقمندان و طرفداران اپ دراور که به این امکان علاقمند اند لازم نیست نگران باشند . زیرا سامسونگ این کاربرانش را نیز مورد توجه قرار داده است و امکان استفاده از برنامه ها را در اپ دراور امکان پذیر ساخته است . کاربران می توانند با کشیدن انگشت بر روی نمایشگر و به سمت بالا به اپ دراور دسترسی داشته باشید . برای فعال سازی دکمه برنامه ها لازم است این قسمت را در تنظیمات تغییر داد، زیرا در حالت پیش فرض این امکان وجود ندارد.
 Samsung experience

ویژگی های رابط کاربری Samsung experience

از ویژگی های مثبت این رابط کاربری می توان به بهینه بودن آن اشاره کرد. کاربران پس از کار با رابط کاربری جدید سامسونگ تحت عنوان Samsung experience . می توانند پیشرفت را در آن احساس کنند و با راحتی بیشتری به برنامه ها دسترسی داشته باشند. حالت طراحی در این رابط کاربری ، استفاده از برنامه ها راحت ساخته است.

ویژگی های رابط کاربری Samsung experience

 

« حتما بخوانید  علائم ویروسی شدن گوشی های اندروید و جلوگیری از تکرار آن

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .