مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

کابل و پورت MHL چیست و چه کاربردی دارد ؟

0 46
زمان مطالعه : 2 دقیقه

کابل و پورت MHL چیست و چه کاربردی دارد ؟ تلویزیون های هوشمند امروزه دارای قابلیت ها و فناوری های فراوان و مدرن می باشند . که می توان از طریق ان ها بسیار ی از کارها را مانند اتصال به اینترنت و گردش در وب و شبکه های اجتماعی انجام داد. یکی از قابلیت هایی که در این سال های اخیر در اسمارت تی وی های موجود در بازار دیده می شود . وجود پورت MHL است که با استفاده از ان می توانید گجت خود را به تلویزیون وصل و به دیدن فایل های ذخیره شده بر روی تلویزیونتان بپردازید.

کابل و پورت MHL چیست و چه کاربردی دارد ؟

MHL یکی از پورت های جدید در تلویزیون ها هوشمند است. که از طریق ان می توانید وسایلی مانند گوشی، تبلت، لپ تاپ را با یک کابل به تلویزیون وصل کنید.  و داده های داخل گوشیتان را با استفاده از نمایش بزرگ تلویزیون با کیفیت اچ دی نگاه کنید. در زمانی که با استفاده از این کابل گوشی یا تبلت خود را به تلویزیون وصل کنید. می توانید هم به دیدن تصاویر بپردازید و هم دستگاه خود را شارژ کنید. هم چنین می توانید بهترین تصاویر اچ دی را با صدای 7.1 کاناله نگاه کنید.

پورت MHL
اگر به بازی کردن خیلی علاقه دارید و صفحه نمایش موبایل شما کوچک است می توانید از طریق کابل ام اچ ال ان را به تلویزیون وصل و به بازی کردن بر روی نمایشگر بزرگ و فوق العاده ی اسمارت تی وی با صدای فراگیری و با هیجان زیاد بپردازید. پورت MHL به وسیله ی یک کابل بسیار باریک اتصال میان دستگاه ها با تلویزیون را فراهم میکند.

« حتما بخوانید  لیست قیمت تلویزیون شارپ SHARP TV

تولید کننده گان برای این که بتوانند با استفاده از پورت بدون هیچ دردسر و به راحتی داده های گوشی و دستگاه های دیگر را به تلویزیون وصل کنند در سال 2010 پورت MHL را ارتقا و روی محصولاتشان طراحی کردند. می توان گفت که این پورت تقریبا شبیه پورت HDMI می باشد ولی از ان خیلی سبک تر و کوچک تر است. سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت هایی ست که اکثر محصولاتش را با استفاده از این پورت طراحی کرده است. یکی از قابلیت های این پورت پشتیبانی از نمایشگر های فورکی میباشد.

ویژگی‌ پورت MHL

  • دسترسی به گوشی با کنترل تلویزیون
  • پشتیبانی از خروجی صدا 7.1 کاناله
  • نمایش دادن تصاویر با کیفیت HD
  • قابلیت شارژ کردن در زمان اتصال
  • پشتیبانی از نمایشگر فورکی
  • قابلیت اتصال به مادربورد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .