مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

شستشوی سريع در لباسشویی ال جی TurboWash چیست ؟

0 634
زمان مطالعه : 2 دقیقه

شستشوی سريع در لباسشویی ال جی TurboWash چیست ؟ ؛ TurboWash از جت اسپری برای کاهش قابل توجه زمان شستشو ، ایجاد صرفه جویی در مصرف انرژی و تحویل لباس های تمیز استفاده می کند. جت اسپری با پاشیدن مستقیم آب روی پارچه ها ، عملکرد و شستشو را بهبود می بخشد.

 

تنظیم ماشین لباسشویی در حالت TurboWash باعث کاهش مصرف انرژی تا 39 درصد و میزان مصرف آب تا 16 درصد می شود و دوبرابر شستشوی سریعتر و صورتحساب های کمتر را به شما ارائه می دهد.

ویژگی TurboWash از یک سیستم اکشن شستشوی حرکتی به همراه افزایش دمای آب برای افزایش و سرعت بخشیدن به چرخه شستشو و در نتیجه زمان کوتاه تر شستشو بدون آسیب زدن به عملکرد شستشو استفاده می کند .


شستشوی سريع در لباسشویی ال جی TurboWash چیست ؟ TurboWash

نازل های دوقلو برای نفوذ سریع ، با فشار زیاد محلول شوینده غلیظ را روی لباس ها اسپری می کنند. همچنین دارای اسپری شستشوی اتمی است . این نازل با فشار بالا در بالای درب در حین چرخش با سرعت زیاد ، ذرات ریز آب را روی لباس اسپری می کند ، تا بتواند سریعتر و مؤثرتر لباس ها را شستشو دهد. فناوری TurboWash LG ال جی به شما امکان می دهد شستشوی لباس ها را در زمان کمتری انجام دهید. و لباس های بیشتری را نیز در بارهای کمتری جای دهید تا بتوانید بیشتر وقت خود را صرف کارهای مهمتر زندگی کنید.

 

« حتما بخوانید  بررسی مشخصات لباسشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و امکانات

شستشوی سريع در لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی LG TurboWash دارای یک وان مگا ظرفیتی و چرخه های شستشوی فوق العاده سریع و بسیار کارآمد است که می تواند 20 دقیقه در زمان شستشوی بارهای بزرگتر صرفه جویی کند  ؛ و می تواند به طور متوسط ​​2-1 ساعت در هفته در وقتتان صرفه جویی کنید . بعلاوه ، به دلیل اینکه واشر توربو نسبت به سایر دستگاه ها از آب و انرژی کمتری استفاده می کند ، آن ها به شما کمک می کنند تا از راه های بیشتری صرفه جویی کنید. 

TurboWash فناوری منحصر به فردی است که می تواند در عین اینکه شستشوی کاملی به شما بدهد از لباس های خود مراقبت کنید. درام چرخشی دو جهته ، درهم تنیده نشدن لباس ها را تضمین می کند . همچنین باعث می شود لباس های شما خیلی بیشتر از گذشته سالم و تازه بمانند. خود ماشین هم به دلیل ساییدگی و پارگی کمتر ، عمر بیشتری دارد. Turbodrum اجازه می دهد تا حرکت درام را در جهت مخالف ضربان ساز ، برای یک عمل شستشوی مضاعف انجام دهید.

شستشوی سريع در لباسشویی ال جی TurboWash چیست ؟

 جهت خرید انواع لباسشویی های ال جی روی خرید ماشین لباسشویی ال جی کلیک کنید .

بیشتر بخوانید : 

ماشین لباسشویی ال جی و آشنایی با امکاناتش

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .