مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

فناوری سیستم خنک‌کننده دوگانه یخچال TWIN COOLING SYSTEM

0 974
زمان مطالعه : 2 دقیقه

فناوری سیستم خنک‌کننده دوگانه یخچال سامسونگ TWIN COOLING SYSTEM

فناوری سیستم خنک‌کننده دوگانه یخچال TWIN COOLING SYSTEM. بارها این اتفاق افتاده که مواد خوراکی را درون یخچال قرار داده اید و هر چند مدت زیادی هم ازش نگذشته ولی خراب شدند. این به سیستم خنک کننده ی یخچال بر می گردد. در واقع یخچال های قدیمی با این مشکل خیلی مواجه بودند. ولی با تولید یخچال های جدید ساید بای ساید از طرف تولید کننده گان معتبری مانند سامسونگ این مشکل دیگر وجود ندارد.

خنک‌کننده دوگانه یخچال

سامسونگ در یخچال هایش موتور دو گانه TWIN COOLING SYSTEM طراحی کرده است. تا به صورت یکنواخت هوای سرد را به تمامی قسمت ها برساند و از خراب شدن مواد نگهدارنده تا مدت زیادی جلوگیری کند. یخچال های قدیمی دارای رطوبت بسیار کمی بودند و هوای خشک ان ها بسیار زیاد بود اما سیستم خنک کننده ی دو گانه Twin Cooling  که در یخچال های ساید بای ساید دیده می شود هوای داخل یخچال را تا 75% با رطوبت عالی نگه می دارد و مواد تا مدت زمان طولانی تازه و سالم باقی می مانند.

فناوری سیستم خنک‌کننده دوگانه یخچال TWIN COOLING SYSTEM

سیستم خنک کننده ی دو گانه ای که سامسونگ در یخچال هایش تعبیه کرده با استفاده از یک موتور «کمپرسور» کار می کند. اما دارای دو عدد فن برای جابه جایی هوا در هر قسمت و دو تبخیر کننده که هر یک از ان در قسمتی طراحی شده می باشد. در یخچال های قدیمی باید موادی را که زود خراب می شد در بالاتری جای یخچال قرار می دادید. ولی یخچال هایی که دارای این موتور هستند هوای تمامی قسمت ها را به یک صورت نگهداری می کنند. که می توانید هر موادی را در هر جایی قرار دهید. بدون این که نگران این باشید در قسمت های پایین زود خراب می شود.

« حتما بخوانید  تاریخچه سیستم عامل مک بوک ؛ مروری بر فعالیت های اپل MAC OS

هم چنین به دلیل این که رطوبت عالی دارد. نیازی نیست میوه و سبزی را در جاهای پایین قرار بدهید. بلکه در هر جایی رطوبت کافی به ان ها می رسد و هیچ وقت خراب نمی شوند و بو و مزه شان را از دست نمی دهند. این سیستم خنک کننده به علاوه ی این که در یخچال های ساید بای ساید طراحی شده در French Door نیز تعبیه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .